De Tele2 community stopt op dit domein
Tele2 TV app? Programma gemist? Problemen met beeld? Kijk hier!
Recent actief
Sinds afgelopen maandag werkt uitzending gemist niet meer. Tijdens een (gemiste) uitzending werd het signaal onderbroken. Sindsdien staan alle programma's op 1:40 speeltijd en springen die na 3 seconden op "uitzending onderbroken, probeer later opnieuw". Alle standaard oplossingen zoals stekker eruit, kabels los/vast, stroom eraf enzovoort helpen niet. Nieuwe content komt wel door, maar geen enkel programma werkt. Vermoedelijk is er weer iets mis met de decoder en moet Tele2 iets resettten. Gaarne een oplossing. NB ik kan natuurlijk ook wel via internet naar uitzending gemist kijken, daar heb je zelfs meer mogelijkheden! Maar ik kijk liever tv vanuit mijn luie stoel op een door mij gewenst moment dan naar een computer of priegelig mobielschermpje. Als dat niet meer kan, heeft een tv-aansluiting verder weinig zin.
Sinds vandaag krijg ik op de tv de melding: geen internetverbinding. Kijk uw netwerk bekabeling na. Dit is gekomen doordat ik niet naar programma gemist van gisteren kon kijken en dacht ik reset alles. Ik heb wel internet en wifi. Al een paar keer uit/aan gedaan. Kabels gechecked , blijf dezelfde melding zien. Iemand een idee?
Ik krijg het maar niet voor elkaar om in te loggen in de tv app. De inloggegevens kloppen zeker. Voor de zekerheid wachtwoord nog gewijzigd. Zowel op mijn Samsung Tab als op mijn Samsung S8 telefoon werkt het niet. Het blijft maar aangeven dat de inlog niet klopt. Iemand een idee? Een ander ding is het volgende. Gaat Tele2 het mogelijk maken de tv app buitenshuis te gebruiken? Bij Ziggo kon dat met de app wel. Kun je op vakantie tv kijken als je dat wil. Dat vind ik echt een pluspunt. Zeker met de onbeperkte data die je met tele2 mobiel hebt. De niet werkende app en het alleen thuis kunnen gebruiken is voor mij wel een reden om over te stappen.
Het rode lampje op mijn afstandsbediening blijft knipperen. Ik kan ook niks meer doen met mijn tv, kan niet zappen oid. Ook het stappenplan op de site werkt niet, batterijen vervangen ook niet. Hoe kan dit verder veholpen worden?
Bij het programmeren van op te nemen uitzendingen heb ik ingesteld dat er -naast de uitzending- 5 minuten van te voren en 10 minuten na afloop wordt opgenomen. Het blijkt dat het geregeld voorkomt dat de uitzending niet helemaal wordt opgenomen, en ik de laatste paar minuten mis. Net de clou van een film, of het laatste stuk van Wegmisbruikers.. Ik heb niet het idee dat uitzendingen uit lopen of zo, het zijn geen voetbalwedstrijden! Het moet toch mogelijk zijn om die digitale uitzendingen tot op de seconde nauwkeurig op te nemen? Wordt er niet een of ander start en stop signaaltje meegestuurd en het begin en eind van een programma? Of gebeurt het alleen bij Tele2? Of is het typisch iets dat bij telefoon aansluiting voorkomt?
Ik heb al een week problemen met de glasvezelverbinding. Meerdere keren gebeld, geholpen op afstand en daarna doet de verbinding het weer een paar uur of een dag. Nu net weer uitgevallen en de klantenservice is niet meer bereikbaar. Graag vanavond nog contact voor hulp.
zappen tv zenders heel traag de laatste tijd; ook internet werkt traag. *** Privégegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. *** Wat is de oorzaak? Heb interactieve TV ontvanger met Harddisk
tv geeft steeds aan kan niet afspelen op dit kanaal, geen helpdesk bereikbaar, dus mogen we gewoon zonder tv zitten. 10 jaar abonnee maar dit nog niet meegemaakt
Sinds het begin van de middag hebben we geen tv-signaal meer. Het lampje op het kastje brandt niet, terwijl alle kabels goed zitten en het kastje gewoon stroom krijgt. We hebben het gehele systeem gereset door de kabels eruit te halen, ook van het modem. Heeft iemand tips, wat kunnen we doen om weer tv te krijgen?
