De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier algemene informatie en info over MijnTele2
Recent actief
Beste, Ik beschik over 2 Tele2 unlimited abonnementen voor de mobiele telefonie. Echter heb ik op 1 van de telefoonnummers geen toegang tot mijn tele2. Zowel over de app als online via de website. Graag zou ik hier toegang op willen hebben, zodat ik met de nieuwe Tele2 app beide accounts kan toevoegen om zo per telefoon toch beide abonnementen te kunnen beheren. MVG,
Ik ben al een tijdje klant bij TELE2 nooit echt problemen gehad en eigenlijk best tevreden. Het enige min punt was dat de app niet werkte, het inloggen werkte niet en de "nieuwe” app functioneerde ook niet echt. Ik dacht geen probleem je krijgt toch SMS'jes als je dreigt over je bundel te gaan van zowel bellen als data. Nu krijg ik een week geleden een factuur van meer dan het dubbele van mijn normale prijs. Nu heb ik geen duur abonnement dus was het maar €32,-, nu bleek dat ik ruim een uur over mijn bel limiet ben gegaan (waar ik het ook niet mee eens ben want ik heb wel gebeld maar niet zoveel), maar ik heb helemaal geen waarschuwing gehad. Ik heb dus niet kunnen controleren op mijn app en ook geen SMS ontvangen. Nu komt het mooie, ik heb de tele 2 gebeld om verhaal te halen en duidelijk vermeld aan het begin dat ik niet op mijn app kon en geen waarschuwingen krijg, verteld de beste man mij na een half uur u weet wel dat u al vanaf het begin van dit gesprek over uw bundel aan het be
Jullie site ligt er uit net nu de iphone 12 gereleased is? hoe zit het nu met de pre-order?
Hoi, ik had een vraag over de bundelbooster.Thuis werkt me wifi in me kamer niet, dus me laptop zit altijd op me hotspot van me telefoon, heb zelf unlimited data. Alleen sinds maandag 5 oktober kan ik de code (nog 1 GB) niet meer spammen naar de nummer 1280, waardoor ik dus tijdens het gamen om de minuut een bundelbooster moet vragen en dat kan pas als ik helemaal door de 1GB ben.Heeft iemand anders dit ook of is dit nieuw?Want de tele2 app doet het sinds maandag ook opeens niet meer.Ik vind dit heel vervelend omdat ik nu telkens moet wachten tot me booster van 1GB op is voordat ik een nieuwe kan aanvragen.
Ik wil mijn totaal gebruik (internet - bellen/smsen) inzien in een overzicht, maar kan alleen het acutaal gebruik van de huidige maand inzien of het verbruik van vorige maanden per regel (niet totaal).
Ik kan niet inloggen op Mijn Tele2 mobiel.Heb het nodig voor herstellen van een tweede probleem: op mijn mobiel wordt iedereen rechtstreeks doorgestuurd naar voicemail. Ik kan op die pagina voicemail uitzetten.(#21# werkt niet.)
Hoi!Ik wil inloggen op mijn tele2, maar ben het wachtwoord kwijt.De e-mail met het nieuwe wachtwoord komt niet aan. En ja, Ik heb het juiste e-mail adres.
Het lukt me niet om in te loggen bij MijnTele2. Mijn wachtwoord wordt niet herkend en mijn gebruikersnaam ook niet. Heb beide opnieuw aangevraagd, maar zelfs mijn account wordt (na invullen gegevens zoals postcode etc.) niet herkend. Vreemd want ik ben toch al bijna anderhalf jaar klant. Had dit probleem enkele maanden geleden ook al. Uiteindelijk wil ik mijn abonnement wijzigen. Kan dat niet wat makkelijker?
Ik heb aan de robot gevraagd de pukcode aan te vragen alleen die geeft aan dat ik eerst moet inloggen. Ik probeer in te loggen en ww aan te vragen maar ik ontvang niks. Weet iemand hoe ik mezelf ingelogd krijg???
Hallo, afgelopen woensdag ben ik overgezet naar het nieuwe netwerk, maar al sinds afgelopen maandag is er geen mogelijkheid om in de mijntele2 omgeving te komen.De app zegt dat de combi gebruikersnaam/wachtwoord niet klopt en de webversie zegt dat ze met onderhoud bezig zijn.Er zijn vast meer mensen die daar last van hebben?
Hallo, Ik zie dat er meer mensen zijn met dit probleem. Het lukt mij niet meer om in te loggen op de Tele2 website. Ik gebruik geen app en heb in het verleden wel in kunnen loggen. Het is vreemd om te lezen dat er geen problemen bekend zijn wanneer verschillende klanten het hier melden.Ik vul mijn gegevens in, vervolgens duurt het laden van de pagina erg lang en gaat het terug naar het inlog scherm. Gr.
Ik heb momenteel een lopend Tele2 abonnement voor de telefoon zelf en simkaart voor 2 jaar die over ongeveer 3 maanden verloopt. De telefoon werkt niet meer fijn en de batterij houd het niet lang meer vol dus wil ik graag upgraden. Kan ik dan mijn telefoon verkopen zonder gezeik te krijgen van tele2? (Natuurlijk na fac reset en zonder simkaart)
Ik weet 100% zeker dat ik de juiste user + pw gebruik. Want die gegevens werken wél voor bijv. webmail.Maar zodra ik deze gegevens heb ingevuld als inlog voor MijnTele2, draait er twee minuten een leeg scherm met de volgende URL:https://sso.tele2.nl/is-authenticationendpoint/checkLoginDSL.htmlEn na tweee minuten spring dit lege scherm zonder verdere foutboodschap weer naar het eerste inlogscherm waar ik mee begon. Kortom, ik zit in een loop…. Wat kan dit zijn? Gewoon een storing bij Tele2?
