En na tweee minuten spring dit lege scherm zonder verdere foutboodschap weer naar het eerste inlogscherm waar ik mee begon. Kortom, ik zit in een loop….
Wat kan dit zijn? Gewoon een storing bij Tele2?
Bladzijde 1 / 1
Nog even twee aanvullingen op bovenstaande vraagstelling:
Bedankt voor het delen van jouw situatie en de uitleg! Er zijn op dit moment geen problemen bekend met Mijn Tele2. Waarvoor wil je inloggen? Wil je de oplossing die @pipodeclown biedt eens proberen? Wat gebeurd er dan? Dus inloggen met jouw gegevens webmail.versatel.nl Ik hoor graag of dit werkt!
Bedankt voor het meedenken.
Zoals ik al zei kan ik prima op mijn webmail komen met de juiste user-password-combi.
Alleen als ik met dezelfde user-password-combi MijnTele2 wil openen (voor bijv. mijn persoonlijke gegevens, telefoonnummerwijziging, contractgegevens enz. dan lukt dat niet. Ofwel, dan krijg je dus wat ik hiervoor beschreef: géén foutmelding, maar een leeg scherm en na twee minuten terug naar het inlogscherm.
Ook als ik bij die algemene ‘MijnTele2’ niet alleen mijn naam vóór @ intik (als usernaam), maar naam@versatel.nl, ook dan doet het systeem hetzelfde: geen inlog, maar na twee minuten terug naar het inlogscherm.
Even geprobeerd op m'n iPhone. En daar lukt het wel. Zal dus wel aan mijn computer liggen. Een beveiligings-issue,of zoiets. En ik heb laatst alle cookies verwijderd….. Zal wel lastig zoeken worden. Maar ik kan dus via een omweg wel bij mijn gegevens. Alleen een raadsel wat ik moet veranderen aan deze computer om deze inlog hier wel goed te laten verlopen.
Even geprobeerd op m'n iPhone. En daar lukt het wel. Zal dus wel aan mijn computer liggen. Een beveiligings-issue,of zoiets. En ik heb laatst alle cookies verwijderd….. Zal wel lastig zoeken worden. Maar ik kan dus via een omweg wel bij mijn gegevens. Alleen een raadsel wat ik moet veranderen aan deze computer om deze inlog hier wel goed te laten verlopen.
Wellicht het beveiligingsniveau van je browser wat te hoog staan?
Hallo @HTN,
Bedankt voor jouw reacties en duidelijke uitleg. Goed dat je het ook geprobeerd hebt met jouw iPhone. Het is vreemd dat je op jouw computer geen toegang hebt. Kan je het proberen in een incognito scherm en eventueel een andere browser als dat kan? En het beveiligingsniveau van jouw browser, kan je die aanpassen zoals @pipodeclown tipt? Wil je jouw Community account aanvullen met jouw gegevens, dan kan ik intern een melding maken van deze case! Ik hoor graag van je en ik sta voor je klaar!
Heb wat gegevens toegevoegd bij m'n account.
Verder reageert een inlog via bijv. Edge op dezelfde manier als mijn standaardbrowser Firefox. Dus denk ik eerder dat het aan het beschermingsniveau van mijn Bitdefender ligt bijvoorbeeld, dan aan de beveiliging binnen de browser.
Eerlijk gezegd kan ik er wel mee leven nu ik de work-around ken via mijn telefoon. Maar blijf inhoudelijk wel nieuwsgierig natuurlijk hoe zoiets dan toch komt…..
Schakel je virusscanner eens een minuut uit en probeer het.
Op zich goede tip. Maar helaas. Dus ook niet in Bitdefender.
Dan toch het beveiligingsniveau van je browser?
ik log weinig in op MijnTele2, maar heb het nu even geprobeerd (voor vast internet)
Dan komt er een pagina met een klein groen woordje Sorry
Nu werkt de normale manier weer wel. Of dit door aanvragen nieuw wachtwoord komt of iets anders weet ik niet.
Dank voor de steun van WhTurner Dan heb ik tenminste niet het idee dat ik de enige ben die dit probleem heeft….
Net ook weer de normale inlog-weg geprobeerd. En net als WhTurner lukt het nu wel. Zal dus echt wel iets bij Tele2 zijn geweest…. vermoed ik. Hoe dan ook. Het werkt weer.
Blij.
Dank voor jullie hulp en steun.
Hoi @HTN, Goed om te horen dat het weer werkt! Het probleem wordt nog onderzocht door de technische dienst maar bij jou is het opgelost. Bedankt voor jouw update! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of kunnen we je ergens bij helpen, geef een seintje. De Community staat altijd voor je klaar!
Bedankt @WhTurner en @pipodeclown voor jullie hulp!
Hoi Cas,
Dank voor de goede afsluiting van dit topic….
De laatste dagen staan er relatief veel van dezelfde inlog-problemen op het forum.
Daarbij zie je steeds het verschijnsel dat de oplossing klaarblijkelijk ‘buiten ons’ heeft gelegen (‘het lukte opeens weer'). De conclusie ‘het is dus een issue aan de Tele2-kant geweest’ is een uitspraak die ik misschien niet 100% hard kan maken is, maar ligt als conclusie zeker voor de hand.
Ik blijf dan altijd nieuwsgierig. En in dit soort situaties bevreemd het mij altijd een beetje dat Tele2 niet wat meer openheid van zaken geeft rond de oorzaak. Ik wil daarbij dus niet meteen een beschuldiging uiten. Maar blijf toch een beetje met de vraag zitten: wat is hier nou aan de hand geweest en kan er af en toe vanuit Tele2 ook een bericht komen van iets als: “sorry, we hebben als Tele2 nu pas de oorzaak ontdekt…. en sorry voor de overlast.”
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.