beantwoord

Outlook 2019 versatel mail icontje gele envelopje zichtbaar maar geen mail ontvangst

  • 14 July 2023
  • 4 reacties
  • 246 x bekeken

icontje van outlook laat wel een gele envelope zien en ik hoor ook een ping maar er zit geen mail in de folder het werkte jarenlang goed met pop3 110 smtp 25

gebruiker versatel pop3 110 smtp 2025 sinds gisteren aangepast na contact met klantenservice 

kan ook geen nieuwe mail account aanmaken want dan vindt die de server niet (foutmelding)

graag expertise antwoord!

icon

Beste antwoord door chiara.pv 14 July 2023, 12:44

Bekijk origineel bericht

4 reacties

na een hele dag issues met de server nu wel gelukt een nieuwe account aan te maken.

OPLOSSING: oude mail account Outlook verwijderen en nieuwe aanmaken (wel een pst file saven anders ben je de gegevens kwijt)

Reputatie 7
Badge +12

Hi Chiara, ik had mijn collega vanochtend al even gesproken, en hij heeft vanmiddag tijd om ernaar te kijken. Ik hoorde in ieder geval dat poort 25 niet werkt en dat daar e.e.a. in de serverinstellingen gewijzigd moet worden. 

Wat fijn dat je al een andere oplossing hebt gevonden en hele goede tip om een pst-bestand op te slaan. Super bedankt voor het delen!

Ik hoop dat het vanaf nu goed blijft werken, maar mocht je in de toekomst nog vragen hebben, kom dan vooral terug naar de Community (of - voor in dit geval - sneller contact via de klantenservice of Chat. Mijn collega zal vanmiddag nog even terug komen in je andere topic!

Reputatie 6
Badge +7

Middag werd avond, maar ik zie dat je zelf al een oplossing hebt kunnen vinden, fijn!

dank allemaal - werkt sneller nu op de nieuwe server instellingen

Reageer