[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro

  • 9 September 2022
  • 425 reacties
  • 58406 x bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

425 reacties

Reputatie 1

Helemaal top, 9-9 de paarse 128GB besteld en 17-9 binnen gekomen! 

Hi allemaal, 

 

De levertijden zijn zojuist geüpdatet. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Ik heb sterk het idee dat we hier gelokt zijn met een korte levertijd voor de 12 pro goud en nu de levertijd (in mijn geval) overschreden is, komt er opeens een langere uit de hoge hoed. Ik wil graag annuleren. Kan dat? 

Ik begin hetzelfde te denken. Vanaf mijn besteldatum was het in ieder geval 1-2 weken levertijd. En nu die 2 weken voorbij zijn, heb ik gebeld en zie ik ook op de website een levertijd staan van 4-6 weken. Dus doodleuk wordt er verteld dat er pas 2 weken voorbij zijn dus kan nog 2 tot 4 weken voordat ik überhaupt iets ga horen. Want die indicatie blijkt alleen betrekking te hebben op wanneer je eventueel wat over je bestelling gaat horen. Zomaar mensen met een dooie mus blijmaken. Nog nooit meegemaakt dat ik een abonnement afsluit en niet eens een idee heb wanneer die in zal gaan en wanneer ik de bijbehorende toestel ontvang.

Ik heb precies hetzelfde. Precies dit was de reden dat ik de gouden 256 GB heb besteld, omdat ik op dit moment geen telefoon heb. Ik ga niet wachten tot eind december om überhaupt iets te horen. En misschien verandert de levertijd wel naar nog meer weken. Belachelijke communicatie. Dus ik ga denk ik ook annuleren.

Ik heb gisteren de email van Amp gehad en vandaag mijn nieuwe toestel in ontvangst genomen. In totaal heb ik precies 3 weken gewacht op mijn toestel. Groetjes en succes voor de wachtenden.

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Letterlijk iedere telefoon is niet leverbaar op 2 1TB versies. Er is bijna geen communicatie en niet eens een kleine excuses. IK kan niet geloven dat jullie dit niet zagen aankomen deze week. Erg teleurgesteld in deze manier van communicatie van Tele2. 

 

Ik heb vorige week aan de telefoon besteld en hier werd mij verteld dat ik optijd was en waarschijnlijk gewoon vandaag geleverd zou krijgen. Ik snap dat er misschien wat mensen buiten de boot vallen, maar letterlijk alle orders? Een klein beetje uitleg zou misschien wat sympathie krijgen.

ik ben het hier helemaal mee eens.

Reputatie 1

Hi ​​​@TimWendt96, dat klopt inderdaad. Goed voor jou om te weten is dat wij werken met de ´´First In, First Out´´ methode. Het is voor ons ook altijd afwachten welke eerste voorraad we binnenkrijgen, mocht er iets wijzigen updaten wij dit topic natuurlijk meteen! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, kun je altijd een nieuwe reactie achterlaten. 
 

Wat kan ik precies verwachten van deze First In First Out methode? Want de eerste First In lading is ondertussen al op aangezien ik de iphone vandaag niet heb/ga ontvangen.

Wat bedoel je precies met “Het is voor ons ook altijd wachten welke eerste voorraad we binnenkrijgen?
Het lijkt me toch dat jullie zien hoeveel pre-orders er deze week zijn binnen gekomen en hoeveel iphones jullie geleverd krijgen? Of bestellen jullie in het thema van Royal Club: ‘Doe maar een ladinkje?”

Ik ben het volledig met @iamrule eens dat er vrijwel geen communicatie is geweest deze week.
Beloftes zullen jullie niet hebben gemaakt, maar een update over de stand van zaken wat betreft het leveren van iphones blijft uit. Men moet via een forum erachter komen wanneer de iphones geleverd worden.
En precies zoals @iamrule zegt: ik word niet boos als ik hem vandaag of morgen niet heb, ‘nee’ is ook een antwoord. Maar de informatie “we weten niet hoeveel voorraad binnen komt” vind ik onacceptabel in het geval van een product van €1000+.

Yes heb hem binnen. 

Ook even goed nieuws delen: ik heb de 14 pro maandag besteld en vandaag is die binnengekomen! Véél sneller dan verwacht dus. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @lucasisdenaam ik verwacht dat PostNL tussen 28 nov en 12 december de T&T naar je opstuurt voor de exacte bezorgdatum.

Hey @Mourad ik verwacht dat AMP tussen 30 nov en 14 december contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen.

Op 16/09 de iPhone 14 Pro Space black 128GB met een nieuw abonnement van Tele2 besteld en vandaag 15/10 ontvangen. De Simkaart en abonnement werkte vrijwel direct! Bedankt Tele2!

