[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro

  • 9 September 2022
  • 425 reacties
  • 58406 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

425 reacties

Hey @Kimjean24 I expect AMP to contact you between November 15th and 22nd to agree on a delivery date. Please let me know when they've reached out to you! 😄

Hi @Marciano van Tele2 thanks! AMP already contacted me yesterday November 21st for delivery. 😊

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Stefster ik verwacht dat PostNL tussen 5 en 12 november een exacte bezorgdatum laat weten. Het kan altijd eerder of later, ik hoop uiteraard eerder, maar ik zeg altijd; ga uit van de uiterste datum. Let hierbij ook op dat de 12e in het weekend valt.

Hey @Zlatan2001 jouw toestel wordt straks bezorgd door AMP. Door de iets langere levertijd verwacht ik dat je tussen 21 oktober en 4 november bericht van ze krijgt om de bezorgafspraak in te plannen. 

Laten jullie het me weten als PostNL en AMP iets hebben laten horen? 😊

Fijn weekend alvast!

@nadechet mocht je niet meer kunnen wachten de mediamarkt en coolblue hebben ze weer online op voorraad… 

Hey @BJWinters PostNL kan je elk moment de T&T mailen. Ik verwacht hem ergens tussen vandaag en maandag de 28e. Laat je het me weten als je deze hebt ontvangen? Ik hoor het altijd graag! 😄

Hi! Morgen staat de levering gepland. Dank!

Dag Marciano heb net en bericht van amp binnen gekregen en een bezorg afspraak gemaakt 👍🏻

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Dxrxi2012 met alle plezier! Ik zie dat de status van je bestelling sinds vanochtend op in afleverproces koerier staat. Ik zie nog geen T&T-nummer, dus mocht jij die ook nog niet hebben ontvangen, dan gok ik dat je die héél binnenkort ontvangt. Ik denk vandaag nog wel! Laat je het me weten als je hem hebt en weet wanneer je toestel wordt bezorgd? 😄

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Dd1987, ja natuurlijk, met alle plezier! Geen reden om zenuwachtig te worden hoor. Ik verwacht dat PostNL tussen 5 en 19 januari de T&T naar je stuurt met de exacte bezorgdatum. Laat je het me weten als je de T&T hebt ontvangen? Ik hoor het graag en ik hoop dat je je nieuwe toestel snel in handen hebt! 😎

Hi @Manouk van Tele2,

 

Bedankt voor je snelle reactie! Handig om te weten dat ik thuis moet zijn. Maar even mijn agenda aanpassen voor de komende weken dan 🫠

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Dd1987 geen dank! Jij ook bedankt voor het laten weten. Het belangrijkste is dat je het toestel in handen hebt. Ik hoop dat 'ie bevalt! 

04-10 besteld en vandaag 18-10 geleverd! kan dus sneller dan 4-6 weken (: 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @John Zandvliet ik had verwacht dat je afgelopen weekend (26 nov) de T&T van PostNL zou ontvangen, maar het kan altijd iets langer duren. Ik verwacht eigenlijk dat je elk moment van PostNL bericht krijgt! 

Hey @EloyG jouw toestel wordt bezorgd door AMP en ik verwacht dat ze tussen morgen en 6 december contact met je opnemen om de bezorgafspraak in te plannen! 

Laten jullie het me weten als het zover is? Ik hoor het graag!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Dxrxi2012 kijk, daar worden we blij van! Super nice om te horen, geniet ervan! 😎

Hoi @Leonie358 dat kan ik zeker! PostNL zal jouw toestel bezorgen en ik verwacht dat ze je tussen 10 en 24 februari de Track & Trace sturen met de exacte bezorgdatum.

Hey @TomCZ jouw toestel zal bezorgd worden door AMP en ik verwacht dat ze tussen 14 en 28 februari contact met je opnemen om de bezorgafspraak in te plannen.

Hi @Eefjestyl PostNL kan elk moment contact met je opnemen! Ik verwacht dat ze dit tussen vandaag en en de 12e doen. 

Het kan altijd iets langer duren, maar zoals jullie hierboven lezen kan het ook altijd sneller. Ik zou uitgaan van de uiterste indicatiedatum. Ik hoor graag van jullie als AMP en PostNL van zich hebben laten horen! 😄

Hey guys, hierbij jullie indicaties. Let op, het kan altijd langer, maar ook korter duren!

@JL01 ik verwacht dat je tussen 21 oktober en 4 november bericht krijgt van PostNL met de exacte bezorgdatum. 

@Tinus123 het door jou gekozen toestel heeft ook een langere levertijd van +1 week. Hiervan uitgaande denk ik dat je elk moment bericht van AMP kan verwachten. Het kan natuurlijk als iets langer duren, maar ik hoop dat je snel bericht krijgt!

Laten jullie het weten als PostNL en AMP contact met jullie heeft opgenomen? 😄

Top, bedankt voor je terugkoppeling!

Hoi @Stefster ik verwacht dat PostNL tussen 5 en 12 november een exacte bezorgdatum laat weten. Het kan altijd eerder of later, ik hoop uiteraard eerder, maar ik zeg altijd; ga uit van de uiterste datum. Let hierbij ook op dat de 12e in het weekend valt.

