beantwoord

On demand

  • 9 March 2019
  • 2 reacties
  • 447 x bekeken

Wij proberen vanavond met de kinderen een film uit te zoeken bij de videotheek bij on demand, maar dit zonder succes. We hebben twee films uitgezocht en gekocht, (Tarzan en volgens de kinderen iets met inside the internet) alleen tijdens het afspelen kregen we steeds de melding dat er een fout was. Rest van de avond lukye dit ook niet. We hebben hiervwel voor betaald maar kunnen niets zien. Kan ditvyerug geboekt worden.

Vr groeten,

Marcel van Pijkeren
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 19 March 2019, 12:52

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Hé Marcel,

Jammer dat het niet gelukt is met de gehuurde films, hopelijk waren de kinderen niet teveel teleurgesteld! Als je mij privébericht stuurt met de onderstaande gegevens dan ga ik kijken wat ik kan doen aan een compensatie.

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Hé Marcel,

Je hebt een nieuw privébericht!

Mocht je nog andere vragen heb hoor ik het graag van je en anders een fijne dag gewenst!