[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro

  • 9 September 2022
  • 425 reacties
  • 58406 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

425 reacties

Hoi @Marciano van Tele2,

Enig idee hoe lang het duurt met mijn bestelling? Ik hoop dat het lukt voor kerst alleen ben bang dat dat hem niet wordt haha. Mijn ordernummer is: 78187344.

 

Met vriendelijke groet,

Thijs Lunenborg 

Hi @Marciano van Tele2  can you also let me know when paars iphone pro 14 128 gb arrives? My number is 77850707

Reputatie 7
Badge +12

Hi @ppalli I expect AMP to contact you between Dec. 31 - Jan 7 to make the delivery appointment.

Hey @nadechet ik snap het helemaal! Ik verwacht dat je rond 11 december de T&T van PostNL ontvangt met de exacte bezorgdatum. Ik heb zojuist de levertijden bijgewerkt en voor jouw toestel staat deze nog steeds op 1-2 weken, dus mocht je op 11 december nog niks hebben ontvangen, dan is de kans groot dat je volgende week iets hoort. Laat je het me weten als je de T&T hebt ontvangen?

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Thijs Lunenborg voor Kerst zou natuurlijk geweldig zijn! Echter met de huidige levertijden voor jouw toestel verwacht ik dat je tussen 1 en 15 januari de Track & Trace van PostNL ontvangt. Het kan altijd eerder of later, maar ik zou uitgaan van 15 januari. 

Hi @danatokm I expect AMP to contact you between 22 en 29 december to make a delivery appointment!

Hi,

Ik heb bijna vier weken geleden bij jullie verlengd met toestel (I Phone 14 Pro 256 GB Gold). 
Er stond én er staat tot op heden 1 tot 2 weken levertijd. Dit was de reden dat ik ook voor de goude en 256 GB heb gekozen omdat deze de snelste levertijd had en mijn huidige telefoon zo goed als kapot is. Heb je enig idee wanneer ik een mail kan ontvangen. Ik heb namelijk geen enkele terugkoppeling gehad dat het vertraagd zou zijn. Mijn ordernummer is: 77460380.

Hopelijk kun je me helpen,

Met vriendelijke groet,

Demi

Hi, weten jullie wanneer ik meer informatie over mijn iPhone 14 Pro kan verwachten? Aangezien het laatst van 1-2 weken naar 8-10 weken levertijd is gegaan. 77926451

Hallo, kun je mij vertellen hoe lang ik nog op mijn iphone moet wachten? Ordernummer is: 77470687 

 

alvast bedankt!

Beste, 

Zou ik alvast een indicatie kunnen krijgen wanneer mijn bestelling word geleverd, oftewel verzonden? Mijn ordernummer is 78125463. Alvast bedankt! 

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, 

 

De levertijden zijn zojuist geüpdatet. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Hi allemaal, 

 

De levertijden zijn zojuist geüpdatet. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Ik heb sterk het idee dat we hier gelokt zijn met een korte levertijd voor de 12 pro goud en nu de levertijd (in mijn geval) overschreden is, komt er opeens een langere uit de hoge hoed. Ik wil graag annuleren. Kan dat? 

Hi allemaal, 

 

De levertijden zijn zojuist geüpdatet. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Ik heb sterk het idee dat we hier gelokt zijn met een korte levertijd voor de 12 pro goud en nu de levertijd (in mijn geval) overschreden is, komt er opeens een langere uit de hoge hoed. Ik wil graag annuleren. Kan dat? 

Edit: ik heb m al geannuleerd. Aan alle anderen: succes en geduld met wachten. 

Hi allemaal, 

 

De levertijden zijn zojuist geüpdatet. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Ik heb sterk het idee dat we hier gelokt zijn met een korte levertijd voor de 12 pro goud en nu de levertijd (in mijn geval) overschreden is, komt er opeens een langere uit de hoge hoed. Ik wil graag annuleren. Kan dat? 

Ik begin hetzelfde te denken. Vanaf mijn besteldatum was het in ieder geval 1-2 weken levertijd. En nu die 2 weken voorbij zijn, heb ik gebeld en zie ik ook op de website een levertijd staan van 4-6 weken. Dus doodleuk wordt er verteld dat er pas 2 weken voorbij zijn dus kan nog 2 tot 4 weken voordat ik überhaupt iets ga horen. Want die indicatie blijkt alleen betrekking te hebben op wanneer je eventueel wat over je bestelling gaat horen. Zomaar mensen met een dooie mus blijmaken. Nog nooit meegemaakt dat ik een abonnement afsluit en niet eens een idee heb wanneer die in zal gaan en wanneer ik de bijbehorende toestel ontvang.

Hi allemaal, 

 

De levertijden zijn zojuist geüpdatet. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Ik heb sterk het idee dat we hier gelokt zijn met een korte levertijd voor de 12 pro goud en nu de levertijd (in mijn geval) overschreden is, komt er opeens een langere uit de hoge hoed. Ik wil graag annuleren. Kan dat? 

