beantwoord

Afsluiting emailadressen per 01-01-2024

  • 29 June 2023
  • 6 reacties
  • 826 x bekeken

In 2020 kreeg ik zomaar een email dat mijn email adres zou vervallen.

Dit is telefonisch rechtgezet en bleek ook later een vergissing.

In januari 2023 heb ik mijn TV kastje opgezegd en krijg nu weer zo'n bericht van opzegging.

Heb nog wel internet en een telefoon abonnement van Tele2.

Gebeld en kreeg een meneer die mij vertelde dat alle email adressen worden opgezegd.

Dit door het samengaan met een andere provider.

Gezegd dat niet elke Tele2 email gebruiker hiervan op de hoogte is.

Dus dat zal veel werk worden om alle email contacten hiervan op de hoogte te brengen.

Niet netjes van Tele2, zou persoonlijk alleen de @staart veranderen voor de nieuwe provider.

Groet, Ben

icon

Beste antwoord door eric 29 June 2023, 19:20

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hoi bennie1963,

 

Zie voor meer informatie het onderstaande bericht.

 

 

Groetjes,

Des

Reputatie 7
Badge +12

Kijk naar een alternatief wat niet provider gerelateerd is. Bijvoorbeeld Gmail, oulook of neem een eigen domeinnaam met email hosting. Kost een paar euro per maand, maar dan ben je helemaal zelfstandig.

Dank voor de antwoorden maar vind het wel jammer dat Tele2 hiermee stopt.

Het was een mooie service bij de maandelijkse lasten van het abonnement.

Een Gmail en een Outlook heb ik al, echter mijn Tele2 email was toch veiliger en zonder reclame.

Een domeinnaam heb ik ook en ga daar naar over, maar een email adres wijzigen kost veel werk.

Begrijp dat bij Tele2 de kosten met alle aandachtstijd een rol zijn gaan spelen.

Tegenwoordig word alles duurder en/of loopt tegen regeltjes op.

“Gebruik in deze dure tijden het toiletpapier aan beide zijden”

Die rolletjes worden trouwens steeds kleiner, maar we komen hier ook wel overheen.

Groet, Ben

Reputatie 7
Badge +12

Heel goed Ben, mocht je nog andere zaken tegenkomen, dan zien we je wel weer op het forum. 

Ik begrijp alleen niet waarom Marciano van Tele2 dit leuk gaat vinden.

Als je dit besluit van Tele2 ondersteunt begrijp je niet zoveel van klantenbinding.

Het spontane in jullie mails, dat je zo blij bent dat wij klant zijn lijkt hierdoor wat overdreven.

Als jullie goedkoper blijven dan blijf ik, als jullie duurder worden stap ik over.

Ben al de hele middag bezig met overzetten en nog niet klaar, erg vervelend.

Groet, Ben

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi Ben, @Des2000 en @eric hebben je correcte antwoorden gegeven; je doorverwezen naar het juiste topic met alle informatie en extra tips gegeven. Hier op de Community werken we met deze 'likes’ om aan te geven dat iemand goede antwoorden geeft. Ik hoop dat je dat begrijpt!

Reageer