Hey @Zlatan2001 jouw toestel wordt straks bezorgd door AMP. Door de iets langere levertijd verwacht ik dat je tussen 21 oktober en 4 november bericht van ze krijgt om de bezorgafspraak in te plannen. 

Laten jullie het me weten als PostNL en AMP iets hebben laten horen? 😊

Fijn weekend alvast!

Hey Marciano! 
 

23-09 besteld en morgen 21-10 komt mijn iPhone 14 pro (128gb) binnen! Thanks voor de indicatie! En precies optijd!

Je kan je oude topic vinden door op je naam te klikken.

Hey @Marciano van Tele2,

Net mijn iPhone mogen ontvangen! Ik had nog wel een vraag over mijn abonnement. 
Wanneer gaat deze in? Ik had 20GB en ben nu naar unlimited gegaan. 
In de Tele2-app kan ik hier namelijk niets over vinden.

heeft iemand al zijn iphone 14 pro 256GB Zwart?  zelf heb ik besteld 11-09

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Puckleenen Ik zie het inderdaad. Jouw gekozen model heeft nu een langere levertijd… Met deze nieuwe levertijd zou jouw toestel tussen 18 jan en 1 februari beschikbaar zijn. Ik snap volkomen dat dit niet fijn is en komt voor mij ook heel onverwacht, maar ik hoop dat je nieuwe toestel geen haast heeft en dat je nog even kunt wachten. 

@Marciano van Tele2 

Hi Marciano, enig idee wanneer ik de iPhone 14 Pro 256GB Zwart kan verwachten? Besteld op 13/09

ordernummer: 75514240

alvast bedankt! :)

Hi @CherelleDeGroot ik zie voor nu geen vertraging. Houd dit topic even goed in de gaten, hier bovenaan in de groene markering zie je wanneer ik de levertijden voor het laatst heb bijgewerkt. Dit doe ik dagelijks. Op dit moment staat jouw toestel op 1-2 weken, dus houd goed in de gaten of dit veranderd. Het blijft uiteraard een indicatie en kan altijd wat langer duren, maar ik gok dat ze je elk moment kunnen mailen! 😄

Yes ik bekijk de actuele levertijden elke dag. De levertijd staat nog steeds op 1-2 weken, maar het is inmiddels langer dan 2 weken geleden, dus de actuele levertijd klopt dan niet. Helaas is mijn telefoon gestolen, dus heb ik snel een nieuwe nodig, daarom heb ik degene besteld met de minst lange levertijd 😅 Maar helaas heb ik nog steeds geen mail gekregen. Ik wacht het af...

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys, 

Ik geef jullie met alle plezier iets meer informatie. Let wel op dat dit een indicatie is. Het kan daarom altijd iets langer duren, maar daarentegen kan je toestel ook altijd eerder binnenkomen!

@Ouahibyk Ik verwacht dat AMP tussen 12 en 19 oktober contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen! (Ga uit van 19 oktober)

Hey @Tinus123 Voor jou verwacht ik dat AMP tussen 8 en 15 oktober contact met je opneemt voor de bezorgafspraak. Klopt het dat je de betaling nog niet hebt afgerond? Houd hier rekening mee! Ga hierbij uit van 15-17 oktober, aangezien dit in het weekend valt.

Hey @Sean T stuur me even je ordernummer (of zet je 06-nummer even in je profiel), dan kijk ik ook graag mee naar jouw bestelling! 😄

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Andy 1975 jouw toestel wordt bezorgd door PostNL en ik verwacht dat ze tussen vandaag en 7 november contact met je opnemen. Nog héél even geduld. Laat je het me weten als je de Track & Trace van ze hebt ontvangen? 😊

Hey guys, 

Ik geef jullie met alle plezier iets meer informatie. Let wel op dat dit een indicatie is. Het kan daarom altijd iets langer duren, maar daarentegen kan je toestel ook altijd eerder binnenkomen!

@Ouahibyk Ik verwacht dat AMP tussen 12 en 19 oktober contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen! (Ga uit van 19 oktober)

Hey @Tinus123 Voor jou verwacht ik dat AMP tussen 8 en 15 oktober contact met je opneemt voor de bezorgafspraak. Klopt het dat je de betaling nog niet hebt afgerond? Houd hier rekening mee! Ga hierbij uit van 15-17 oktober, aangezien dit in het weekend valt.

Hey @Sean T stuur me even je ordernummer (of zet je 06-nummer even in je profiel), dan kijk ik ook graag mee naar jouw bestelling! 😄

Thanks voor de update! Betaling is 12-09 al afgerond 😉

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Tinus123,

Ah dat zag ik niet in de bestelling, maar super goed om te horen! Laat die bankpas maar in je portemonnee dan als je straks de deur opendoet voor de bezorger. 😆

Op 26-09 de Iphone 14 Pro besteld, en van @Marciano van Tele2 een leverdatum indicatie gekregen van 26-10 t/m 07-11. Vandaag een berichtje gekregen dat de iPhone op 26-10 bezorgd wordt!

Nogmaals bedankt voor de correcte schatting. 

Mvg,

Max Lousberg