Geachte. Nieuw Philips tv gekocht, model 5803, kan alleen met de draad van de modem naar HDMI( 2) kanaal de kanalen ontvangen, maar geen Netflix, verwijder ik de draad dan is er geen tv, de kanalen worden niet gezocht en daarom ook niet opgeslagen, dit is het zelfde met de wifi deze maakt geen verbinding. Alles uitzetten reeds meerdere malen geprobeerd wel wifi op mijn computer. Ben al sinds vrijdag bezig.
Vandaag, zondag 31 maart 2019, zijn de "uitzendingen gemist" van donderdagavond (na 17.00 uur op 28-3), vrijdag (29-3), zaterdag (30-3) en vandaag niet beschikbaar. Er is geen storing gemeld. Ik heb alles al weer gereset. Wie kan hier iets aan veranderen?
Uitzending gemist later dan donderdag 28 maart is niet beschikbaar. Heb alles (router en decoder) al compleet herstart (ook door de stroom er af te halen).
Afgelopen week hebben wij de aansluitset van Tele 2 ontvangen. We zijn verhuisd en hadden hiervoor exact dezelfde spullen. De wifi en het internet werkt allemaal perfect en de zenders op de televisie doen het ook goed. Zodra we Netflix of Videoland willen kijken op onze Sony TV of eigenlijk gewoon internet op de TV willen gebruiken krijgen we de volgende melding: Draadloos apparaat op tv: gevonden Lokale toegang: Mislukt Internettoegang: Mislukt Meerdere malen het internet op de tv opnieuw geprobeerd en alles gereset maar helaas helpt niets. Heeft iemand hier een ervaring mee?
Sinds afgelopen weekend woon in mijn nieuwe woning, hier was al een tv-aansluiting voor interactieve tv besteld. Echter is de afstand tussen het modem en de tv-ontvanger dusdanig groot dat de bijgeleverde internetkabel deze afstand niet goed kan overbruggen. Verder betreft het een huurwoning, dus door de muren boren om de kabel weg te werken is ook niet bepaald een optie. Via internet had ik al gevonden dat er bijvoorbeeld een verbindingset aangeschaft kan worden om de noodzaak voor een kabel tussen het modem en de ontvanger weg te halen. Nu vraag ik mij nog af of een dergelijke verbindingsset daadwerkelijk een oplossing zal vormen, of wat er anders mogelijk zou kunnen zijn om de tv goed aan te sluiten.
Goed dag, Ik heb problemen met het installeren van mijn tv ontvanger. Het internet is reeds geïnstalleerd en werkt perfect maar de tv ontvanger lukt niet. Alle kabels zijn aangesloten volgens de beschrijving en de tv staat aan op het juiste kanaal. als ik de stroomkabel van de tv ontvanger insteek krijg ik kort het Tele2 logo in beeld waarna direct de melding: 'Geen netwerkverbinding. Kijk uw netwerkt bekabeling na.' tevens brandt het IR/PWR lampje blauw en kan ik de tv ontvanger niet op standby zetten. Graag hoor ik van u, Wouter Hoeben
waarom lopen de zenders continue vast, is al weken gaande nu....wanneer wordt dit opgelost?
Gisteravond tussen 20 en 22 uur heb ik mijn televisieontvanger vijf (!) keer moeten aan- en uitzetten omdat het scherm zwart werd en de boodschap verscheen dat iets fout was gegaan bij het afspelen van het kanaal. Na het opnieuw opstarten werkte het even goed. Hetzelfde is mij vorige week overkomen, zij het geen vijf keer op één avond. Ik gebruik powerplugs, zowel het stroomnetwerk als de netwerkverbinding werkten volgens de controlelampjes goed. Wifi en internet werkten prima. Voor alle zekerheid heb ik één keer een kabel tussen modem en ontvanger gebruikt. Dit loste het probleem niet op. Ik heb deze televiesieontvanger pas een aantal maanden. Die zal toch niet nu al weer aan vervanging toe zijn? Ik hoor graag, alvast mijn dank!
