beantwoord

Eurosport hele slechte kwaliteit

  • 10 March 2019
  • 3 reacties
  • 497 x bekeken

Hallo ben nieuw hier op dit forum
,en nog maar een half jaar tv gebruiker van tele2
Kijk heel graag eurosport voor de motogp en kwam er vandaag achter dat de kwaliteit echt heel erg slecht is , zag dat er 2 jaar geleden ookal veel klachten waren van mensen op dit forum over de beeldkwaliteit van deze zender , , weet dat de scherpe prijs de reden is dat er veel functies en opties niet mogelijk zijn ,,, zou graag willen weten wanneer eurosport in hd komt ?? Anders zal dit ook het enige jaar zijn dat ik televisie kijk via tele 2 en dan toch overstappen naar provider met de wel gewenste opties ,als dit niet verbeterd dit jaar ,,
Ook benieuwd of er meer mensen deze teleurstelling ervaren ?
Groeten Ralf
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 11 March 2019, 13:13

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Hé Ralf, welkom op het forum!

Je geeft aan dat de Eurosport zender van hele slechte kwaliteit is maar zover ik van je begrijp doel je hiermee op het feit dat je deze zender liever in HD kwaliteit (720p) zou willen in plaats van de SD kwaliteit (480p). Dat kan ik begrijpen. Wel moet ik zeggen dat je van te voren via onze website had kunnen opzoeken welke zenders in HD uitgezonden worden, dit staat namelijk in het zenderoverzicht. Je kunt dus, voordat je een abonnement voor een jaar aan gaat, weten wat je in huis haalt en of dit aan je wensen voldoet.

Helaas heb ik geen planning waar ik op kan zien wanneer welke zenders in HD uitgezonden gaan worden, het zou dus op elk moment kunnen veranderen maar het kan ook zijn dat dit bijv. een paar jaar kan duren. Ik zal je keuze kunnen begrijpen wanneer je tegen het einde van je contract om die reden een andere provider zou nemen.

Groet, Kevin
Dankjewel voor je reactie
Ja had idd wel gekeken naar het zenderoverzicht welke zenders ik zou krijgen bij welk pakket voordat ik afsloot , dus had het idd kunnen weten maar denk ik het danover het hoofd heb gezien dat eurosport niet in hd was ,, heb dit weekend nog een dit overzicht bekeken en vind dat het niet duidelijk vermeldt staat in jullie overzicht of het nou hd is of niet ,, wel zullen zien hopen dat er voor deze zender dan snel een hd uitzending mogelijk wordt zodat ik bij tele 2 kan blijven
Reputatie 5
Ik hoop het ook, het zou mooi zijn als je bij on kan blijven!

Fijne dag verder!