De Tele2 community stopt op dit domein
Tele2 TV app? Programma gemist? Problemen met beeld? Kijk hier!
Recent actief
ik heb vandaag een nieuw tv kasje gekregen omdat de andere niet goed werkte maar krijg hem niet aan de gang. Hij gaat zoeken en daar na zegt die steeds maximum aantal digitale itv decoders aangesloten druk op oké om het systeem te herstarten meer doet die niet. Heb het al meerder malen geprobeerd maar gebeurd niets.
Nu Tele2 is overgenomen door T-Mobile, is het nu dan wel mogelijk om via de Chromecast te streamen? En zijn daar bepaalde instellingen/veranderingen voor nodig?
Sinds een paar weken overgestapt op Tele2 voor tv en internet. Was er vanuit mobiel altijd erg tevreden over. Echter is de WiFi ontvangst, voornamelijk in de avond, echt dramatisch. Tv hapert non stop, valt niet naar te kijken. Schakelt dan ook meteen over op databundel op mobiel. Ik gebruik het in mijn eentje, dus daar kan het niet aan liggen lijkt me zo. Wel heb ik bij ontvangst een defecte decoder ontvangen (aan knop bleef niet ingedrukt). Heb de eerste decoder tijdelijk gebruikt door er het eea tegenaan te zetten, waardoor het toch werkte. Maar deze vanzelfsprekend verwisselend met de nieuwe decoder. Naar mijn idee werkte het met de eerste decoder allemaal wel naar behoren, maar dat kan ook toeval zijn.. Graag hoor ik zo snel mogelijk hier een reactie op. Ben namelijk van mening dat dit absoluut niet voldoet aan hetgeen me bij afsluiten van het abb beloofd is.
Tv is al uren bezig om op te starten. Krijg blauw scherm daarna zwart en dan Tele2 logo. Dit alles nadat ik de nieuwe modem had binnengekregen. Graag zo snel mogelijk een oplossing
Hi, wij hebben een tele2 thuis abonnement, nu wil ik de app gaan gebruiken om tv te kijken op onze tv in de keuken. ik gebruik de gegevens waarmee ik inlog op de site maar ik krijg een melding dat deze onjuist zijn, inloggen op mijn tele2 werkt overigens prima dus aan de gegevens ligt het niet. Help ?
Ik wil v vanavond een programna opnemen op npo2. Ik ga in gids op het programma staan en druk op R van record maar et gebeurt niets. Wat doe ik fout?
Het menu van onze decoder is enorm uit verhouding en in stretch terwijl de TV wel in goede verhouding en resolutie is. Waar kan ik dit in aanpassen?
Ik zat TV te kijken en eens geen beeld alles lampjes branden op het modem via gids kon ik zien welke programma's uitgezonden worden maar ik krijg geen beeld TV staat op stand by geen signaal
Dear all, Sorry I am still learning Nederlands, so not very good with it. I just received my Tele2 TV receiver. I have configured the set and the same works very well. I want to know if its possible to switch on/off my Samsung Tv with the Tele2 remote. Many Thanks for your kind response in advance. Best Regards Anirban
Fijn. Ik krijg een brief van het rampstation dat er nog appararuur bij mij thuis is die ik niet heb ingeleverd. Welke apparatuur? Staat niet vermeld, ik ben niet verbaasd. Ff denken.. Ze hebben 3x een nieuwe decoder verstuurd omdat de eerstgeleverde ondeugdelijk waren (misschien tweedehands geleverd las ik laatst, zou kunnen) . En 2x een modem. Die zijn door de monteur weer meegenomen. Dat kan het dus niet zijn. De laatst verstuurde decoder staat hier en de oude zit nog aangesloten. Dat komt omdat Tele2 geen monteur wilde sturen. Athans niet zonder €100 te willen. Dat gaan we niet doen. Mijn zoon gaat me ermee helpen, maar hij moet wel in de gelegenheid zijn. Geduld is een schone zaak. Uiteraard is er na 20.00 uur niemand meer beschikbaar bij Tele2. Dus dacht ik aan een contactformulier. Daarop moet ik m'n klantnummer vermelden. Ze kunnen het met naam, postcode etc níét aan. Wil je dat nummer zoeken, moet je in je Mijn Tele2. Doen we ff. Oeps. Wachtwoord vergeten. Ik vraag via mobiel e
hoe kom ik aan een andere tv ontvanger, mijn hdmi aansluiting is kapot
SPDIF AANSLUITING UIT GEBRUIKEN (OPTISCH))om via digitaal analoog converter naar bandrecorder optenemen.Het gaat om de decoder van tele2.Kan dat?
Hallo, Volgens mij is de Tv ontvanger stuk. Beeld bleef flikkeren van blauw beeld naar 'Tele2 even wachten a.u.b.'. Nu gaat ie niet meer aan... Ik heb van alles geprobeerd. Stekker eruit en weer erin werkt ook niet. Er brandt helemaal geen lampje meer, ook geen rode stand-by lampje.. Groetjes..
