Wij proberen vanavond met de kinderen een film uit te zoeken bij de videotheek bij on demand, maar dit zonder succes. We hebben twee films uitgezocht en gekocht, (Tarzan en volgens de kinderen iets met inside the internet) alleen tijdens het afspelen kregen we steeds de melding dat er een fout was. Rest van de avond lukye dit ook niet. We hebben hiervwel voor betaald maar kunnen niets zien. Kan ditvyerug geboekt worden.
Vr groeten,
Marcel van Pijkeren
beantwoord
On demand
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Hé Marcel,
Je hebt een nieuw privébericht!
Mocht je nog andere vragen heb hoor ik het graag van je en anders een fijne dag gewenst!
Bekijk origineel berichtJe hebt een nieuw privébericht!
Mocht je nog andere vragen heb hoor ik het graag van je en anders een fijne dag gewenst!
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.