[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro

  • 9 September 2022
  • 425 reacties
  • 58406 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

425 reacties

@Marciano van Tele2 @alle 

Heb vandaag mail binnen dat mijn toestel morgen wordt bezorgd😁 op 18 sept besteld zwart 128gb! Mooi. Heb ook een hoesje besteld samen met een usb c oplader 🙂 beetje minder dan 4 weken dan

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Barno420 en @Ouahibyk , als ik het goed heb, hebben jullie gister een bezorgafspraak met AMP ingepland, klopt dat? Laten jullie het ons weten als jullie hem hebben ontvangen? 😎

Reputatie 7
Badge +12

Hey @frekem voor jou zie ik nog geen nieuwe info. De SMS betekent dat het door jou gekozen toestel een langere levertijd (1 week) kan hebben. Dit betekent niet dat dit per se voor jou geldt, maar houd er wel rekening mee. Maar als ik zo naar anderen hier kijk, heb ik goede hoop dat jouw toestel ook gewoon op tijd komt! 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Keyvan @eldrick, dat is heel goed om te horen en thanks voor het laten weten! Zo zie je maar dat het inderdaad ook sneller kan! 🙌🏻

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Noah.o, tuurlijk! Ik verwacht dat PostNL je tussen vandaag en de 28e een exacte datum laat weten. Het door jou gekozen toestel heeft nu een langere levertijd van 1 week, vandaar de 28e. Houd je mailbox goed in de gaten, want het kan ook altijd eerder! 😊

Hey,

Als het goed is krijg ik vanmiddag mijn zwarte iphone 14 pro 128gb binnen!

Hoi 

 

ik ben ook wel nieuwsgierig hoe lang het gaat duren mijn order nummer 76380719

 

Grt Stéphanie 

@Marciano van Tele2 

Heey Hoi!

Ik ben ook ontzettend benieuwd wanneer ik mijn toestel ongeveer kan verwachten.  Mijn ordernummer is: 75854193

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Stefster ik verwacht dat PostNL tussen 5 en 12 november een exacte bezorgdatum laat weten. Het kan altijd eerder of later, ik hoop uiteraard eerder, maar ik zeg altijd; ga uit van de uiterste datum. Let hierbij ook op dat de 12e in het weekend valt.

Hey @Zlatan2001 jouw toestel wordt straks bezorgd door AMP. Door de iets langere levertijd verwacht ik dat je tussen 21 oktober en 4 november bericht van ze krijgt om de bezorgafspraak in te plannen. 

Laten jullie het me weten als PostNL en AMP iets hebben laten horen? 😊

Fijn weekend alvast!

Goedemiddag @Marciano van Tele2!

 

Kan je mij vertellen wanneer ik mijn IPhone 14 Pro kan verwachten :$

Ordernummer is 75912413.

 

Alvast bedankt :)

Hoi @Stefster ik verwacht dat PostNL tussen 5 en 12 november een exacte bezorgdatum laat weten. Het kan altijd eerder of later, ik hoop uiteraard eerder, maar ik zeg altijd; ga uit van de uiterste datum. Let hierbij ook op dat de 12e in het weekend valt.

Hey @Zlatan2001 jouw toestel wordt straks bezorgd door AMP. Door de iets langere levertijd verwacht ik dat je tussen 21 oktober en 4 november bericht van ze krijgt om de bezorgafspraak in te plannen. 

Laten jullie het me weten als PostNL en AMP iets hebben laten horen? 😊

Fijn weekend alvast!

Doen we! Dankjewel!

Goedemiddag,

 

Momenteel ook in spanning aan het wachten op mijn nieuwe iPhone, zou iemand me wat meer informatie kunnen geven betreft de leverdatum?

Ordernummer; 76033402

Alvast bedankt! 
 

