De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je vaste internetverbinding
Recent actief
Ik krijg telkens geen contact via telefoon of chat, dus dan probeer ik het maar zo. ik heb al een week dat mijn internet meerdere malen per uur weg valt (rood lampje adsl) en sinds gisteren doet hij het helemaal niet meer. Ik wil graag weten wanneer deze storing opgelost wordt. Liefst zo snel mogelijk. Of anders wil ik weten wanneer Tele2 weer bereikbaar is via de telefoon of chat. Ik begrijp dat dit waarschijnlijk een grote storing is en dat jullie het daarom te druk hebben, maar ik betaal wel gewoon voor internet dus dan moet het het gewoon doen ook. Los aub deze storing op!
Vandaag extreem dat er geen internet en telefonie is. Modern vliegt voordurend op rood lampje. Geen WiFi signaal. Tot 9 keer toe vliegt die wel uit. Kabels nagekeken correct... Staat op n juiste plek en de stroom eraf gehaald voor modum reset. Volgens de stappen allemaal gedaan. Men wordt er gek van. Zo erg nog nooit meegemaakt. Dit is niet meer leuk.
Vandaag werd ik onaangenaam verrast met een Tele2 “inflatiecorrectie”, hoe komt men er op? Het stuitendste vind ik echter dat men hier meent te moeten afronden. Wettelijk mag er alleen worden afgerond bij contante betalingen en dat vind ik al meer dan absurd. Bij pinbetalingen mag het bijvoorbeeld niet. Waarom moet het dan bij een online betaling? En, baseert men zich volgend jaar dan weer op het nu afgeronde bedrag? Mijn maandelijkse energievoorschot bij Powerpeers is €41,16 en daar is helemaal niets mis mee. Waarom dan dit afronden door Tele2?
Hoi, Mijn internet is momenteel nogal traag, het heeft zo zijn momenten zal ik maar zeggen maar. Op mijn adres blijkt het ook vrij lastig te zijn de beloofde snelheid te halen. ik had hier met mijn vorige provider ook last van. Toch vind ik: DL 2.5mbs / 30 mbps & UL 5.25 mpbs/30 mbps wel heel erg laag. en op mijn adres is het maximaal haalbare al maar een magere 30 mbps. Is hier nou echt niets aan te doen? Nu weet ik dat er wetten zijn over de beloofde snelheden, en het is ook niet altijd zo laag. Maar er zijn zekere ‘dips’ in het netwerk hier, en die komen naar mijn mening iets te vaak voor. Mvg, Theums
Ik heb de volgende webserver draaien: http://77.166.57.113/ Webpagina wanneer wel bereikbaar via andere verbindingen.De webserver draait op een KPN verbinding. Ik kan deze pagina bereiken vanaf een andere KPN, Xs4all, Telfort, Ziggo en Vodafone (mobiel) en T-mobile (mobiel). Ik gebruik Chrome als browser. Wanneer ik via bij mijn Tele2-verbindingen naar de webserver ga, krijg ik na ongeveer 20 seconde de melding: Deze site is niet bereikbaarHet duurt te lang voordat 77.166.57.113 reageert Verder is het IP-adres ook niet te pingen vanaf deze Tele2-verbindigen. Vanaf de providers wel. Vanuit de KPN verbinding van de webserver, kan ik wel de Tele2-verbindingen pingen?!?!? Weet iemand misschien, waardoor ik mijn webserver op KPN niet via mijn Tele2-verbindingen kan bereiken? Graag zou aan mede Tele2-gebruikers willen vragen of zij de betreffende IP-adres wel kunnen pingen of benaderen. Laat dan even weten of de pagina bereikbaar is. Alvast bedankt.
Hallo iedereen Ik heb geen internet en de lampjes Op de modem gaan niet aan. Resseten werkt ook niet
Weet iemand hoe jee een ipadres blokeert , ik heb mensen die op mijn server spelen en die komen steeds met andere account terug als ik ze ban dus hoe KAn ik een ip aders blokeren!
