[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro

  • 9 September 2022
  • 425 reacties
  • 58406 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

425 reacties

Op 26-09 de Iphone 14 Pro besteld, en van @Marciano van Tele2 een leverdatum indicatie gekregen van 26-10 t/m 07-11. Vandaag een berichtje gekregen dat de iPhone op 26-10 bezorgd wordt!

Nogmaals bedankt voor de correcte schatting. 

Mvg,

Max Lousberg

Hi @Marciano van Tele2 , zou je naar mijn bestelling willen kijken? Ordernummer is 76404064. Besteld op 9-10. 

Hi @Marciano van Tele2 , zou je ook naar mijn bestelling kunnen kijken? Ordernummer is 76767295.

Hi, zou je voor mij ook even willen kijken? 

order no: 76893007

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys, ik kijk graag met jullie mee voor een indicatie! Let op het kan altijd langer duren, maar het kan ook altijd sneller.

@dilarazb ik verwacht dat AMP tussen 6 en 20 november contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen.

@Sanneee7 Jouw bezorging gaat ook via AMP. Ik verwacht dat je tussen 17 november en 1 december iets hoort!

@tudorrr Ook jouw toestel wordt bezorgd door AMP en ik verwacht dat ze tussen 21 en 28 november contact met je opnemen. 

Laten jullie het me weten als jullie de bezorgafspraak hebben ingepland? 😊

Reputatie 7
Badge +12

Hey @mlousberg graag gedaan en thanks voor de terugkoppeling! Heel fijn om te horen dat je hem al op de eerste dag van de verwachtte periode in handen hebt. Veel plezier met je nieuwe toestel! 🙌🏻

@Marciano van Tele2 Hi Marciano, zou je voor mij ook kunnen kijken wat de verwachting is? Ik ben heel benieuwd ;) 

Bestelnummer: 76641156

Dank je wel telefoon net binnen 

hallo, @Marciano van Tele2 zou je voor mij ook een schatting willen geven ?

 

besteld op 29 september order nummer is 76069475

Hi @Marciano van Tele2 ,

Zou je voor mij kunnen kijken wanneer ik mijn telefoon kan verwachten? Ordernummer: 76137458

 

Gr Kirsten 
 

Hoi, 

 

Zouden jullie mijn bestelling kunnen checken met de mogelijke leverdatum. Bestelnummer: 76732222

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys, voor jullie alle vier geldt dat PostNL jullie toestellen komt bezorgen. Als ik zo de recente reacties lees, is de kans groot dat je hem aan het begin van de verwachtte indicatie ontvangt, maar ga voor de zekerheid altijd uit van de uiterste datum, om teleurstelling te voorkomen. Hieronder jullie indicaties:

@BJWinters tussen 14 en 28 november

@yking tussen vandaag en 10 november

@Kirsten95 tussen 29 oktober en 12 november

@jessamber tussen 16 en 30 november

Laten jullie het me weten als PostNL de T&T heeft gestuurd? Ik hoor het graag! 😊

Hi, @Marciano van Tele2  could you check my order with the possible delivery date, iphone 14 pro purple 128 GB ordered October 17. Order number: 76650132

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Kimjean24 I expect AMP to contact you between November 15th and 22nd to agree on a delivery date. Please let me know when they've reached out to you! 😄

hi! it’s been a month since I’ve ordered iPhone 14 Pro Black - 128 gb. My order nr: 76059607 

can you update me about delivery status please?

 

thanks!

 

Reputatie 3
Badge +1

Hi @mertcane,The delivery time for this device is 4 to 6 weeks. You placed the order on Sept. 29, which means that your device should arrive at us any moment. You may receive a e-mail from AMP within the next two weeks. Keep a close eye on this!

Hey @Marciano van Tele2, ben ik weer. 
Zou je mij weer eens een update kunnen geven? 😅 

Hey guys,

 

just fyi, i ordered iphone 14pro 256gb black on 02.oct and got an email from postNL today that the phone will be delivered tomorrow.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @SBP good to hear, thanks for letting us know! 🙌🏻

Hoi @Tinus123 goed dat je aan de bel trekt. Ik heb je bestelling er direct weer bij gepakt en het verbaast me dat je jouw toestel nog niet hebt ontvangen. Ik heb direct de vraag uitstaan bij mijn collega's over hoe ik dieper in jouw case kan duiken, want volgens mij gaat hier iets niet goed. Je hoort van mij, zodra ik meer weet!

Hoi,

Kun je een schatting geven van de resterende levertijd?

Ordernummer: 76138339

Alvast bedankt 

Tom

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Tom96 ik verwacht eigenlijk nog steeds dat je deze week iets hoort van PostNL, maar door de langere levertijd van jouw toestel kan het 1 week uitlopen (tot ongeveer 13 november). 

Hey @SBP good to hear, thanks for letting us know! 🙌🏻

Hoi @Tinus123 goed dat je aan de bel trekt. Ik heb je bestelling er direct weer bij gepakt en het verbaast me dat je jouw toestel nog niet hebt ontvangen. Ik heb direct de vraag uitstaan bij mijn collega's over hoe ik dieper in jouw case kan duiken, want volgens mij gaat hier iets niet goed. Je hoort van mij, zodra ik meer weet!

Nee dat denk ik ook al als ik de reacties van andere voorbij zie komen die dezelfde kleur met zelfde opslag hebben besteld. Ik wacht even je reactie af..

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Hai, wanneer werken deze weer bij?

 

Mvg

Lucas Grootswagers

Reputatie 7
Badge +12

Hey @lucasisdenaam de levertijden worden dagelijks bijgewerkt. Gistermiddag om 13:43 uur is deze voor het laatst bijgewerkt. Je kunt dit bovenaan dit topic in de groene markering vinden. Wil je een indicatie van jouw bezorging? Stuur me dan gerust je ordernummer! 😄

Hey @lucasisdenaam de levertijden worden dagelijks bijgewerkt. Gistermiddag om 13:43 uur is deze voor het laatst bijgewerkt. Je kunt dit bovenaan dit topic in de groene markering vinden. Wil je een indicatie van jouw bezorging? Stuur me dan gerust je ordernummer! 😄


Aah oke, ik heb gisteren pas besteld dus duurt sowieso nog wel even.