Ik gebruik een iPhone 6 met de Tele2 app uit de appstore maar mijn inloggegevens van Tele2 worden niet geaccepteerd. In Mijn Tele2 kan ik met dezelfde gegevens wel gewoon inloggen. Ik lees dat meerdere mensen dit probleem hebben gehad maar ik kom geen oplossing tegen. Kan iemand mij helpen misschien? mvg Peter
Direct na het aanzetten van de tv krijg ik de melding ‘er is iets fout gegaan bij het afspelen van dit kanaal. Probeer het later nog eens.’ Stekkers eruit en weer erin heeft geen effect. De afgelopen tijd is er vrijwel geen tv gekeken en heb ik een nieuw internet modem ontvangen. Kan het hiermee te maken hebben?
Bepaalde zenders haperen, zoals Spike en andere zenders op televisie. Is dat bekend?
iedere keer als we tv kijken begint hij te haperen en dan valt hij stil ik heb al van alles geprobeerd . wat kan ik hier aan doen?
Na het inschakelen van onze tv verschijnt de opstart procedure van onze Tele2 decoder in beeld. Nadat deze geheel is doorlopen herhaalt het proces zich. Dit gebeurt meerdere malen achter elkaar. In sommige gevallen komt er zelfs geen eind aan en blijft dit proces zich herhalen. Weet iemand hoe ik de decoder kan herstellen of zit ik aan een nieuwe
Na reset gaan alle lampjes branden en doet die niks meer .Stroom eraf modem gereset niks helpt. De ene keer brand er na reset alleen een blauw lampje de andere keer weer allemaal. De laatste weken startte de ontvanger al regelmatig uit zichzelf opnieuw op. Hij geeft om de tijd een kraakgeluidje en piept dan ook heel zacht. Heb al eerder een nieuwe voeding geplaatst die ik bij installatie al extra van de Tele2 monteur had gekregen. Ben er helemaal klaar mee. Hoe lossen we dit snel op?
Sinds gisteren heb ik geen beeld. Ik heb de ontvanger gereset, het modem, maar zonder resultaat. mijn televisie blijft nu hangen op: interactieve televisie bezig met opstarten wat kan ik nog doen?
De afstandsbediening van de Tele2 decoder (Amino) zorgt voor ongewenst gedrag op mijn audio apparatuur. De audio apparatuur reageert met vreemde acties op elke knop van de Amino afstandsbediening die ik gebruik. De Amino en audio kunnen niet bij elkaar in de buurt staan, maar heb geen andere mogelijkheid. De versterker is een Peachtree iDecco. Wat zijn de mogelijkheden om dit conflict op te lossen zonder afplakken van de infrarood sensor?
Sinds gisteren doet de televisie het niet. Nederland 1, 2 en 3 wel, maar bij alle andere zenders heb ik zwart beeld en af en toe wat haperend geluid. Internet doet het echter wel gewoon. Heb het stroom er al af gehad en de modem en tv-ontvanger gereset, maar zonder resultaat.
Alvast de Beste voor 2020 De reden van afzien TV pakket is: (onder voorbehoud: Verplicht doorgifte ‘publieke ~nl~ zenders’) Ik wil zelf de ‘overige’ zenders in pakket kunnen samenstellen, aangezien dit ook niet kan., zie ik daar definitief vanaf, en ben zelfs IN overweging om als ‘trouwe’ abonnee te bedanken en te vertrekken naar de concurrent…!! >Dag Zonnet, Versatel en Tele2<
Hi, Excuses, te lang niet gereageerd op dit topic, waardoor het gesloten is. Mijn probleem is alleen nog niet opgelost, dus ik hoop dat jullie toch nog mee willen kijken: https://forum.tele2.nl/tv-187/geen-tv-wel-internet-sinds-nieuw-modem-78563#post477284 -- Hieronder de originele post. Medewerker Anton vroeg me daar de tv direct aan te sluiten op het modem. Mijn reactie alvast: de de tv doet het dan wel. Dat verbaast me, omdat de verbindingsset eerst wel succesvol het tv-signaal doorgaf vanaf het vorige modem en omdat de verbindingsset wel gewoon internet-signaal doorgeeft als ik er er een computer mee verbindt. Jullie een idee? Originele post: Hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb een nieuw modem van Tele2 ontvangen (type ZTE ZXHN H369a) en sindsdien ontvangt mijn tv geen signaal meer (melding “geen verbinding, controleer of modem goed is aangesloten”). Tv is dus wel goed aangesloten via HDMI. Internet doet het wel nog steeds via wifi en kabel. Setup is exact hetzelfde als
Hoi sinds gisteren hebben we geen beeld. op de TV-ontvanger blijven alle lichtjes branden. alle kabels zitten goed, en ik heb de stroom er al een aantal keer af gehad. graag je advies!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.