I ordered the internet should be up and running a few days ago. I still have no connection. the hotline cannot be reached, the message is displayed Connection could not be established: Concentrator not reachable Your DSL connection is down. Verify that your MediaAccess Gateway is correctly connected to your phone line. If the problem persists, check your documentation
Ik wil graag mijn huidige vast internet upgraden kan dat ? Ik heb altijd lage internet snelheid daardoor wil ik hem wijzigen.
Ik heb al een paar dagen geen mogelijkheid tot mailen. Zo gauw als ik Windows live Mail aanklik, geeft ie een foutmelding dat hij geen verbinding heeft/kan maken. Wel heb ik gewoon internet, dus die verbinding werkt wel Ben echt een leek, dus heb geen idee wat te doen. Iemand enig idee wat ik kan proberen?
Hallo, Ik heb al verschillende malen geprobeerd om in te loggen en ook al een keer weken geleden. Ik kan maar niet inloggen met mijn gebruikers naam en met het nieuwe wachtwoord wat ik zojuist heb ontvangen. Graag hulp, ik word er wanhopig van. Hartelijk dank. Mvg.
bellen naar tele2, tig tijd in de wacht en dan is iedereen niet meer bereikbaar Geen internet en geen televisie
Ik heb sinds enkele dagen een nieuw modem (ZTE) dit naar aanleiding van de modem swap.’Nu valt mijn internet meerdere malen per dag uit. Lampje internet wordt rood en een paar minuten later weer groen. Ik gebruik gewoon de meegeleverde kabels en er zit geen andere router tussen. Als ik het oude modem terug zet (technicolor) is het probleem opgelost, geen uitval. zet ik het nieuwe modem terug, begint het feest en valt het regelmatig uit. Wifi blijft wel groen. Ik zie dat ik niet de enige ben die dit heeft maar een oplossing heb ik niet gezien, ja klanten die overstappen naar een andere provider. Iemand wellicht een oplossing voor dit probleem.
Ik heb slecht internet, hebben nieuwe telefoons, ook via Tele2, maar internet stokt constant. Interactieve tv, ook van tele2, valt om de haverklap uit. Weet mij geen raad meer, kan ook niet inloggen op mijn tele2. Ik denk dat ik maar ga overstappen op Ziggo, op aanraden van mijn dochter, die hebben betere service en goed snel internet. Kost wel wat duurder naar is ook veel beter.
Goedenavond, Ik heb helaas geen internet. Mijn modem signaleert ook geen inkomend internet en het modem geeft aan ‘Your DSL connection is down’. Reset en anderszins heeft helaas 0 effect. Heeft dit te maken met de storing van vanmiddag? Daniëla van Rein Groningen
Ik heb een abonnement van 50 Mb/s ie ik krijg maar 32 Mb/s
Mijn vader was hier een nachtje en raadde me aan een speedtest te doen voor mijn internet en hij schrok van deze traagheid. Ik klaag er al maanden over, ook al een aantal keer bij Tele2, maar op geen enkele manier is er verbetering. Dit modem heb ik al sinds 2014, wordt het geen tijd voor een nieuwe? Eentje die misschien op 5 hz zou kunnen? Hoe kan ik waar voor mijn geld krijgen? Of wordt het tijd om een andere provider te gaan zoeken
Hallo, ik heb sinds gisterochtend geen internetverbinding meer.Locatie is Middelburg.Lampje op modem voor Internet blijft rood na herhaaldelijk resetten.Bellen met helpdesk is een drama evenals de chatbot op deze site.Is er iets bekend over een storing? Groet,Michel.
