De Tele2 community stopt op dit domein
Tele2 TV app? Programma gemist? Problemen met beeld? Kijk hier!
Recent actief
Goedemorgen,Ik wil een tweede TV gaan gebruiken. Nu maak ik voor mijn 1ste TV gebruik van 2 powerplugs (MT:2329) van Tele2. Kan ik voor mijn tweede TV een extra powerplug kopen of moet ik er hiervoor weer 2 nieuwekopen?
In sommige gevallen krijg ik van mijn tele2 kastje geen geluid maar wel beeld. Na een beetje experimenteren ben ik erachter gekomen dat ik dit probleem (bijna) altijd heb als het kastje eerder aan staat dan de tv. De enige manier om in dat geval toch geluid te hebben is om de stekker even uit het kastje te halen, aan/uit zetten met de afstandbediening haalt niks uit.Zo lang mijn tv al een paar seconden aan staat gaat het (bijna altijd) wel goed, dan krijg ik wel geluid als ik daarna het kastje aan zet.Van Netflix/elke andere input heb ik overigens geen problemen met geluid uit mijn tv.Enig idee of hier iets aan te doen valt?
Sinds een week krijg ik alleen de npo kanalen. Alle andere doen het niet.Modem e.d. allemaal opnieuw gestart en alle kabels zitten goed. Dit is na een update gekomenWat kan ik nu doen? Begin er nu wel van te balen.Groetjes Petronella
Hallo vrienden. Hallo vrienden. Ik kan mijn Roku TV Remote niet gebruiken. Ik begrijp niet of er een probleem is met de afstandsbediening of dat ik iets verkeerd doe. Kan iemand mij hiermee helpen? Alle hulp wordt op prijs gesteld.
Waarom kan ik niet alle programma's terugkijken die uitgezonden zijn op npo 1, 2, 3 of sbs6? Een voorbeeld wie is de mol, keek ik eerst terug en paar weken later stond die niet meer bij programma gemist. lijkt of er meegekeken wordt wat je terugkijkt en vervolgens verdwijnt dat programma bij gemist.Groet,Bert
Na meerdere pogingen het oude kastje werkend te krijgen een nieuwe opgestuurd gekregen. Nu de nieuwe foutmelding ; d1, maximaal aantal decoders aangesloten. wat te doen?
Kan iemand van tele2 mij helpen met autoriseren?
Kan iemand van tele2 mij helpen met autoriseren van de decoder?
Op de ene zender ben ik iets aan het opnemen en wilde graag tegelijkertijd op een andere zender een film kijken, helaas zwart beeld. Ik heb hier al een paar dagen last van meestal gaat hij wel aan na een 5 minuutjes nu al 45 min niets. Modem al meerdere malen gereset, werkt niet.
Beste support,Ik heb alle reset/opstart stappen doorlopen maar de decoder werkt niet. Blauwe lampje blijft aan en ik heb geen tv. Internet modem werkt prima.
Is het niet mogelijk om de app middels een bekabeld Android apparaat te gebruiken?Dus wel gewoon bij mezelf thuis via het Tele2 internet. Mijn wifi signaal is een beetje zwak dus heb ik er een kabel in geprikt, maar hij blijft vragen om wifi.
Waarom is ‘Mr. Visser doet uitspraak’ op zondag 20.30 uur niet terug te kijken bij ‘gemist’? Gr.Arjen
Hallo, bij mijn schoonmoeder wil de televisie en telefoon niet werken. Ik heb de stroom er al af gehad en alle kabels nagelopen. Het 2e groene lampje blijft knipperen. Wat kan ik doen?
Ik zou graag alleen mijn tv abbo willen opzeggen... er staat wel abbonement opzeggen "maar dan zeg je gelijk de hele mikmak op. En ik wil mijn internet behouden.Dus hoe zeg ik alleen mijn tv abbo op?
Sinds een half uur geen geluid op diverse TV zenders, ook al een paar keer beeld op zwart.Dochter heeft in haar huis dezelfde problemen.
Hallo, Onze TV Decoder is stuk. Het lampje brand wel maar op de tv totaal geen beeld, zelfs het Tele2 logo verschijnt niet. Zouden jullie een nieuwe TV Decoder willen sturen?Bij voorbaat dank
Hallo tele2,In Leeuwarden lag ook alles eruit, nu begint de boel weer te werken: vaste telefoonlijn en internet, tv nog niet.
Ik heb geen beeld meer op tv alleen het geluid doet het nog. Als mobiel verbindt via een chromecast met de tv, dan heb ik wel beeld. Heb alles ook al even tijdje uit gehad en gecontroleerd of stekkers er goed in zitten maar niks helpt.
Bij mijn afstandsbediener blíjft sinds gisteravond het rode lampje knipperen. Het geeft geen signaal meer door.Heb nieuwe batterijen in gedaan, power en OK knop ingedrukt (>3sec), modem aan/uit gedaan, zelfs vanochtend alles nog een keer geprobeerd. Maar niets helpt. Wat kan ik doen?
Hallo,de digitale ontvanger is dood!Er branden geen lampjes meer, alles al geprobeerd maar nietsHeeft iemand een idee of is er een storingsdienst ergens te bereiken?
TV decoder blijft hangen op “Bezig met opstarten” of valt zodra deze is opgestart weer uit. Stekker uit het stopcontact halen en weer terugplaatsen heeft geen zin. Is er een mogelijkheid om deze om te ruilen?
Hallo, De afstandbediening hapert vaak,. Pas na een tik doet hij het weer voor een tijdje, maar ineens stopt hij er weer mee en geef ik hem weer een tik. Dan brandt ook het rode lampje weer. Batterijen zijn vervangen, maar dat helpt niet.
Is het mogelijk om TV op een andere manier dan de huidige tv kastje te ontvangen? Zou graag overbodige afstandsbedieningen en kabels de deur uit werken, maar het apparaat van Tele2 kan niet middels HDMI CEC worden aangestuurd. De afstandsbediening van het kastje gebruiken voor de TV is geen optie, want dan mis ik de helft van de features. Het liefst zou ik een insteekkaart willen hebben, echter lijkt het erop dat niemand dit meer aanbiedt.. Wat zijn de opties vanuit Tele2 hierin?
Hallo,Welk merkt TV komt overeen met de Hanseatic 50H600UDS op de lijst van TV's die je kunt koppelen aan de afstandbediening voor de A150-ontvanger? Of is dat niet mogelijk? Hier staat de lijst: https://cdn.tele2.nl//wp-content/uploads/2017/01/TV-codes-per-merk-pdf.pdf Groet,Arjen
Ik probeer in te loggen op de Tele2 TV app op mijn telefoon (iPhone 6 update IOS 14.3) Maar elke keer krijg ik de melding: LET OP deze inloggegevens kloppen niet. Probeer het nog een keer. Dit diverse malen geprobeerd, app opnieuw geïnstalleerd, maar ik kan niet inloggen, terwijl ik wel op de computer bij Tele2 kan inloggen met mijn inloggegevens. Hoe kan ik wel inloggen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.