Sinds al eenige tijd werkt mijn tele2 niet en kunnen mensen niet inloggen,dit probleem melden helpt weinig en word niets met dit probleem gedaan tot op heden, zeer vervelend kan nu niets eens mijn nieuwe bestelling volgen ect op dit moment is het al 10 dagen buiten werking en nog niet opgelost vraag me af wanneer dit eens onderzocht en gemaakt word
Beste alle, Ik heb sinds 2019 april een abonnement lopen bij Tele2, ik heb een tijd geleden de tele2 app geinstalleerd maar er nooit iets meegedaan. Zo juist ben ik een beetje gaan rondneuzen en zag dat de facturen van april 2019 tot en met augustus 2019 niet zichtbaar waren in de app.Ik heb even gebeld met de klantenservice en zij gaven aan dat ze inderdaad niet zichtbaar waren in de app maar wel bij hun in het systeem. Ze weten niet hoe dat komt. Mijn vraag is nu dus (eigenlijk aan de mensen die werken bij tele2) is het mogelijk om mijn facturen tot en met deze maand net zoals de facturen van april 19 tm augustus 19 onzichtbaar te maken in de app?
Hallo,Mijn oude simkaart lijkt sinds maandagochtend afgesloten te zijn van het netwerk aangezien ik geen bereik heb en mijn telefoon een melding geeft van 'SIM not provisioned'.Ik wil dus een nieuwe simkaart aanvragen binnen Mijn Tele2 maar ik ben recentelijk verhuisd en moet dus eerst mijn adres wijzigingen, dit lukt helaas niet en ik krijg de volgende melding na het correct invullen van postcode + huisnummer.Enig idee hoe verder? Omdat ik niet kan bellen met mijn simkaart kan ik de klantenservice ook niet bereiken en het is erg vervelend om in de tussentijd totaal onbereikbaar te zijn. Groet,Sjokie
Zoals de titel al zegt heb ik de exacte tijden nodig van mijn verbruik, zowel bellen als internet, om aan te tonen dat ik mijn telefoon niet heb gebruikt tijdens een bepaald moment. Ik heb een bekeuring gekregen voor bellen tijdens het rijden wat meneer agent helaas verkeerd gezien heeft. Ik wil dit graag bewijzen door mijn verbuik te tonen. Toen ik de klantenservice belde deelde hij mij mee dat dit niet mogelijk was, dat je alleen de algemene informatie via je factuur in kunt zien.Wat is dat voor onzin? Ik ken verschillende providers waar je dit simpel via de app terug kan vinden? Waarom deelt Tele2 dit niet?
Wanneer komt nu eindelijk eens esim uit bij jullie? heb een mooie iphone xr maar kan niet genieten van dual sim
Ik heb telkens problemen met het inloggen op mijn Tele2. Ik wil inloggen op mijn mobiele abonnement, maar nadat ik het paswoord heb ingevuld keer ik telkens (zonder foutmelding) weer terug naar het inlogscherm. Ik heb ook al geprobeerd mijn wachtwoord te veranderen. Er wordt dan een bericht gestuurd met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Als ik daarop klik, kan ik het wachtwoord aanpassen, er komt een melding dat het wachtwoord succesvol is aangepast maar dan kan ik weer niet inloggen. Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?
Ik betaal al een jaar lang 27 euro voor mijn abonnement en nu de factuur van juli is 27,42 !!
In 31 Aug (this month) we are moving. Currently we are registered with the internet and tv and want to transfer services to the new place. We hope to know how that can be arranged. Thanks. Yang
Als je bij een abonnement voor de optie 'unlimited data' kiest, is dit daadwerkelijk ongelimiteerd of zit je toch vast aan een beperkt aantal GB?
Hallo, Ik probeer al 1 week een account aan te maken voor een nieuw abonnement. Alleen krijg ik de SMS code niet, en de activatiemail ook niet. Ongewenste mail / spam en het refreshen van de inbox al aantal keren geprobeerd. Mvg
Ik heb een nieuw abonnement met mobiel aangeschaft via Tele2 en hierbij kreeg ik 1 jaar gratis toegang tot de apple tv+ content. Maar ik krijg nergens deze optie te zien in de apple tv app. Ik heb de nieuwste update ios en heb de app opnieuw geopend en helemaal naar beneden gescrolled bij ‘Nu Kijken’, maar krijg nergens een optie om 1 jaar gratis te kijken. PS. Kan het zo zijn, dat de ingangsdatum van het Tele2 contract nog niet is ingegaan een reden kan zijn? Ik hoor het graag.
ik probeer in te loggen via de app en ook de Website. In beide gevallen krijg ik de melding dat ik geen actief account heb. Heb ook geprobeerd het ww te veranderen maar dit probleem blijft zich voordoen. Erg irritant dit aangezien ik nu niets kan inzien.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.