[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro

  • 9 September 2022
  • 425 reacties
  • 58406 x bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

425 reacties

21/09 besteld, 17/10 bericht gehad van PostNL. Had ‘m vandaag al kunnen hebben. Afspraak verplaatst naar donderdag 20/10. Heeft dus 3 weken en 6 dagen voor mij geduurd.

Het gaat bij mij om de Space Black 256GB.

Succes met wachten nog allemaal! 😄

Lucky you! 19/09 besteld en nog niks gehoord. Zelfde model. Hopelijk krijg ik ook snel bericht!

21/09 besteld, 17/10 bericht gehad van PostNL. Had ‘m vandaag al kunnen hebben. Afspraak verplaatst naar donderdag 20/10. Heeft dus 3 weken en 6 dagen voor mij geduurd.

Het gaat bij mij om de Space Black 256GB.

Succes met wachten nog allemaal! 😄

Lucky you! 19/09 besteld en nog niks gehoord. Zelfde model. Hopelijk krijg ik ook snel bericht!

Gek! Maar ik hoop met je mee! Weet jij of PostNL of AMP je iPhone kont bezorgen? Misschien zit daar enig verschil in?

 

21/09 besteld, 17/10 bericht gehad van PostNL. Had ‘m vandaag al kunnen hebben. Afspraak verplaatst naar donderdag 20/10. Heeft dus 3 weken en 6 dagen voor mij geduurd.

Het gaat bij mij om de Space Black 256GB.

Succes met wachten nog allemaal! 😄

Lucky you! 19/09 besteld en nog niks gehoord. Zelfde model. Hopelijk krijg ik ook snel bericht!

Gek! Maar ik hoop met je mee! Weet jij of PostNL of AMP je iPhone kont bezorgen? Misschien zit daar enig verschil in?

 

Ook PostNL komt bezorgen bij mij volgens de mail.

21/09 besteld, 17/10 bericht gehad van PostNL. Had ‘m vandaag al kunnen hebben. Afspraak verplaatst naar donderdag 20/10. Heeft dus 3 weken en 6 dagen voor mij geduurd.

Het gaat bij mij om de Space Black 256GB.

Succes met wachten nog allemaal! 😄

@Marciano van Tele2 zou je mij nog is een update kunnen geven? 
 

Ik heb tot op heden nog niks gehoord en zie dat wesleah al bericht heeft gehad terwijl ik eerder had besteld. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Groenewegvanschelven, ik zie dat jouw toestel gisteren is bezorgd, wat tof! Heel veel plezier ermee! 🙌🏻

Reputatie 7
Badge +12

Hey @danieldh, allereerst tof dat je binnenkort naar Italië gaat! Op vakantie? Ik snap volkomen dat je je nieuwe toestel dan mee wil nemen, maar door de vertraging is het lastig te zeggen. Normaal zou ik zeggen tussen 18 en 25 oktober, maar dat zou nu ook 1 november kunnen zijn. Als ik sommige reacties hier lees, is de kans zeker aanwezig dat je hem op tijd hebt, maar om teleurstelling te voorkomen zou ik uitgaan van 1 november. Voor het aannemen van het toestel moet je inderdaad zelf aanwezig zijn. Ik kan die niet aanpassen, maar volgens de website van PostNL kun je er ook nog voor kiezen om je toestel bij een PostNL-punt te laten bezorgen. Houd je me op de hoogte? 

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys, hierbij jullie indicaties. Let op, het kan altijd langer, maar ook korter duren!

@JL01 ik verwacht dat je tussen 21 oktober en 4 november bericht krijgt van PostNL met de exacte bezorgdatum. 

@Tinus123 het door jou gekozen toestel heeft ook een langere levertijd van +1 week. Hiervan uitgaande denk ik dat je elk moment bericht van AMP kan verwachten. Het kan natuurlijk altijd iets langer duren, maar ik hoop dat je snel bericht krijgt!

Laten jullie het weten als PostNL en AMP contact met jullie heeft opgenomen? 😄

Hey guys, hierbij jullie indicaties. Let op, het kan altijd langer, maar ook korter duren!

@JL01 ik verwacht dat je tussen 21 oktober en 4 november bericht krijgt van PostNL met de exacte bezorgdatum. 

@Tinus123 het door jou gekozen toestel heeft ook een langere levertijd van +1 week. Hiervan uitgaande denk ik dat je elk moment bericht van AMP kan verwachten. Het kan natuurlijk als iets langer duren, maar ik hoop dat je snel bericht krijgt!

Laten jullie het weten als PostNL en AMP contact met jullie heeft opgenomen? 😄

Top, bedankt voor je terugkoppeling!

Hoi @Stefster ik verwacht dat PostNL tussen 5 en 12 november een exacte bezorgdatum laat weten. Het kan altijd eerder of later, ik hoop uiteraard eerder, maar ik zeg altijd; ga uit van de uiterste datum. Let hierbij ook op dat de 12e in het weekend valt.

