[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro

  • 9 September 2022
  • 425 reacties
  • 58406 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

425 reacties

Hey @lucasisdenaam de levertijden worden dagelijks bijgewerkt. Gistermiddag om 13:43 uur is deze voor het laatst bijgewerkt. Je kunt dit bovenaan dit topic in de groene markering vinden. Wil je een indicatie van jouw bezorging? Stuur me dan gerust je ordernummer! 😄


Aah oke, ik heb gisteren pas besteld dus duurt sowieso nog wel even.

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys,

Allereerst thanks dat jullie je ordernummer direct meesturen. 🙌🏻

Hierbij jullie indicaties - ik ga uit van de uiterste datum, maar ik hoop natuurlijk dat jullie je toestel eerder ontvangen!

@joshuamebius en @yusufzaka07  voor jullie verwacht ik dat PostNL tussen 27 oktober en 3 november een specifieke datum laat weten.

@Tom421 en @Nannotje jullie bezorging loopt ook via PostNL, ik denk dat jullie tussen 21 en 28 oktober meer van ze horen.

Hey @s3nzzi, ik verwacht dat je tussen 1 en 8 november bericht van PostNL ontvangt met de exacte bezorgdatum.

 

Reputatie 1

Ook schandalig om te zien dat @Johrick van Tele2 wel de tijd neemt om reacties waar het goed gaat te liken. En reacties waar vragen worden gesteld over leveringen negeert.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @youness0030 oops ik zie het nu! Tussen 14 en 28 januari. 

Hoi @Fbesse volgens mij had ik in een ander topic op je gereageerd maar hier nog een keer; ik verwacht dat AMP tussen 27 januari en 9 februari de bezorgafspraak met je maakt.

Hi @Melissa0817 @ThijsGdhrt  ik verwacht dat PostNL tussen 2 en 16 januari de T&T naar jullie stuurt met de exacte bezorgdatum.

​​Hey @ashleyxtjex als het goed is kan AMP elk moment contact met je opnemen. Ik zou uitgaan van 24 december, maar het kan natuurlijk altijd iets eerder (of later)

Fijne zondag allemaal!

Reputatie 7
Badge +12

Jazeker. Apple heeft echt niet gewacht met de launch totdat alle te verkopen toestellen uit de fabricage in een magazijn liggen te ver-intresten. Daarom is de levertijd nu ook 4-5 weken. Na productie worden ze per vliegtuig verzonden , ingeklaard en dan zo snel mogelijk geleverd worden. 

Reputatie 1

Hoe zit het dan met de modellen die 4-6 weken of 2-3 weken levertijd hebben?
Die kunnen minder snel en sneller worden gemaakt dan de modellen die 4-5 weken levertijd hebben?
Lijkt me dat als de voorraad op is, dat de andere modellen evensnel gemaakt worden? Of kunnen de gouden modellen tweemaal zo snel geproduceerd worden?

Reputatie 1

Ook even goed nieuws delen: ik heb de 14 pro maandag besteld en vandaag is die binnengekomen! Véél sneller dan verwacht dus. 

Dat is heel fijn om te horen @CassandraOostrom .
Wel heel apart, en nog vreemder voor mij dan, aangezien @Johrick van Tele2 het heeft over First In First Out principe. Ik heb mijn iPhone namelijk vorige week zaterdag besteld en deze is dus nog niet binnen.

Reputatie 7
Badge +12

Hey ​​​​guys, op dit moment kan ik jullie bestellingen niet volledig inzien. Geen idee waarom, dus ik zal het op een later moment nog een keer proberen. Op basis van jullie toestel en besteldatum de indicaties:

@Dd1987 ik verwacht dat je tussen 5 en 19 januari meer info van PostNL/AMP ontvangt!

@VTR ik verwacht dat je tussen 14 en 28 januari meer info van PostNL/AMP ontvangt!

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @wesleah 1 iPhone betalen is inderdaad meer dan genoeg! 😂 Super fijn om te horen dat je een tweede bestelling hebt. Ik was al bang dat je niet wist dat je bestelling geannuleerd was en dat je langer moest wachten. Ik verwacht dat PostNL tussen 19 en 26 oktober de exacte bezorgdatum aan je laten weten. 

Hey @Tom96 met alle plezier! Jouw bezorging zal ook door PostNL gedaan worden. Ik verwacht dat je tussen 29 oktober en 5 november de exacte datum te horen krijgt. Ga altijd uit van de uiterste datum, de 5e valt ook in het weekend, dus houd hier ook rekening mee. 

Laten jullie het me weten als jullie van PostNL hebben gehoord? Ik hoor het graag. Voor nu een hele fijne avond! 😄

Groetjes,

Marciano

Hey @YoelleG volgens de T&T kun je hem vanmiddag verwachten! Laat je het me weten als ‘ie is bezorgd? 😍

Hi @Stardust9935 Ik verwacht dat AMP tussen 29 dec en 12 januari contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen.

Ik heb hem inderdaad vandaag ontvangen! Erg blij mee! Bedankt :)

Reputatie 3
Badge +1

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! Kijk snel of de wijzigingen invloed hebben op jouw toestel. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +12

De besteldatum veranderd niet, die heb jij al gedaan. De levertijd kan wel veranderen afhankelijk van het aantal toestellen wat Apple aan een provider levert. Zie ook de FAQ in de openingspost:

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

Verberg inhoud

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

Hey @Marciano van Tele2 kan je even checken of mijn bestelling al bijna binnenkomt? Ik heb het namelijk op 25-11-2022 》bestelt, dus inmiddels al 4 weken geleden.

