De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
ik heb geen internet meer zelfs niet na een aantal keer resetten is er een storing in Lisse
Ik heb sinds 10:00 vanochtend geen vast internet meer. Op deze site is niets te vinden over een storing, maar ben vrij zeker dat het aan de kant van Tele2 ligt.
icontje van outlook laat wel een gele envelope zien en ik hoor ook een ping maar er zit geen mail in de folder het werkte jarenlang goed met pop3 110 smtp 25gebruiker versatel pop3 110 smtp 2025 sinds gisteren aangepast na contact met klantenservice kan ook geen nieuwe mail account aanmaken want dan vindt die de server niet (foutmelding)graag expertise antwoord!
de smtp.versatel.nl server reageert niet , ik kan geen mail versturen!
Ik heb een account bij Tele2 @versatel.nl. Echter sinds gisteren kan ik geen mails meer ontvangenvia Outlook 2019. Webmail werkt wel. Pop3 110 smtp 25 dat zijn de waarden die ik al jaren gebruik.Krijg nu de foutmelding bij het testen Send test email message: The server responded: 421 Cannot connect to SMTEerder op dit forum onderwerp gezien met oplossing Pop3 995 smtp 465 maar dan krijg ik ook foutmeldingen, dus dat werkt niet voor versatel-mailadressen?Kan geen mail versturen vanuit outlook met mijn zonnetmail 7 dagen geleden
Sinds vannacht/vanmorgen geen internet.Rood indicatielampje op modem
Geen Vast internet hier in Venray Lampje op modem brandt rood.Dsl connection status is “connecting”Tweede keer al in 1 week tijd.
In thunderbird (laatste versie 102.12.0) krijg ik de laatste dagen telkens deze foutmelding bij uitgaande mail. Popup blokje verzenden blijft lang in beeld en dan..."Verzenden van het bericht is mislukt.Het bericht kon niet worden verzonden, omdat het verbinden met uitgaande (SMTP-)server smtp.versatel.nl is mislukt. Mogelijk is de server niet beschikbaar of weigert SMTP-verbindingen. Controleer of de instellingen van uw uitgaande (SMTP-)server juist zijn en probeer het opnieuw.”Alle account instellingen gecontroleerd. Alles zoals op de tele2 site staat vermeld.Hoe is dit probleem te verhelpen??
Ik wil de ingebouwde WiFi op ZTE modem uitschakelen. Weet iemand hoe ik dit doe?
Via een verhuizing moest ik overgaan naat T-mobile.Dit betreft een vaste telefoon en internet.Via een mail kreeg ik een nieuw vaste telefoonnummer toegekend.Heb onmiddellijk telefonisch contact gemaakt.Hierbij werd toegezegd dat ik mijn oorspronkelijk nummer kan behouden en de noodzakelijke verrichtingen zijn gedaan.Helaas lukt dit na telefonisch contact met T-mobile.Heeft iemand een idee om dit toch door tele2 op te laten lossen?
Hallo; Omdat ik geen mail (meer) ontvang van door mij gewenste afzenders, dacht ik eens te kijken of deze mail soms in mijn spambox wordt geplaatst, maar de spambox is geheel leeg.Hoe krijg ik inzage in de inhoud van (de door Tele2 eruit gefilterde mails in) mijn spambox ? En hoe kan ik de door mij wél gewenste (mails van) afzenders weer 'vrijgeven’ zodat ik deze voortaan weer normaal ontvang in mijn 'Postvak in’…?
Geen internet lampje op modem brandt rood hier in Venray
Heb vandaag mijn andere modem ontvangen, alleen het lampje van de tv knippert, powerlampje is rood en blijf rood Ik heb alleen telefonie en internet. Alles stekkertjes zitten op de juiste plaats, maar wat doe ik fout. Verwacht toch wel werkend materiaal niks doet het
Geen Internet hier in Venray , modem lampje brandt rood
Het viel mij deze week op, dat ik geen mail kan versturen via outlook. Log ik in op de webmail van Zonnet dan kan ik wel versturen. Weet iemand of de instellingen veranderd zijn. Pop3 110 smtp 25 dat zijn de waarden die ik al jaren gebruik.
Ik heb de afgelopen tijd meegedaan aan de Tele2 TV app testgroep en ik schrijf hieronder nog even graag mijn ervaring. Ik deed mee met de testgroep als medewerker van Tele2 die los staat van de ontwikkeling groep. Vind het echt top ondanks dat ik thuis geen Tele2 TV heb, het geregeld werd dat ik mee kon doen. Ten eerste; ik vind de nieuwe app best goed! Met name dat je nu ook de optie hebt om via mobiele data TV te kijken. Vooral voor een provider die bekend staat voor zijn onbeperkt mobiele data abonnement om on the go TV te kunnen kijken vind ik dit een groot pluspunt! Mijn ervaring tijdens het gebruik van de app is goed. Ik heb geen bijzondere problemen ervaren zoals een stream die niet wil opstarten of plotseling crasht. Eén ding dat ik wel een beetje mis of niet kon vinden is picture in picture modes. Bijv. bij YouTube Premium, VLC of Netflix kan je het zo instellen dat als je de app sluit een mini schermpje in beeld komt die de video blijft afspelen zodat je kan multitasken. Sp
Mijn account leeuw32@tele2.nl is opeens geblokkeerd. Ik had tele2 gebeld hij zei omdat ik niet actief ben op mijn webmail. Ik gebruik webmail om de inbox leeg te maken. Hij zei dat er een foutmelding staat bij webmail en dat hij er niks aan kan doen. Ik gebruik jaren deze account email nooit problemen. Hij zei ik kan deze niet meer gebruiken. Geen email of brief gekregen zo hoe kan dit. Heel de dag zonder mail krijg geen hulp van tele2. Ik gebruik outlook op mijn mobiel al voor jaren en nu ineens blokkeren jullie deze account waar belangrijke post komt. Ik wil de account leeuw32@tele2.nl behouden.