Ik begin hetzelfde te denken. Vanaf mijn besteldatum was het in ieder geval 1-2 weken levertijd. En nu die 2 weken voorbij zijn, heb ik gebeld en zie ik ook op de website een levertijd staan van 4-6 weken. Dus doodleuk wordt er verteld dat er pas 2 weken voorbij zijn dus kan nog 2 tot 4 weken voordat ik überhaupt iets ga horen. Want die indicatie blijkt alleen betrekking te hebben op wanneer je eventueel wat over je bestelling gaat horen. Zomaar mensen met een dooie mus blijmaken. Nog nooit meegemaakt dat ik een abonnement afsluit en niet eens een idee heb wanneer die in zal gaan en wanneer ik de bijbehorende toestel ontvang.

Ik heb precies hetzelfde. Precies dit was de reden dat ik de gouden 256 GB heb besteld, omdat ik op dit moment geen telefoon heb. Ik ga niet wachten tot eind december om überhaupt iets te horen. En misschien verandert de levertijd wel naar nog meer weken. Belachelijke communicatie. Dus ik ga denk ik ook annuleren.

Hi allemaal, 

 

De levertijden zijn zojuist geüpdatet. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Hi, ik heb mijn telefoon op de 15e van november besteld. Ordernummer 77555911. Heb je enig idee wanneer ik meer informatie over mijn bestelling krijg? Mvg

Hi, Zouden jullie mij een indicatie kunnen geven wanneer ik mijn toestel kan verwachten? Mijn bestelnummer is 77433102. 
 

Alvast bedankt!

Weten jullie wanneer mijn order geleverd gaat worden? 77849992

 

alvast bedankt!

Hi weten jullie wat de actuele leverdata is?

 

Alvast bedankt!

 

Ordernummer: 78185777

 

Met vriendelijke groet,

Timo 

Kunt u kijken hoe het zit met mijn bestelling? Mijn bestelnummer is: 77490155

Hi allemaal, 

 

De levertijden zijn zojuist geüpdatet. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Ik heb sterk het idee dat we hier gelokt zijn met een korte levertijd voor de 12 pro goud en nu de levertijd (in mijn geval) overschreden is, komt er opeens een langere uit de hoge hoed. Ik wil graag annuleren. Kan dat? 

Ik begin hetzelfde te denken. Vanaf mijn besteldatum was het in ieder geval 1-2 weken levertijd. En nu die 2 weken voorbij zijn, heb ik gebeld en zie ik ook op de website een levertijd staan van 4-6 weken. Dus doodleuk wordt er verteld dat er pas 2 weken voorbij zijn dus kan nog 2 tot 4 weken voordat ik überhaupt iets ga horen. Want die indicatie blijkt alleen betrekking te hebben op wanneer je eventueel wat over je bestelling gaat horen. Zomaar mensen met een dooie mus blijmaken. Nog nooit meegemaakt dat ik een abonnement afsluit en niet eens een idee heb wanneer die in zal gaan en wanneer ik de bijbehorende toestel ontvang.

Ik heb precies hetzelfde. Precies dit was de reden dat ik de gouden 256 GB heb besteld, omdat ik op dit moment geen telefoon heb. Ik ga niet wachten tot eind december om überhaupt iets te horen. En misschien verandert de levertijd wel naar nog meer weken. Belachelijke communicatie. Dus ik ga denk ik ook annuleren.

Edit:  @Marciano van Tele2 ik heb toch even afgewacht en inmiddels een mail van AMP gekregen voor een bezorgafspraak. Dus misschien komt het voor de rest toch ook nog.

Reputatie 2
Badge

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist geüpdatet. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist geüpdatet. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Hallo HajarK, Hoe komt het dat de levertijden die jullie hier aangeven anders zijn dan op de webshop? En wat is dan de waarheid?

Reputatie 3
Badge +1

Hi @Dd1987, wij krijgen altijd de levertijden door gestuurd van de fabrikant. Wanneer wij deze binnen krijgen dan passen wij dit direct aan zodat jij als klant direct op de hoogte bent van de levertijden. Je kan dan ook aanhouden wat er in dit topic staat. 

Heey, 

 

ik vind het een beetje gek. Ik heb namelijk mijn eerdere bestelling 128GB geannuleerd voor de 254GB ivm snellere levertijd en ben nou al 2 weken verder. Nu blijkt het dat de levertijd hetzelfde is… Voelt een beetje voor de gek gehouden zo. Kan ik alvast een indicatie krijgen? 78125463. Alvast bedankt.

Hai

Sinds er laatste tijd veel veranderingen zijn gekomen ben ik wel benieuwd wanneer ik het kan verwachten.

Ordernummer is 78175647
Een iphone 14 pro 128gb Zwarte variant.

Mijn telefoon begint echt op te geven en heb het met best spoed nodig 😉!

Mvg, 
Younes

 

Ik heb gisteren de email van Amp gehad en vandaag mijn nieuwe toestel in ontvangst genomen. In totaal heb ik precies 3 weken gewacht op mijn toestel. Groetjes en succes voor de wachtenden.