[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro

  • 9 September 2022
  • 425 reacties
  • 58406 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

425 reacties

Ik heb een iPhone 14 pro besteld op order nummer 76610633. Zou je voor mij kunnen kijken wanneer ik deze kan verwachten?

 

Bij voorbaat dank!

~Niek

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @sueshi ik verwacht dat je tussen 10 en 24 november de bezorgafspraak met AMP kunt inplannen.

Hi @Imaneeeee jouw toestel wordt door PostNL bezorgd en ik verwacht dat je tussen 23 en 30 november de T&T ontvangt met de exacte bezorgdatum.

Hey @John Zandvliet voor jou is het ook PostNL en ik gok dat jij tussen 12 en 26 november de T&T ontvangt! Laten jullie het me weten als AMP en PostNL van zich hebben laten horen? Ik hoor het graag! 😊

Zou ik een datum kunnen krijgen ongeveer van mijn bestelling?

orderNr : 76789709

mvg.

Yoo @Marciano van Tele2 

Zou ik een datum kunnen krijgen ongeveer van mijn bestelling?

orderNr : 76789709

Ik weet niet of het @ het makkelijker maakt om dit bericht te zien maar vandaar 2 keer het bericht.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Louie met of zonder tag maakt niet uit hoor, ik zie je sowieso! Ik verwacht dat AMP tussen 18 nov en 2 december contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. Laat je het me weten als het zo ver is? Ik hoor het graag van je! 😄

Zou ik een datum kunnen krijgen ongeveer van mijn bestelling?

orderNr : 76653135 ?

 

Hoor graag zo snel mogelijk van u.

Hoi, 

 

heb je misschien een update voor mij? Bestelnummer: 76732222. 

Hoi Marciano, 

 

Zou je mij ook een indicatie kunnen geven van wanneer mijn telefoon geleverd word? Ordernummer: 77002413

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Rush ik verwacht dat je tussen vandaag en 28 november bericht krijgt van AMP om de bezorgafspraak in te plannen.

Hi @jessamber PostNL zal jouw toestel bezorgen en ik gok dat ze je tussen 17 nov en 1 december de T&T sturen met de exacte bezorgdatum!

Hoi @Kaaskop jouw toestel komt ook via PostNL en ik verwacht dat je tussen 24 nov en 8 december de T&T van ze ontvangt.

Let op: het blijft een indicatie. Het kan altijd iets langer duren, máár het kan ook altijd eerder. Ik hoor graag van jullie als PostNL en AMP contact met jullie heeft opgenomen! 😄

Zou je me ook een indicatie kunnen geven over wanneer mijn toestel geleverd wordt ?

mijn order nummer is:76953060

Hoi, 

zou je mij ook een indicatie kunnen geven voor de levertijd van mijn iphone?

76576495

thanks!

 

Dag Marciano,

 

Zou je mij ook een indicatie kunnen geven van wanneer mijn telefoon geleverd wordt?

mijn order nummer is: 76786623

 

Dank alvast!

 

Mvg,

 

Evert

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys, met alle plezier! Voor jullie alle drie geldt dat PostNL de bezorging doet. Hieronder de indicaties wanneer ik de Track & Trace voor jullie verwacht. Houd er rekening mee dat het altijd later, maar ook eerder kan worden.

@yess tussen 29 nov en 13 december

@Pkwage tussen 18 en 25 november

@evert03 tussen 18 nov en 2 december

Laten jullie het me weten als het zo ver is? 😄

hee @Marciano van Tele2 

Zou je mij een indicatie kunnen geven van wanneer mijn telefoon geleverd zou kunnen worden?  Heb hem 12 November besteld

ordernummer: 77467601

Dankjewel! 

mvg,

Ashley

@Marciano van Tele2  Dankjewel voor je snelle antwoord! Ja ik zal het laten weten.

Mvg,
Evert

@evert03 op welke datum heeft u uw telefoon besteld?

Reputatie 7
Badge +12

Hi @ashleyxtjex jouw toestel wordt bezorgd door AMP en ik verwacht dat ze tussen 10 en 24 december contact met je opnemen om de bezorgafspraak in te plannen.

Hi @Marciano van Tele2 , zou je naar mijn bestelling kunnen kijken? Ordernummer is 76767295.

@ashleyxtjex  Op 24-10-2022

Hi, zou ik een indicatie kunnen krijgen wanneer mijn toestel geleverd zal worden? Bestelnummer 77101393 alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Sanneee7 ik verwacht dat AMP tussen vandaag en 1 december contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen!

Hey @JL16 jouw toestel wordt ook bezorgd door AMP en ik gok dat je tussen 28 nov en 12 december de bezorgafspraak kunt inplannen.

Laten jullie het me weten als het zover is? Ik hoor het altijd graag! 😄

Hi @Marciano van Tele2

Heb jij een update voor mij? Bestelnummer 76641156.

Groet!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @BJWinters PostNL kan je elk moment de T&T mailen. Ik verwacht hem ergens tussen vandaag en maandag de 28e. Laat je het me weten als je deze hebt ontvangen? Ik hoor het altijd graag! 😄

Hoi @Marciano van Tele2 

heb je ook een update over order 76470634 ?

Reputatie 7
Badge +12

Hey @NathanM23 AMP kan elk moment contact met je opnemen. Ik verwacht tussen vandaag en dinsdag de 22e. Het kan altijd wat langer duren, maar daar ga ik even niet vanuit. Laat je het me weten als je de bezorgafspraak met AMP hebt kunnen inplannen? 😎