[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro

  • 9 September 2022
  • 425 reacties
  • 58406 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

425 reacties

Hey @wesleah thanks voor je bericht! Heel fijn om te horen. Ik zie in het systeem dat jouw bestelling op 28-09 is geannuleerd, omdat er niet binnen 7 dagen betaald is. Wil je dit eens voor me controleren? Op 22-09 heb je een payment reminder gehad via de mail. Ik hoor het graag van je!

Hey @Marciano van Tele2,

 

ik had hiervoor gebeld en er stond dat ik 2 keer de bestelling had gedaan. Ik heb er voor 1 betaald. (Meer dan genoeg 😜)

Misschien is dit het juiste ordernummer:

75765622

 

 

@Marciano van Tele2 

Kun je een schatting geven van de resterende levertijd?

Ordernummer: 76138339

Alvast bedankt 

Tom

Reputatie 7
Badge +12

Hey @wesleah 1 iPhone betalen is inderdaad meer dan genoeg! 😂 Super fijn om te horen dat je een tweede bestelling hebt. Ik was al bang dat je niet wist dat je bestelling geannuleerd was en dat je langer moest wachten. Ik verwacht dat PostNL tussen 19 en 26 oktober de exacte bezorgdatum aan je laten weten. 

Hey @Tom96 met alle plezier! Jouw bezorging zal ook door PostNL gedaan worden. Ik verwacht dat je tussen 29 oktober en 5 november de exacte datum te horen krijgt. Ga altijd uit van de uiterste datum, de 5e valt ook in het weekend, dus houd hier ook rekening mee. 

Laten jullie het me weten als jullie van PostNL hebben gehoord? Ik hoor het graag. Voor nu een hele fijne avond! 😄

Groetjes,

Marciano

@Marciano van Tele2, zou je alsjeblieft de status van mijn bestelling willen bekijken?

Bestelnummer: 75681997

Alvast veel dank!!

Hoi @Marciano van Tele2,

 

Kun je kijken wanneer mijn iPhone binnenkom? Ik heb hem een aantal weken geleden besteld. 
 

Ordernummer: 76084674

 

Alvast bedankt voor het kijken! 

Hi @Marciano van Tele2 

Zou jij ook voor mij willen kijken wanneer mijn iphone binnenkomt? Ik heb de mijne 20 sep besteld! Ordernummer is: 75733505 

Alvast heel erg bedankt! :)

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Hey @TimWendt96! Wij trekken geen enkele klant voor en werken zoals mijn collega al aangaf met het ‘First in, First out’ principe. Wij krijgen vanuit de fabrikant toestellen geleverd, op de hoeveelheid hebben wij geen invloed. Wij proberen wel alle toestellen zo snel mogelijk de deur uit te sturen naar alle klanten toe, zodat zij alsnog snel hun toestel ontvangen.  Dit betekent zodra wij toestellen binnen krijgen, zullen wij deze direct doorzetten naar de koeriersdienst en zal de klant hiervan bericht krijgen.

Het klopt ook dat er verschillende levertijden zijn, zoals @eric ook al aangaf kan dit gebeuren omdat sommige toestellen gewoonweg een stuk populairder zijn en meer besteld worden. Hierdoor worden de levertijden ook langer, omdat meer mensen hetzelfde toestel willen ontvangen.

Ik hoop dat het hierdoor een stukje duidelijker is geworden!

Groetjes,
Manouk

Ha @Marciano van Tele2 ,

Zou je ook naar mijn bestelling  willen kijken: 75650486 ?

Ik zou ook graag weten welk bedrijf het toestel gaat bezorgen, als dat kan.

Ik snap dat het gewoon wachten is en blijft maar hoop toch wat rust te halen uit de indicatie. 

 

Werkze! 

hi @Marciano van Tele2 ,

 

29-09 heb ik de 14 pro besteld en ik zie dat er grote chaos is :0 , zou je mij een indicatie kunne geven wanneer deze ongeveer binnenkomt? 

dit is mijn bestelnummer:76038144

Groetjesss

Reputatie 3
Badge +1

Hey @DaanBree! Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie terug dat de levertijd van jouw toestel op 4 - 5 weken staat. Je hebt je bestelling gedaan 17 september, heb dus nog even geduld. Je krijgt snel een mailtje van PostNL dat je toestel onderweg is!

Hi @meganholzken! Ook op jouw toestel zit een levertijd van 4 - 5 weken. Jouw toestel wordt via AMP verstuurd, dus nog even geduld - je krijgt van AMP bericht wanneer jouw toestel daar is aangemeld!