 

Iphone 14 pro 128gb spacezwart

Bestelnummer: 77894358

Hey,

Ik krijg zojuist via SMS een melding vanuit jullie dat mijn bestelstatus is gewijzigd, echter heb ik nog geen mail van AMP m.b.t. het plannen van een bezorg-afspraak gehad en kan ik mijn bestelstatus via tele2 zelf ook niet meer inzien; hierop krijg ik een foutmelding namelijk. 

Zou iemand even voor mij willen nakijken wat ik kan/moet verwachten?

ordernummer: 75570434

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys, met alle plezier! Voor jullie alle drie geldt dat PostNL de bezorging doet. Hieronder de indicaties wanneer ik de Track & Trace voor jullie verwacht. Houd er rekening mee dat het altijd later, maar ook eerder kan worden.

@yess tussen 29 nov en 13 december

@Pkwage tussen 18 en 25 november

@evert03 tussen 18 nov en 2 december

Laten jullie het me weten als het zo ver is? 😄

@Marciano van Tele2  Dankjewel voor je snelle antwoord! Ja ik zal het laten weten.

Mvg,
Evert

Reputatie 7
Badge +12

Hi @jb3874, met alle plezier! Ik verwacht dat PostNL tussen 13 en 27 januari de T&T naar je stuurt met de exacte bezorgdatum!

Hey @kerkar any day now! I expect AMP to contact you between today and January 6 to make the delivery appointment.

Hoi @VTR jazeker, kan hem nu weer zien! Ik verwacht dat je tussen 14 en 28 januari de bezorgafspraak met AMP kunt inplannen!

Hi @R.Ricky ah, super bedankt! Jij ook een hele fijne jaarwisseling en een gezond 2023!

Willen jullie kans maken op nog een leuke bezorging? Doe snel nog mee met onze winactie in dit topic😄

Hi @jb3874, met alle plezier! Ik verwacht dat PostNL tussen 13 en 27 januari de T&T naar je stuurt met de exacte bezorgdatum!

Hey @kerkar any day now! I expect AMP to contact you between today and January 6 to make the delivery appointment.

Hoi @VTR jazeker, kan hem nu weer zien! Ik verwacht dat je tussen 14 en 28 januari de bezorgafspraak met AMP kunt inplannen!

Hi @R.Ricky ah, super bedankt! Jij ook een hele fijne jaarwisseling en een gezond 2023!

Willen jullie kans maken op nog een leuke bezorging? Doe snel nog mee met onze winactie in dit topic😄

Fijn om te horen! Bedankt en alvast een fijne jaarwisseling.

Hey @L.K,

Superfijn om te horen dat je de bezorgafspraak hebt ingepland! AMP rekent extra kosten in weekenden. Op deze pagina vind je alle tijdvensters en kosten. 

Ah oke vandaar nee dat is prima, ben iedergeval blij dat ik hem bijna heb! :-)

Ik had Ocotober 1st de IPhone 14 pro 128 gb paars besteld en vandaag email gekregen van post.nl dat die morgen geleverd word. Dus hoeft niet perse 4 tot 5 weeken wachten.

Hallo,

 

Op dinsdag 13 september 00:13 ‘s nachts heb ik een bestelling bij jullie geplaatst voor de Iphone 14 pro zilver 128gb. Ik zie nu een aantal berichten voorbij komen van mensen die op dezelfde datum hebben besteld en die al een mail van AMP hebben gehad om een afspraak in te plannen.. hoe kan het dat ik nog niks gehoord heb? En ook lees ik veel berichten over dingen die misgaan, of mensen die eerder dan andere mensen hebben besteld en alsnog later bericht krijgen of zelfs nog helemaal niet..? Ik vind dit echt vrij apart.. Ik mis inderdaad echt een stuk duidelijke en eerlijke communicatie vanuit jullie. First in first out methode is dus gewoon niet waar als ik zo alle reacties lees. Ik wil graag weten waar ik aan toe ben, aangezien ik een flink smak geld neerleg voor dit toestel.

 

Mvg

@Marciano van Tele2 @alle 

Heb vandaag mail binnen dat mijn toestel morgen wordt bezorgd😁 op 18 sept besteld zwart 128gb! Mooi. Heb ook een hoesje besteld samen met een usb c oplader 🙂 beetje minder dan 4 weken dan

Reputatie 7
Badge +12

Hey @yess graag gedaan hoor! Ik zie geen wijzigingen, dus je kunt nog steeds uitgaan van tussen 29 nov en 13 december. 😄

Hey,

Als het goed is krijg ik vanmiddag mijn zwarte iphone 14 pro 128gb binnen!

Hey @NathanM23 AMP kan elk moment contact met je opnemen. Ik verwacht tussen vandaag en dinsdag de 22e. Het kan altijd wat langer duren, maar daar ga ik even niet vanuit. Laat je het me weten als je de bezorgafspraak met AMP hebt kunnen inplannen? 😎

Word vandaag geleverd dankjewel