Mvg,

 

Max Lousberg

Reputatie 7
Badge +12

Hey @mlousberg, ik geef je met alle plezier een indicatie. Jouw toestel zal geleverd worden door AMP en ik zou denken dat ze tussen 26 oktober en 2 november contact met je opnemen om de bezorgafspraak in te plannen. Echter is de levertijd van dit toestel met 1 week verlengd. Het kan dus zo zijn dat het een weekje later wordt en dat ze tussen 26 oktober en 9 november contact met je opnemen. Het zou ook kunnen dat je direct op 26 oktober iets hoort, maar ga voor de zekerheid uit van 9 november. 😄

Fijn weekend!

Op 16/09 de iPhone 14 Pro Space black 128GB met een nieuw abonnement van Tele2 besteld en vandaag 15/10 ontvangen. De Simkaart en abonnement werkte vrijwel direct! Bedankt Tele2!

Hi, ik zou graag willen weten of ik mijn iPhone 14 pro 128gb nog kan verwachten voor ik naar Azië ga. Ik vertrek 8 november, zou je het kunnen checken? Bestelling is gedaan op 21/09


Bestelnummer: 75782077

Thankss!

Weet iemand trouwens of je zelf thuis moet zijn als het pakketje met PostNL komt? Of mag het ook een huisgenoot zijn die het pakketje aanneemt met eventueel mijn legitimatie?

 
Ik heb soms dagen dat ik niet vaak thuis ben, dan zou het wel handig zijn als iemand anders dit kan aannemen 😬.

Reputatie 3
Badge +1

 Hi @niekfilippo, je hebt het toffe toestel op 21 september bij ons besteld en er zit een wachttijd op van 4-6 weken.  Ik ga er vanuit dat je het op tijd krijgt, maar ik kan het je niet met zekerheid zeggen. Ik kan je dus alleen vragen om geduld en je ontvangt snel een mail van PostNL met hierin jouw bezorgdatum!

 

Hi @wesleah, het is niet mogelijk om het aan te laten nemen door iemand anders. Alleen jij kan het zelf aannemen met jouw eigen legitimatie. Je krijgt van te voren een mail met hierin wanneer jouw toestel geleverd gaat worden. Hierdoor weet je wanneer je het toestel kan gaan verwachten! 

Hi @Manouk van Tele2,

 

Bedankt voor je snelle reactie! Handig om te weten dat ik thuis moet zijn. Maar even mijn agenda aanpassen voor de komende weken dan 🫠

@Marciano van Tele2 

Jou verwachting was dat ik tussen 10 en 17 oktober bericht zou krijgen om de bezorgdatum in te plannen.

(iPhone 14 pro 256GB Zwart)

13-10 kreeg ik een mail van AMP en 15-10 werd deze bezorgd.

Bedankt voor de duidelijke indicatie! :)

 

 

Hi,

 

Ik ben benieuwd hoe het ervoor staat met mijn bestelling.

Mijn bestelnummer is 75838274.

 

Alvast bedankt!

Mvg,

JL

Goedemorgen @Marciano van Tele2 

 

Is mijn levertijd nog hetzelfde gebleven?  Of heb je een update voor mij?

24 oktober vertrek ik richting italië sochtends vroeg.

Ook zag ik dat je per se thuis moet zijn voor de levering van het toestel via postnl. Kan ik dan eventueel de bezorglocatie nog aanpassen?

 

Ordernr: 75724156

04-10 besteld en vandaag 18-10 geleverd! kan dus sneller dan 4-6 weken (: 

04-10 besteld en vandaag 18-10 geleverd! kan dus sneller dan 4-6 weken (: 

Welke had je besteld?

21/09 besteld, 17/10 bericht gehad van PostNL. Had ‘m vandaag al kunnen hebben. Afspraak verplaatst naar donderdag 20/10. Heeft dus 3 weken en 6 dagen voor mij geduurd.

Het gaat bij mij om de Space Black 256GB.

Succes met wachten nog allemaal! 😄

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys, wow super om te horen dat veel van jullie je toestel recent hebben ontvangen! De een wat sneller dan de ander, maar hij is er. Thanks voor de terugkoppeling, echt heel fijn! 🙌🏻

Voor degenen die nog wachten op een indicatie, ik kom morgen bij je terug. Voor nu een hele fijne avond allen!