Groetjes,
Manouk

Hey,

Ik krijg zojuist via SMS een melding vanuit jullie dat mijn bestelstatus is gewijzigd, echter heb ik nog geen mail van AMP m.b.t. het plannen van een bezorg-afspraak gehad en kan ik mijn bestelstatus via tele2 zelf ook niet meer inzien; hierop krijg ik een foutmelding namelijk. 

Zou iemand even voor mij willen nakijken wat ik kan/moet verwachten?

ordernummer: 75570434

Hey,

Ik krijg zojuist via SMS een melding vanuit jullie dat mijn bestelstatus is gewijzigd, echter heb ik nog geen mail van AMP m.b.t. het plannen van een bezorg-afspraak gehad en kan ik mijn bestelstatus via tele2 zelf ook niet meer inzien; hierop krijg ik een foutmelding namelijk. 

Zou iemand even voor mij willen nakijken wat ik kan/moet verwachten?

ordernummer: 75570434

Same, ook voor mij hetzelfde.

ordernr: 75514240

ik volg mee :)

Ik heb ook een sms gekregen over gewijzigde levertijd. Ook ik heb geen mail en krijg een foutmelding als ik mijn bestelstatus wil inzien. Mijn bestelling zou volgens Marciano door PostNL geberd worden.

ordernummer:  75559943

Hey,

Ik krijg zojuist via SMS een melding vanuit jullie dat mijn bestelstatus is gewijzigd, echter heb ik nog geen mail van AMP m.b.t. het plannen van een bezorg-afspraak gehad en kan ik mijn bestelstatus via tele2 zelf ook niet meer inzien; hierop krijg ik een foutmelding namelijk. 

Zou iemand even voor mij willen nakijken wat ik kan/moet verwachten?

ordernummer: 75570434

Ik heb ook die sms gehad geen idee wat het betekent voor mijn bestelling bestelnummer 75592461

Waarschijnlijk een stagiair die enthousiast was met updates verzenden ;) 

Ik heb namelijk dezelfde sms ontvangen.

@Marciano van Tele2 en @Manouk van Tele2,

zou jullie alsjeblieft de status van mijn bestelling willen bekijken en willen aangeven wanneer ik de telefoon ongeveer kan verwachten?


Ik heb ‘m op 18 september besteld. Bestelnummer: 75681997

Alvast veel dank!! 

voor degene die dachten dat de sms niks betekende had maar de levertijd is veranderd van 4-5 weken naar 4-6 weken .

 

heb zelf op 11-09 besteld en ook niks meer vernomen

Denet een mail gehad van AMP, gelijk een bezorgafspraak gemaakt, en als het goed is heb ik hem zaterdag binnen! :) 

vraag me alleen af waarom ik moet betalen voor hun service ongeveer €6 maakt verder ook niet uit die €6 maar vroeg me gewoon af! Ben iedergeval blij dat die zaterdag geleverd zal worden!

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys, ik kijk graag met jullie mee! Voor jullie alle drie geldt dat PostNL de bezorging doet. 😊

@daniquehanegraaf ik verwacht dat je tussen 19 oktober en 1 november bericht krijgt.

Hey @Tkhader voor jou denk ik tussen 28 oktober en 11 november.

@milouproce voor jou verwacht ik dat je tussen 16 en 30 oktober een exacte datum krijgt.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @L.K,

Superfijn om te horen dat je de bezorgafspraak hebt ingepland! AMP rekent extra kosten in weekenden. Op deze pagina vind je alle tijdvensters en kosten. 

Klopt het dat alle bestellingen nu 4 tot 6 weken zijn? Dus dat alle bovenstaande data nu ook met een week ‘vertraagd’ kunnen zijn? 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi allemaal,

@Sean T en @wesleah thanks voor jullie reacties. Dit klopt inderdaad. Ik zie dat een aantal toestellen met een week vertraagd kunnen zijn. Houd jullie bezorging even goed in de gaten als jullie al een afspraak hebben ingepland. Ik zal morgen een indicatie geven. Voor nu een hele fijne avond! 😄

Hey @L.K,

Superfijn om te horen dat je de bezorgafspraak hebt ingepland! AMP rekent extra kosten in weekenden. Op deze pagina vind je alle tijdvensters en kosten. 

Ah oke vandaar nee dat is prima, ben iedergeval blij dat ik hem bijna heb! :-)

Ik had Ocotober 1st de IPhone 14 pro 128 gb paars besteld en vandaag email gekregen van post.nl dat die morgen geleverd word. Dus hoeft niet perse 4 tot 5 weeken wachten.

@Marciano van Tele2 

hi kan je misschien een schatting geven van de resterend levertijd 

ordernummer: 75590183


alvast bedankt