[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro

  • 9 September 2022
  • 425 reacties
  • 58405 x bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

425 reacties

Hey @Marciano van Tele2 , 

Zou je mij misschien ook een indicatie van mijn bezorgtijd kunnen geven? Het ordernummer is 76970914.  

Alvast Bedankt!

 

​​​​​

Reputatie 7
Badge +12

Hey @HagendijkR natuurlijk! Ik verwacht dat AMP tussen 25 nov en 9 december contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. Laat je het me weten als je van ze hebt gehoord? Ik hoor het graag van je! 😄

Heey😊 heb je misschien een update over ordernummer:76953060 alvast bedankt voor de moeite!!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @yess graag gedaan hoor! Ik zie geen wijzigingen, dus je kunt nog steeds uitgaan van tussen 29 nov en 13 december. 😄

Hi,

 

23-11 is het precies 6 weken sinds ik mijn bestelling heb geplaatst. Ik heb tot heden nog niks mogen horen van AMP om een bezorg afspraak te maken en wanneer ik mijn bestelstatus nakijk, staat hij nog op Wacht op voorraad. 

 

Zou ik een status update kunnen ontvangen? Mijn ordernummer is 76499077.

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @ale333k jij snapt hoe het werkt! Uit ervaring weet ik dat AMP en PostNL vaak op die uiterste datum van zich laten horen. In jouw geval zal PostNL je toestel bezorgen. Zij zouden elk moment de T&T naar je kunnen sturen. Let wel op; het kan altijd voorkomen dat het iets langer duurt, maar ik hoop dat je nog voor de 23e van ze hoort. Laat je het me weten? Ik ben erg benieuwd. Mocht het na de 23e nog geen T&T hebben ontvangen, wacht deze week dan nog even af, de kans is groot dat 'ie dan alsnog komt! 

Hey @NathanM23 AMP kan elk moment contact met je opnemen. Ik verwacht tussen vandaag en dinsdag de 22e. Het kan altijd wat langer duren, maar daar ga ik even niet vanuit. Laat je het me weten als je de bezorgafspraak met AMP hebt kunnen inplannen? 😎

Word vandaag geleverd dankjewel 

Hey @Kimjean24 I expect AMP to contact you between November 15th and 22nd to agree on a delivery date. Please let me know when they've reached out to you! 😄

Hi @Marciano van Tele2 thanks! AMP already contacted me yesterday November 21st for delivery. 😊

Reputatie 7
Badge +12

Hey @NathanM23 superfijn om te horen en bedankt voor de terugkoppeling. Veel plezier met je nieuwe toestel! 😎

Hi @Kimjean24 thanks for getting back to me! Good to hear they contacted you within the indicated time, and enjoy your new phone! 🙌🏻

Hi @Marciano van Tele2 , zou jij een indicatie van mijn toestel levering kunnen geven? We zijn nu 4 weken verder en weten nog niets 😃.

Ordernummer: 76920938

Hey @BJWinters PostNL kan je elk moment de T&T mailen. Ik verwacht hem ergens tussen vandaag en maandag de 28e. Laat je het me weten als je deze hebt ontvangen? Ik hoor het altijd graag! 😄

Hi! Morgen staat de levering gepland. Dank!

Dag Marciano heb net en bericht van amp binnen gekregen en een bezorg afspraak gemaakt 👍🏻

Reputatie 7
Badge +12

Hey @JorinVamstel als ik het goed heb, heb je vanochtend een afspraak ingepland met AMP, klopt dat? Je weet nu dus meer dan ik! 😎

@BJWinters @Vincent nijenhuis  Thanks voor de terugkoppeling guys, superfijn om te horen! 💪🏻

Hi @Marciano van Tele2 zou je mij ook een indicatie kunnen geven van mijn levertijd? Bestelnummer 77567033. Thanks in advance!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @CherelleDeGroot natuurlijk! Ik verwacht dat AMP tussen vandaag en de 30e contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. Laat je het me weten als je hem hebt ontvangen? 😊

Hey @Marciano van Tele2 , zou ik een indicatie kunnen krijgen van mijn bestelling?

bestel nummer: 77771663

Ben vrij ongeduldig 😌. Alvast bedankt

@Marciano van Tele2 Hoi,

Kan je voor mij ook checken? 

Besteldatum: 22-10-22

Bestelnummer: 76833766

Groet! 

kan ik een update krijgen over bestelling 77101381?
 

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +12

Hey @weste617 ik snap volkomen dat je ongeduldig bent, dat heb ik ook altijd met een nieuw toestel! Je geduld gaat wel op de proef gesteld worden. Het door jou gekozen toestel heeft namelijk 4-6 weken levertijd, dus ik verwacht dat AMP tussen 21 dec en 4 januari contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen, maar je nieuwe iPhone zal het straks helemaal waard zijn!

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @ZES ik kijk graag voor je! PostNL kan elk moment contact met je opnemen en de T&T naar je sturen. Ik verwacht dat ze dit tussen vandaag en 3 december doen. Laat je het me weten als het zover is? 😄

Reputatie 7
Badge +12

Hey @lucasisdenaam er zijn geen wijzigingen. Ik gok dat PostNL tussen 28 nov en 12 december de T&T naar je stuurt. Nog heel even geduld! 😊

Ik heb op 15 oktober een iPhone 14 pro besteld op order nummer 76610633. Zou je voor mij kunnen kijken wanneer ik deze kan verwachten?

 

Bij voorbaat dank!

~Niek

Goedemorgen @Marciano van Tele2 , 

 

zou je voor mij kunnen kijken wanneer mijn bestelling met nummer 77764850  geleverd wordt?

Thanks!
 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @John Zandvliet ik had verwacht dat je afgelopen weekend (26 nov) de T&T van PostNL zou ontvangen, maar het kan altijd iets langer duren. Ik verwacht eigenlijk dat je elk moment van PostNL bericht krijgt! 

Hey @EloyG jouw toestel wordt bezorgd door AMP en ik verwacht dat ze tussen morgen en 6 december contact met je opnemen om de bezorgafspraak in te plannen! 

Laten jullie het me weten als het zover is? Ik hoor het graag!

Goedemiddag, Zouden jullie een indicatie kunnen geven wanneer ik mijn toestel kan verwachten?

Bestelnummer is 77382720.

 

Groeten

Maarten