Hey @Zlatan2001 jouw toestel wordt straks bezorgd door AMP. Door de iets langere levertijd verwacht ik dat je tussen 21 oktober en 4 november bericht van ze krijgt om de bezorgafspraak in te plannen. 

Laten jullie het me weten als PostNL en AMP iets hebben laten horen? 😊

Fijn weekend alvast!

Hey Marciano! 
 

23-09 besteld en morgen 21-10 komt mijn iPhone 14 pro (128gb) binnen! Thanks voor de indicatie! En precies optijd!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Zlatan2001 geweldig om te horen, graag gedaan en jij ook bedankt. Dan wens ik je alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel, maar dat gaat wel lukken denk ik! 😄

Hey @Marciano van Tele2,

Net mijn iPhone mogen ontvangen! Ik had nog wel een vraag over mijn abonnement. 
Wanneer gaat deze in? Ik had 20GB en ben nu naar unlimited gegaan. 
In de Tele2-app kan ik hier namelijk niets over vinden.

@Marciano van Tele2 29-09 iPhone 14 pro besteld tot op heden niks gehoord, weet u wanneer hij binnen komt?

 

bestel nummer 76049127

23-09 telefoon besteld iphone 14 pro 128gb space black vandaag 21-10 geleverd gekregen via post nl

 

alvast bedankt voor de hulp bij mijn aanvraag over de levertijd en het nakomen van de afgesproken datum @Marciano van Tele2 @Manouk van Tele2 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Jeffreyy1998 ik kan niet met 100% zekerheid zeggen wanneer die komt, maar ik verwacht dat PostNL je dit tussen 27 oktober en 10 november laat weten! Houd je mij op de hoogte als je de T&T van PostNL hebt ontvangen? 😊

Reputatie 7
Badge +12

Hey @wesleah Héél nice! Goed om te horen dat je hem hebt ontvangen! Ik denk dat je te snel was voor het systeem. Je abonnement is gestart nadat je je toestel hebt ontvangen. In je Tele2-omgeving zie ik nu ook Unlimited Data. Zie je het nu ook? Met Unlimited Data krijg je 10GB per dag, maar kun je wanneer deze op zijn, onbeperkt extra data aanvragen. In dit artikel lees je er alles over! 

Hey @Tom421 Fijn dat ook jouw toestel net is bezorgd! Met alle plezier gedaan en jij ook bedankt voor de terugkoppeling!

Fijn weekend mannen! 😄

Hi, zou je voor mij ook even willen kijken? 
gr. Anass 

toestel: 14 pro goud 128gb

bestelnr.: 76717226

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Anasssss tuurlijk, ik kijk met alle plezier voor je! Jouw toestel wordt bezorgd door AMP en ik verwacht dat zij tussen 2 en 16 november contact met je opnemen om de bezorgafspraak in te plannen. Laat je het me weten als dit is gebeurd? Ik hoor het graag van je! 😎

He @Marciano van Tele2 heb net een bericht gekregen hij wordt morgen 25/10 bezorgt 2 tot 4 weken was iets te hoog ingeschat😀

Hey @Marciano van Tele2 zou je voor mij ook even kunnen kijken?

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Anasssss wow, dat is lekker snel! Zo zie je maar, het kan altijd eerder! Veel plezier ermee! 🙌🏻

Hey @Norane Trabelsi ik verwacht dat je tussen 19 november en 3 december bericht ontvangt van PostNL met de exacte leverdatum. Het kan altijd wat langer duren, maar zoals je ziet kan het ook eerder zijn. Laat je het me weten als PostNL contact met je heeft opgenomen? 😊

Hi @Anasssss wow, dat is lekker snel! Zo zie je maar, het kan altijd eerder! Veel plezier ermee! 🙌🏻

Hey @Norane Trabelsi ik verwacht dat je tussen 19 november en 3 december bericht ontvangt van PostNL met de exacte leverdatum. Het kan altijd wat langer duren, maar zoals je ziet kan het ook eerder zijn. Laat je het me weten als PostNL contact met je heeft opgenomen? 😊

Goedemorgen ik wouw vragen dat je kan kijken hoelang het duur ook voor mij bestelnummer : 75922880

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Andy 1975 jouw toestel wordt bezorgd door PostNL en ik verwacht dat ze tussen vandaag en 7 november contact met je opnemen. Nog héél even geduld. Laat je het me weten als je de Track & Trace van ze hebt ontvangen? 😊

Hoi @Marciano van Tele2 zou je voor mijn vriend kunnen kijken wanneer hij zijn telefoon kan verwachten? Hij heeft hem besteld op 30 september, zijn ordernummer is 76113792 het zou heel fijn zijn als je even wilt kijken.

 

Met vriendelijke groet,

Danique Freriks

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Danique2004 ik verwacht dat PostNL tussen 28 oktober en 11 november een exacte bezorgdatum zullen laten weten. Laat je het me weten als hij de T&T heeft ontvangen? 😊