Sinds vanochtend hebben wij alleen RTL4 als enige zender. Alle andere zenders zijn gewoon zwart. Hebben hier nog meer Tele2 gebruikers last van? Al tot vloekens toe de box gereset, maar er blijft telkens een blauw lampje branden (2e van boven) Wie o wie kan mij helpen?
Hi, Wij zitten op dit moment bij Ziggo voor ons internet en TV en overwegen over te stappen op tele2 vanwege de lagere maandelijkse kosten. Het probleem is dat wij 2 tv s aan willen sluiten, 1 beneden en 1 op zolder. Bij beide tv toestellen is geen internet aansluiting (bekabeld) aanwezig, maar enkel een reguliere TV aansluiting (kabel). Het is ook niet zomaar mogelijk om dit in ons huis te veranderen. Is het in dat geval niet mogelijk om tele2 te nemen en zitten wij daarmee "vast" aan Ziggo?
Wij proberen vanavond met de kinderen een film uit te zoeken bij de videotheek bij on demand, maar dit zonder succes. We hebben twee films uitgezocht en gekocht, (Tarzan en volgens de kinderen iets met inside the internet) alleen tijdens het afspelen kregen we steeds de melding dat er een fout was. Rest van de avond lukye dit ook niet. We hebben hiervwel voor betaald maar kunnen niets zien. Kan ditvyerug geboekt worden. Vr groeten, Marcel van Pijkeren
Hi, Van de een op de andere dag deed mijn TV-ontvanger het niet meer. Er branden geen lampjes meer wanneer deze verbonden is met de voedingskabel en het stopcontact. De voedingskabel maakt ook rare piepende geluidjes wanneer deze stroom heeft. Het ligt dus voor de hand dat de voedingskabel + blok kapot is. Kunnen jullie een nieuwe voor mij regelen? Groet, Bram
Ik moest onlangs overstappen van analoge naar digitale televisie. Sinds de installie hiervan heb ik alleen zeer slecht beeld. Op elke zender is het beeld blokkerig en knippert het beeld. Ik heb wel gewoon geluid. Ik heb alle kabels gecontroleerd en het stappen plan op internet doorlopen maar niets helpt.
Misschien een hele gekke vraag maar sinds ongeveer 2 weken is het bijna niet te doen om uitzending gemist uit te zetten. Als je op de afstandsbediening het pijltje van terug in drukt doet hij 9/10 keer niks.... ik heb al nieuwe batterijen erin gedaan maar zonder effect. De rest van de knoppen doen het prima. Ligt dit aan de afstandsbediening of is er een storing in uitzending gemist?
Sinds 2 weken moet hij telkens opnieuw verbinden. bezig met op starten en toen deed ie t soms wel. Nu start hij op zie ik dat hij nl1 gaat geven en dan weer zwart tele2 logo met even geduld na een tijd gaat t weer van voor af aan stekkers er al uit gehad. Helpt ook niet. Ben nu zo al n uur bezig. Kan t kastje via de afstandsbediening ook niet uitzetten.
Hallo ben nieuw hier op dit forum ,en nog maar een half jaar tv gebruiker van tele2 Kijk heel graag eurosport voor de motogp en kwam er vandaag achter dat de kwaliteit echt heel erg slecht is , zag dat er 2 jaar geleden ookal veel klachten waren van mensen op dit forum over de beeldkwaliteit van deze zender , , weet dat de scherpe prijs de reden is dat er veel functies en opties niet mogelijk zijn ,,, zou graag willen weten wanneer eurosport in hd komt ?? Anders zal dit ook het enige jaar zijn dat ik televisie kijk via tele 2 en dan toch overstappen naar provider met de wel gewenste opties ,als dit niet verbeterd dit jaar ,, Ook benieuwd of er meer mensen deze teleurstelling ervaren ? Groeten Ralf
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.