@Marciano van Tele2 

Jou verwachting was dat ik tussen 10 en 17 oktober bericht zou krijgen om de bezorgdatum in te plannen.

(iPhone 14 pro 256GB Zwart)

13-10 kreeg ik een mail van AMP en 15-10 werd deze bezorgd.

Bedankt voor de duidelijke indicatie! :)

 

 

21/09 besteld, 17/10 bericht gehad van PostNL. Had ‘m vandaag al kunnen hebben. Afspraak verplaatst naar donderdag 20/10. Heeft dus 3 weken en 6 dagen voor mij geduurd.

Het gaat bij mij om de Space Black 256GB.

Succes met wachten nog allemaal! 😄

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Sue85 de exacte bezorgdatum weet ik niet, maar ik verwacht dat je rond dinsdag wel bericht krijgt van AMP om de bezorgafspraak in te plannen. Het blijft een indicatie, dus het kan altijd wat eerder of later. 

Hey @Marckroon23 op wintersport met Kerst klinkt heerlijk! Ik hoop van harte dat je je nieuwe toestel op tijd ontvangt. Wanneer vertrek je? Ik verwacht namelijk dat PostNL tussen 7 en 21 december de exacte bezorgdatum laat weten. Ga voor de zekerheid uit van de 21e. 

Laten jullie het me weten als AMP en PostNL contact hebben opgenomen? Ik hoor het graag!

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Jdleeuw ik verwacht dat PostNL tussen vandaag en 13 december de T&T naar je stuurt met de exacte bezorgdatum. Ik ontvang de laatste tijd een paar meldingen dat klanten al buiten hun indicatie zitten, dus houd er rekening mee dat het iets langer kan duren.

Hey @itayp no worries! I expect AMP to reach out to you between 23 December en January 6th to make a delivery appointment. I don't think you will have your phone before Christmas, I would assume around January 6th. However there is still a chance that they will contact you on the 23rd, though! 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Thijs Lunenborg voor Kerst zou natuurlijk geweldig zijn! Echter met de huidige levertijden voor jouw toestel verwacht ik dat je tussen 1 en 15 januari de Track & Trace van PostNL ontvangt. Het kan altijd eerder of later, maar ik zou uitgaan van 15 januari. 

Hi @danatokm I expect AMP to contact you between 22 en 29 december to make a delivery appointment!

Dank je wel telefoon net binnen 

Hi,

Ik heb bijna vier weken geleden bij jullie verlengd met toestel (I Phone 14 Pro 256 GB Gold). 
Er stond én er staat tot op heden 1 tot 2 weken levertijd. Dit was de reden dat ik ook voor de goude en 256 GB heb gekozen omdat deze de snelste levertijd had en mijn huidige telefoon zo goed als kapot is. Heb je enig idee wanneer ik een mail kan ontvangen. Ik heb namelijk geen enkele terugkoppeling gehad dat het vertraagd zou zijn. Mijn ordernummer is: 77460380.

Hopelijk kun je me helpen,

Met vriendelijke groet,

Demi

Hi allemaal, 

 

De levertijden zijn zojuist geüpdatet. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Ik heb sterk het idee dat we hier gelokt zijn met een korte levertijd voor de 12 pro goud en nu de levertijd (in mijn geval) overschreden is, komt er opeens een langere uit de hoge hoed. Ik wil graag annuleren. Kan dat? 

Edit: ik heb m al geannuleerd. Aan alle anderen: succes en geduld met wachten. 

Hi allemaal, 

 

De levertijden zijn zojuist geüpdatet. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Ik heb sterk het idee dat we hier gelokt zijn met een korte levertijd voor de 12 pro goud en nu de levertijd (in mijn geval) overschreden is, komt er opeens een langere uit de hoge hoed. Ik wil graag annuleren. Kan dat? 

Ik begin hetzelfde te denken. Vanaf mijn besteldatum was het in ieder geval 1-2 weken levertijd. En nu die 2 weken voorbij zijn, heb ik gebeld en zie ik ook op de website een levertijd staan van 4-6 weken. Dus doodleuk wordt er verteld dat er pas 2 weken voorbij zijn dus kan nog 2 tot 4 weken voordat ik überhaupt iets ga horen. Want die indicatie blijkt alleen betrekking te hebben op wanneer je eventueel wat over je bestelling gaat horen. Zomaar mensen met een dooie mus blijmaken. Nog nooit meegemaakt dat ik een abonnement afsluit en niet eens een idee heb wanneer die in zal gaan en wanneer ik de bijbehorende toestel ontvang.

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys,

Ik kijk graag met jullie mee! 😄

@Barno420 AMP zal jouw toestel leveren. Ik verwacht dat je tussen 13 en 20 oktober bericht van ze krijgt om de bezorgafspraak in te plannen. 