Hallo, sinds vanochtend geen internet en tv ik heb al de kabels uitgetrokken en opnieuw opgestart maar helaas. Heb ook al gereset maar werkt nog niet
Sinds kort kan ik geen mails meer verzenden via Outlook. Ik heb nog een zonnet-account. Foutmelding:0x800CCC67 Google zegt iets over smtp. Wat moet ik corrigeren?
In 2020 kreeg ik zomaar een email dat mijn email adres zou vervallen.Dit is telefonisch rechtgezet en bleek ook later een vergissing.In januari 2023 heb ik mijn TV kastje opgezegd en krijg nu weer zo'n bericht van opzegging.Heb nog wel internet en een telefoon abonnement van Tele2.Gebeld en kreeg een meneer die mij vertelde dat alle email adressen worden opgezegd.Dit door het samengaan met een andere provider.Gezegd dat niet elke Tele2 email gebruiker hiervan op de hoogte is.Dus dat zal veel werk worden om alle email contacten hiervan op de hoogte te brengen.Niet netjes van Tele2, zou persoonlijk alleen de @staart veranderen voor de nieuwe provider.Groet, Ben
Beste,Sinds 2 dagen kan outlook geen contact maken met de SMTP server versatel.nl (77.95.250.195) op port 25. Er verschijnt een connect error code 10060.Hierdoor kan ik geen mail meer verzenden, het ontvangen gaat zonder problemen.ZIjn er issues bekend mbt SMTP server SMTP.versatel.nl?Hoe dit op te lossen zodat ik weer mail kan versturen?Alvast dank voor ondersteuning.Edwin.
Hallo,3 weken geleden hield mijn internet er opeens mee op, na bellen met Tele 2 werd er een nieuw modem opgestuurd, omdat ik nog een oude Davolink had, ik denk dat die zo'n 10 jaar geleden geïnstalleerd is door een monteur van Tele2.Na installatie van het nieuwe modem had ik weer signaal, maar de upload is zo'n 500 kb, en de upload varieert tussen de 1 en 6 mb. Toen weer gebeld en kwam er een monteur langs die eigenlijk alleen het internet heeft gemeten en kwam uit op zo'n 6,7 mb. Hij had een werkbon gemaakt dat het ISRA punt nagekeken moet worden.Het geval wil dat wij op de 1e etage wonen en er een adsl kabel uit onze muur komt (zonder lasdoos of telefoon doos) Volens mij is die destijds door de monteur verwijderd.Nu heb ik weer gebeld maar er word mij verteld dat ik zelf op zoek moet gaan naar het ISRA punt bij de onderbuurman en het modem rechtreeks daar aan te koppelen, nu lijkt dat mij iets voor een monteur van KPN aangezien het oude kpn lijnen zijn. Kortom na 3 weken ben ik nog
Sinds gistermorgen kan ik niet meer inloggen op mijn zonnet emailaccount. Niet via mijn emailcliënt en ook niet via de webmail. Ik krijg telkens de melding “Aanmelden mislukt”.De website van Zonnet geeft geen melding van bekende storingen. Mijn dochter heeft ook een zonnet account en die kan zonder probleem inloggen op haar webmail.Ik heb diverse berichten gestuurd naar support via het controlpanel, maar als ze dat zouden beantwoorden via de email zou ik dat nooit kunnen ontvangen want ik kan niet inloggen.Het is vreselijk frustrerend dat de klantenservice van Zonnet niet telefonisch bereikbaar is !!!
Ik heb geen digitale tv meer via mijn tv decoder. Aan de bekabeling heb ik niks verandert.Al een tijdje kreeg ik bij een reset heel kort de melding dat er geen netwerk gedetecteerd werd.Nu na opstarten met Tele2 opstart scherm, krijg ik bij de software laden dat het blauwe LED op de tv decoder langzaam knippert en ik dan de melding krijg dat er geen netwerk aangesloten zou zijn. Dan gaat het blauwe LED weer constant branden.Er komt geen data binnen zo lijkt het. TV decoder wordt ook erg warm! De TV app van Tele2 kan ik in de LG app store niet vinden en op mijn smartphone weigert hij me in te loggen!? blijf foutmelding krijgen fout wachtwoord, terwijl ik wel op de Tele2 website ermee kan inloggen!?Heb de modem/router van Tele2 meerdere keren gereset. helpt ook niet. Internet doet het gewoon op de pc. dus dat netwerk doet het wel? ook smartphone logt netjes in op de WiFi. de UTP kabel tussen decoder en modem/router, als ik die wil vervangen, kan ik dan gewoon standaard UTP kabel gebruike
Ik heb nu internet en vaste telefoon van tele2 met een mailadres van tele2.Ik begreep dat jullie hiermee per 12 januari 2024 gaan stoppen.Nu heb ik een brief gehad van KPN dat ze glasvezel aan gaan leggen in en rond het huis.Als ik nu een glasvezelabonnement van T mobile neem met internet kan ik dan mijn huidig mailadres van tele2 behouden?En moet ik hiermee wachten tot KPN dit geinstalleerd heeft of doet T mobile dit ?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.