De Tele2 community stopt op dit domein
Tele2 TV app? Programma gemist? Problemen met beeld? Kijk hier!
Recent actief
Hallo, mijn tv ontvanger blíjft zeggen: bezig met opstarten. Ik heb al de kabels eruit gedaan maar verandert niks
Ons tv abonnement is sinds de 30e in gegaan. Nu hebben wij de tv net geïnstalleerd en blijft hij maar steeds bezig met opstarten hierdoor kunnen wij geen tv kijken. TV en router zijn allebei gereset maar dit gaf geen resultaat, wat moeten wij hiermee? Wij moeten wel betalen maar kunnen geen gebruik hiervan maken.
Ik had analoge tv Dacht oké neem digitaal kan ik dingen op nemen Maar pfff wat een troep Ik ben het helemaal zat, Als ik telaat ben met betalen, binnen no time, als u nu niet betaald word u afgesloten Maar denk dat dat me weinig zal boeien als het toch al k.t werkt Ik wil een ander kastje Maar svheint moeilijk te zijn
Sinds een paar dagen vult uitzending gemist zich niet meer. Zaterdag staat er helemaal in, voor zondag staat er maar 1 programma, en maandag en vandaag staan helemaal niet in het menu. Groeten, Frea
Vanaf eergisteren, zondag 31 mei is er op (Uitzending) Gemist geen content meer beschikbaar.
ik sluit een 2e decoder aan op mijn modem maar hij werkt niet, krijg de melding maximaal aantal decoders bereikt, hoe kan dit ?
waar zijn de tv-zenders 1 t/m 14 in de tv-gids gebleven??
Geen tv “Geen verbinding Controleer of het modem goed is aangesloten”, zegt de melding van tele2. Dit gebeurt de laatste tijd iets te vaak en lijkt erger te worden. Gisteren helemaal geen tv, de hele avond en nu weer geen tv ontvangst
Hallo, Het signaal voor de interactieve tv valt uit, dit gebeurt regelmatig. Ik druk dan op de tele2knop op de afstandsbediening. Eerst zie je dan het tele2 logo verschijnen en dan geeft ie aan dat de bekabeling niet in orde is. Dat is overigens wel in orde, dus druk ik op oke. Dan start ie opnieuw op, Meestal is dat al snel gebeurd. Maar nu duurt het zeker al een half uur. Wat is het probleem?
De beeldkwaliteit van uitzending gemist is belabberd. Het is zo wazig dat het amper kijkbaar is. Is dit normaal?
De tv gaat steeds aan en uit. Er komt soms alleen Tele2 te staan, soms 'even geduld aub', soms springt hij op zenders, maar vaak ook uit. Ik kan hierdoor al dagen geen tv kijken. Ik heb al alle kabels eruit gehaald en opnieuw ingestoken, van zowel het internet kastje als het tv kastje als de tv en de stroom. Het internet is dezelfde ramp, vaak een slechte verbinding en soms zelfs helemaal niks. Bij resetten modem is dit vaak wel verholpen, maar daar heb ik niks aan bij de problemen met de tv. Is een nieuwe kabel of een nieuw kastje een mogelijkheid?
beste, ik heb een nieuw wit modem gekregen voor sneller Internet en deze vanmorgen aangesloten. Nu heb ik ook een brief gekregen met een doos waarmee ik de oude apparatuur terug kan sturen. Het oude modem wat ik heb staat onder de 2 afgebeelde modems die niet teruggestuurd hoeven te worden en ingeleverd kunnen worden bij een milieustraat. De TV ontvanger die ik heb staat wel afgebeeld als apparaat om terug te sturen. Maar als ik die terugstuur heb ik natuurlijk geen tv meer. Het lijkt er dus op dat ik niets terug hoef te sturen maar heb toch de doos en brief ontvangen. Wat te doen?
L.S., Sinds 6 april jl. betrek ik internet & televisie via Tele2. De internet-aansluiting werkt naar behoren, doch met het instellen van het tv-toestel houd ik problemen. Na aansluiting van de meegeleverde HDMI-kabel tussen de tv en de ontvanger (Amino A150) en de eveneens meegeleverde UTP-kabel rechtstreeks tussen de ontvanger en het modem (technicolor TG789bvn, poort LAN1) krijg ik slechts deze melding te zien: GEEN HDMI GEDETECTEERD Gebruik HDMI voor de beste gebruikers ervaring Check uw HDMI connectie Gaarne assistentie. Bij voorbaat dank.
