Skip to main content
beantwoord

Spambox 'Webmail Tele2' is (altijd) leeg...


Hallo;

 

Omdat ik geen mail (meer) ontvang van door mij gewenste afzenders, dacht ik eens te kijken of deze mail soms in mijn spambox wordt geplaatst, maar de spambox is geheel leeg.

Hoe krijg ik inzage in de inhoud van (de door Tele2 eruit gefilterde mails in) mijn spambox ? En hoe kan ik de door mij wél gewenste (mails van) afzenders weer 'vrijgeven’ zodat ik deze voortaan weer normaal ontvang in mijn 'Postvak in’…?

Beste antwoord door Floor109

Hoi,

Je kunt niet inzien wat er tegen gehouden word door spam, maar ik ga er niet van uit dat de mail van de gewenste afzenders hier word tegen gehouden.

Qua instellingen is dit de enige optie die jij kan veranderen m.b.t. spam.

Zou je me een privé bericht kunnen sturen over welk e-mailadres het gaat? Dan kijk ik even of ik problemen zie in onze systemen.

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hoi Twan, je wil natuurlijk gewoon mails ontvangen van gewenste afzenders, dus slim om inderdaad in je spambox te kijken!

@Floor109 Kun jij Twan meer informatie geven over de spambox? 😊


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • Antwoord
  • 12 juli 2023

Hoi,

Je kunt niet inzien wat er tegen gehouden word door spam, maar ik ga er niet van uit dat de mail van de gewenste afzenders hier word tegen gehouden.

Qua instellingen is dit de enige optie die jij kan veranderen m.b.t. spam.

Zou je me een privé bericht kunnen sturen over welk e-mailadres het gaat? Dan kijk ik even of ik problemen zie in onze systemen.


Reageer