Hey @Keyvan voor jou verwacht ik dat je tussen 29 oktober en 5 november bericht krijgt van AMP met de leverdatum. Ga uit van enkele dagen na 5 november, vanwege het weekend.

@eldrick Jouw toestel zal door PostNL geleverd worden. Ik verwacht dat je tussen 16 en 23 oktober een specifieke bezorgdatum van ze krijgt. Let op: 23 oktober valt ook in het weekend, dus dit kan iets later zijn.

Hi @Murlyn, jouw bezorging gaat ook via PostNL. Ik verwacht dat ze tussen 21 en 28 oktober een specifieke datum laten weten.

Hey @Yassi80 goed dat je me een reminder stuurt, je was er inderdaad even tussenuit geglipt! Dat wordt spannend, ik hoop van harte dat je je nieuwe toestel met je verjaardag binnen hebt. Als ik kijk naar de levertijden, verwacht ik dat je tussen 20 en 27 oktober bericht krijgt van PostNL. Ik zou wel uitgaan van 27 oktober om teleurstelling te voorkomen, maar dit blijft natuurlijk een indicatie. Het kan altijd eerder, maar dat is echt even afwachten. Ik duim in ieder geval voor je! 

Ik hoop dat jullie zo iets meer duidelijkheid hebben over wat jullie kunnen verwachten! Laat het me absoluut weten als AMP of PostNL contact met jullie hebben opgenomen over jullie bezorgingen. Ik hoor het graag en voor nu een hele fijne avond! 😄

Reputatie 1

Beste Johrich, je zegt “check snel of de wijziging ook invloed hebben op jouw toestel!”
Maar letterlijk IEDERE iphone op 2 na die beschikbaar zijn kunnen niet meer direct worden geleverd.
Vorig jaar hadden jullie ook al extreme vertragingen met pre-order leveringen. Waar gaat het mis bij jullie en is er een kans dat producten eerder dan de aangegeven levertijd van 4 tot 5 weken wordt geleverd?

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Letterlijk iedere telefoon is niet leverbaar op 2 1TB versies. Er is bijna geen communicatie en niet eens een kleine excuses. IK kan niet geloven dat jullie dit niet zagen aankomen deze week. Erg teleurgesteld in deze manier van communicatie van Tele2. 

 

Ik heb vorige week aan de telefoon besteld en hier werd mij verteld dat ik optijd was en waarschijnlijk gewoon vandaag geleverd zou krijgen. Ik snap dat er misschien wat mensen buiten de boot vallen, maar letterlijk alle orders? Een klein beetje uitleg zou misschien wat sympathie krijgen.

Reputatie 2
Badge

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist geüpdatet. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 3
Badge +1

Hi @Dd1987, wij krijgen altijd de levertijden door gestuurd van de fabrikant. Wanneer wij deze binnen krijgen dan passen wij dit direct aan zodat jij als klant direct op de hoogte bent van de levertijden. Je kan dan ook aanhouden wat er in dit topic staat. 

Hi @iamrule, Ik begrijp dat je je nieuwe iPhone zo snel mogelijk wilt hebben! We hebben nooit een belofte gedaan, het is voor ons ook altijd afwachten welke eerste voorraad we binnenkrijgen. We werken via de ´´First In, First Out´´ methode. In dit topic houden we iedereen op de hoogte van de levertijden. 

Ja ik snap dat je nooit een ‘belofte’ maakt. Maar hetzelfde plaatje hierboven gaf aan ‘besteld op 09.09.2022 dan leveren wij waarschijnlijk 16.09.2022’. Wie zegt dat jullie nu wel binnen 4 weken leveren? Dit is precies de rare communicatie. Terwijl op het bestellingsoverzicht pagina al 2 dagen staat op ‘overgedragen aan AMP’. 

Natuurlijk ben ik enthousiast en wil ik mijn telefoon zo snel mogelijk hebben. Ik word ook niet boos als ik hem niet vandaag of morgen binnen heb, maar dit geeft teveel onzekerheid. Zeker als dit de enige manier is waarop jullie communiceren.

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys,

Ik kijk direct even met jullie mee voor een indicatie! Ga uit van de uiterste datum, maar let op: het kan altijd eerder of later.

@Rene Ver Ik verwacht dat AMP tussen 11 en 18 oktober contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. 

Hey @danieldh dat klinkt goed! Waar gaat de reis heen? Ik verwacht dat je tussen 18 en 25 oktober een specifieke datum van PostNL ontvangt. Ik duim voor je dat 'ie op tijd komt voor je vakantie! 

Hey @hisham.k, jouw toestel is vanochtend geleverd, klopt dat? Top!! 😎

Fijn weekend, guys!