Referentie: 4793209 Beste heer/mevrouw, 1e defecte decoder is met eigen aangeschafte doos retour gezonden. Zie onderstaande ( topic 1 december 2019 ): Na afsluiten nieuw abonnement is toegezegde Interactieve TV decoder niet ontvangen. Vorige decoder is op verzoek van Tele2 in oktober 2018 retour gezonden (zie bijlage) Met hartelijke groet, Robert Kientz
Vanmorgen hadden wij geen beeld, maar wel geluid bij onze tv. Bijzonder was dat we bij npo1 wel beeld en geluid hadden. Daarna modem herstart en nu krijgen we continu de melding dat er geen verbinding is. We hebben alle kabels gecontroleerd en daar is niets mis mee. Wat kunnen we nu nog doen?
beste, sinds gisteravond lukt het niet meer met de afstandbediening zenders op te zoeken. Tv start op met NPO 1 en is niet te wijzigen. TV schakelt wel in met de afstandsbediening en volume werkt via afstandsbediening, verder niets. Batterijen vervangen, reset procedures van afstandsbediening en ontvanger uitgevoerd, opnieuw gekoppeld maar geen effect. Lampje van afstandsbediening werkt wel. Afstandsbediening kan wel de tv in -en uitschakelen, maar niet de ontvanger. Wat is hier aan te doen? Alvast bedankt. mvg. Chris
Hello all, I recently subscribed to TV from Tele2. I connected the TV receiver with the Tele2 modem with wire and the TV works fine. However, I wanted to move my TV to a different room, so I configured a wireless router in the room. The wireless router works fine, if i connect my mobile(wireless) or laptop(with wire) however if i connect the tv receiver to the router it doesn’t work. I only see the message ‘Bezig met opstarten’ but nothing happens. It would be great if anyone can please help! Many Thanks in advance. Regards Anirban
gaat tele2 kpn en ziggo volgen met het tijdelijk gratis maken van film1 tijdens de coronacrisis?
Vandaag 18-03-2020 ging onze nieuwe verlenging van Tele2 in. Het werd geen feestje, aansluiting van nieuwe decoder in huiskamer prima. Tweede nieuwe decoder in slaapkamer aangesloten, werkt niet, kreeg een melding ( D 1) . 1 van de oude decoder weer aan gesloten en die werkte wel. beste Tele 2 medewerkers, wat kan en mag ik doen om de nieuwe decoder voor in de slaapkamer werken te krijgen. Ik heb nu ook drie oude decoders van Tele2 in mijn bezit, kan ik deze in leveren bij afvaldienst van onze gemeente? Graag een reactie op bovenstaande, U mag mij bellen, telefoon nummer is bekend bij Tele2. Mailen mag ook. Met vriendelijke groet; Ab. Schreuder
Sinds vanmorgen geen televisie en internet meer. Telefoons kunnen het IP adres niet vinden voor het internet. Televisie ontvanger knippert blauw en geeft geen signaal af. Meerdere malen reset gedaan, maar geen succes. Alle andere vervolgstappen geen effect. Wat nu?
9 mrt is de monteur geweest. Kabels vervangen. Oude kastje is prima, zegt hij. Tóch valt dat rotding uit, tv geen beeld meer en dan dien je te wachten tot het weer opstart en mis je een stuk van het nieuws. Ik ga idd dat boek maar schrijven. Wordt een flink aantal oplagen. Geen rechten voor Tele2. 😜
Ik heb al een langere tijd geen geluid als ik TV aanzet. Dit geldt voor elke zender. De decoder is middels een HDMI kabel aangesloten op de TV. Ik krijg wel beeld, maar geen geluid. Aan de kabel en de TV zelf ligt het niet. De kabel geeft via een PlayStation wel geluid en Netflix etc. op de TV geeft ook gewoon geluid. Ik heb de decoder ‘gereset’ zoals omschreven op de website (stekker eruit voor 30 seconden). Ik hoor graag wat ik hier aan kan doen.
Ik heb gisteren telefonisch contact gehad over mijn niet opstartende tv decoder. (Die nu helemaal niets meer doet) Nu wordt mij een nieuwe voedingsadapter opgestuurd die ik vandaag zou moeten ontvangen. Maar ik had eigenlijk verwacht nog wel een mailtje met track and trace ofzo te ontvangen. Zodat ik weet wanneer ik thuis moet zijn..
L.S. Mijn nieuwe tv decoder geeft de melding “Maximum aantal digitale iTV Decoders aangesloten", wanneer ik deze aanzet. Zou iemand mij kunnen helpen de oude af te melden? Dank, Meta
Hallo techneuten, Kan ik ergens een zenderlijst van Tele2 downloaden voor uit te printen, een gewoon word of pdf bestand?, ben al aan het neuzen geweest op Tele2, dank voor het mee kijken en denken, Turboclaus.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.