Het lukt me niet om in te loggen bij MijnTele2. Mijn wachtwoord wordt niet herkend en mijn gebruikersnaam ook niet. Heb beide opnieuw aangevraagd, maar zelfs mijn account wordt (na invullen gegevens zoals postcode etc.) niet herkend. Vreemd want ik ben toch al bijna anderhalf jaar klant. Had dit probleem enkele maanden geleden ook al.
Uiteindelijk wil ik mijn abonnement wijzigen. Kan dat niet wat makkelijker?
beantwoord
Kan niet inloggen in MijnTele2 en ik wil mijn abonnement wijzigen
Beste antwoord door pipodeclown
Heb je al bericht ontvangen dat je bent gemigreerd naar het nieuwe netwerk?
Probeer eens in te loggen via https://www.tele2.nl/login
Kan je wel inloggen in de mobiele app van Tele2? Er zijn er 2, probeer ze beide even. De ene is voor klanten die al gemigreerd zijn, de andere voor klanten die nog niet gemigreerd zijn.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.