Mijn account leeuw32@tele2.nl is opeens geblokkeerd. Ik had tele2 gebeld hij zei omdat ik niet actief ben op mijn webmail. Ik gebruik webmail om de inbox leeg te maken. Hij zei dat er een foutmelding staat bij webmail en dat hij er niks aan kan doen. Ik gebruik jaren deze account email nooit problemen. Hij zei ik kan deze niet meer gebruiken. Geen email of brief gekregen zo hoe kan dit. Heel de dag zonder mail krijg geen hulp van tele2. Ik gebruik outlook op mijn mobiel al voor jaren en nu ineens blokkeren jullie deze account waar belangrijke post komt. Ik wil de account leeuw32@tele2.nl behouden.
beantwoord
E-mailaccount geblokkeerd
Beste antwoord door Floor109
Ik zie dat leeuw32@tele2.nl gekoppeld staat aan een oud abonnement/adres. Om deze reden is deze dus afgesloten, als het goed is heb je een soortgelijk mailtje gehad:

Tevens stopt de @tele2.nl sowieso, zie onderstaand topic.
Zijn er nog belangrijke mails die je écht nog nodig hebt?
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.