Beste Tele2,Blij waren we dat wij gingen overstappen. Een goede dienst voor een concurrerende prijs. Moeiteloos zou de overstap zijn vanaf onze bekende COAX- Service Provider.Nadat wij het installatiepakket hadden ontvangen ben ik gelijk aan de slag gegaan. Al snel kwam ik er achter dat er geen signaal is van de hoofdaansluiting naar de output in de woning.Dit moest bevestigd worden door een KPN monteur, gezien het feit KPN de infrastructuur beheerd.Hiervoor waren meerdere afspraken nodig. Uiteindelijk heeft de KPN monteur mijn bevindingen bevestigd; er kan geen Internet/TV geleverd worden op het adres. Om tot dit punt te komen heb ik vele uren aan de telefoon gezeten en met de mensen van de Tele2 servicedesk gesproken. Helaas moet ik zeggen dat de kwaliteit van de servicedesk erg ondermaats is. Ik persoonlijk ben beheerder van verschillende servicedesks van grote (4000+ werknemers) bedrijven.Ondanks dat de medewerkers vriendelijk zijn, worden belangrijke afspraken niet nagekomen en to
Geen internet mijn modem geeft rood aan bij het internet is er een storing in Assen heb alles al uit gehad en gerizet.geeft nog steeds rood lapje aan bij het internet. Gr Jacqueline
Dag allen, Ik heb begrepen dat tele2 gaat fuseren met t-mobile. Nou wil ik voor mijn internet (en misschien tv) graag overstappen naar t-mobile, krijg ik dan korting omdat ik een mobiele abbonement heb bij tele2? Alvast bedankt! Lotte
Beste, Sinds enige tijd hebben wij veel problemen met ons internet die voor veel irritatie zorgen. De situatie is als volgt: Op zeer wisselvallige momenten valt de verbinding met het modem 1-2 min weg en dan zijn de lampjes op het modem als volgt (zie foto). Powerlampje altijd rood en het internet lampje soms wel en niet rood Tele 2 heeft het modem al uitgelezen op eerder verzoek en toen besloten dat een nieuwe noodzakelijk was. Dit is de nieuwe en het probleem is nog steeds gelijk. Daarom zit er ergens niet goed tussen het modem en de centrale aansluiting schat ik in (zelf redelijk IT onderlegd). Resetten is al meerdere keren gebeurt en als de verbinding wel werkt dan is die stabiel met zeer weinig packet loss en goede ping en prima snelheid (dit gaat wel via een losse router draadloos). Daarom wil ik graag dat hier naar gekeken wordt en dat het wordt opgelost. Alvast hartelijk bedankt en hoor graag!
Ik heb recent mijn TV abbo opgezegd en alleen Internet tot 60 mb gelaten. Ik merk nadat ik vandaag ben afgesloten van de TV dat mijn internet verbinding slechter is geworden. Met name wifi. Hieronder een aantal testresultaten met bijbehorend kanaal waarop het getest is:
Tot hoever is de storing opgelost want hier nog geen internet soms heel even wel maar heel traag en vakt dan weer weg. Ik heb geprobeerd te bellen de gehele dag maar bleef wegens drukte in de wacht staan. Nu weer gebeld maar is nu gesloten. Ik raak nu toch lichtelijk wat in paniek omdat de zaak nu voor de tweede dag zonder zit en morgen ook ben ik bang. De jongens van kantoor zeuren nogal op mij nu, wil graag weten wat te doen. Het modem heb ik inmiddels al 20 keer aan en uitgezet en naar mijn idee en testen zijn de routers en switches ook in orde. Vaak brand het lampje van het modem rood bij internet.
Ik heb sinds anderhalve week problemen met het vaste internet. Mijn internet valt regelmatig weg en de snelheid schommelt tussen de 11 en 18 Mbit download en tussen de 1 en 5 Mbit upload.Op dit moment heb ik ca. 11Mbit download en 1,3Mbit upload, daar is dus nog wel mee te leven zolang de verbinding niet wegvalt maar is veel lager dan waarvoor ik betaal.Vorige week zaterdag heb ik met de klantenservice gebeld (na lang wachten iemand aan de lijn gekregen), er zou een afspraak met KPN gemaakt moeten worden en daarvoor zou ik een SMS krijgen. Die SMS heb ik nooit gehad, er was ook een telefoonnummer doorgegeven van de technische dienst van Tele2 maar daar heb ik nooit iemand te pakken gekregen (denk dat ik wel 10x gebeld heb, zelfs direct om 9:00 maar altijd wachtende voor je tot in de eeuwigheid).Donderdag weer de klantenservice gebeld, de persoon kon mij vertellen dat er wel metingen waren verricht door KPN en dat het probleem bij mij thuis zou zitten daarom vrijdag bezoek gehad van ee
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.