[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro

  • 9 September 2022
  • 425 reacties
  • 58406 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

425 reacties

Hey @Marciano van Tele2 zou je voor mij kunnen kijken wanneer ik mijn telefoon kan verwachten? Order nr 76557623

 

Thanks,

-Nino

Reputatie 7
Badge +12

Hey @ninodevries met alle plezier! Ik verwacht dat PostNL tussen 10 en 24 november contact met je opneemt d.m.v. een T&T om de exacte bezorgdatum te laten weten. Houd je me op de hoogte als je van ze hebt gehoord? 😄

Top thanks! Ik ga dat sowieso vergeten, ga maar van uit dat ik hem heb als je niks meer hoort ;)

Reputatie 7
Badge +12

@ninodevries  Haha, precies. Ik hoop dat ik niks hoor en dat je hem snel ontvangt! 😎

Hi @Marciano van Tele2 zou je een indicatie kunnen geven van wanneer ik 'm ontvang? Anderen met een vergelijkbare bestellingsmoment hebben de iPhone namelijk al ontvangen.

Bestelnummer: 76124441

Hi @Marciano van Tele2 , zou je mij ook een indicatie kunnen geven wanneer ik mijn telefoon mag ontvangen? Bestelnummer is 76194062. Bedankt alvast

Hi @Marciano van Tele2 zou je een indicatie kunnen geven van wanneer ik 'm ontvang? Anderen met een vergelijkbare bestellingsmoment hebben de iPhone namelijk al ontvangen.

Bestelnummer: 76124441

Hoi Marciano, Ik heb gisteren een 14 pro besteld (gold) die direct leverbaar zou zijn. Heb je een idee waneer ik een berichtje kan ontvangen?

 

Bestel nummer is:  77133257

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Aq9  ik zie dat je sinds vanmiddag de bezorgafspraak met AMP hebt ingepland, klopt dat? En wanneer komen ze langs? 🙌🏻

Hi @Marsarex jouw bezorgstatus staat sinds een uurtje ook op afleverproces! Ik zie zelf nog geen T&T, maar heb jij die wel al van PostNL ontvangen? Zo niet, dan kan ‘ie elk moment komen! Laat het me weten. 

Hoi @Stan22121988 ik verwacht dat AMP tussen 8 en 15 november contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. Ik hoor het graag van je als je de bezorgafspraak hebt in kunnen plannen! 😄

Fijne avond allemaal!

Hey @Aq9  ik zie dat je sinds vanmiddag de bezorgafspraak met AMP hebt ingepland, klopt dat? En wanneer komen ze langs? 🙌🏻

Hi @Marsarex jouw bezorgstatus staat sinds een uurtje ook op afleverproces! Ik zie zelf nog geen T&T, maar heb jij die wel al van PostNL ontvangen? Zo niet, dan kan ‘ie elk moment komen! Laat het me weten. 

Hoi @Stan22121988 ik verwacht dat AMP tussen 8 en 15 november contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. Ik hoor het graag van je als je de bezorgafspraak hebt in kunnen plannen! 😄

Fijne avond allemaal!

Vanavond inderdaad de track en trace ontvangen, morgen wordt ie bezorgd.. Ben helaas niet thuis maar m’n vrouw wel, mag zij ook tekenen voor ontvangst of moet ik perse zelf tekenen?

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Marsarex super om te horen! Bij PostNL mag je vrouw hem aannemen, dat is geen probleem. 😎

Hii, ik vroeg me af, wanneer ik mijn iphone 14 pro dieppaars kan verwachten. Ordernummer: 76865225

Hey @SBP good to hear, thanks for letting us know! 🙌🏻

Hoi @Tinus123 goed dat je aan de bel trekt. Ik heb je bestelling er direct weer bij gepakt en het verbaast me dat je jouw toestel nog niet hebt ontvangen. Ik heb direct de vraag uitstaan bij mijn collega's over hoe ik dieper in jouw case kan duiken, want volgens mij gaat hier iets niet goed. Je hoort van mij, zodra ik meer weet!

Hey @Marciano van Tele2 kan je me ondertussen al wat meer vertellen?  Ben namelijk heel benieuwd waarom het zo lang duurt bij mij. 

Hey @Marsarex super om te horen! Bij PostNL mag je vrouw hem aannemen, dat is geen probleem. 😎

hoor net dat ie bezorgd is, bedankt!

Beste @Marciano van Tele2, zou jij mij kunnen vertellen wat de status is van mijn Iphone levering? Het bestelnummer is: 76275285

Alvast bedankt!

Hoi hoi zou u kunnen kijken of er al een richt datum is?

bestelnum 76750990 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Tinus123 ik heb dit 1x eerder gezien, maar ik ben er nog niet achter hoe ze de bestelling toen hebben kunnen fixen. Maandag zijn mijn collega's weer aanwezig. Dan pak ik het direct weer op! Mijn excuses voor het ongemak. 

Hoi @Tinus123 ik heb dit 1x eerder gezien, maar ik ben er nog niet achter hoe ze de bestelling toen hebben kunnen fixen. Maandag zijn mijn collega's weer aanwezig. Dan pak ik het direct weer op! Mijn excuses voor het ongemak. 

Hi @Marciano van Tele2. Prima, maar ik wil maandag wel duidelijkheid. Heb ondertussen meerdere keren op dit forum gepost en met jullie klantenservice aan de lijn gehangen. Er mag nu wel is actie ondernomen worden aan jullie kant. Mijn geduld is wel een beetje op aan het raken. 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Carmenlemmen ik verwacht dat AMP tussen 21 en 28 november contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen.

Hey @Luukkatgerman ik zie dat jouw toestel vanmiddag is bezorgd. Tof! Héél veel plezier ermee! 😎

Hoi @Lucienne1965 jouw toestel wordt ook bezorgd door AMP en ik verwacht dat ze tussen 17 nov en 1 december contact met je opnemen voor de bezorgafspraak.

Fijn weekend guys!

Is er al een update over bestelling nr 77101381?
 

Alvast bedankt

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 

Deze levertijden zijn aangepast op 5 november om 09:02 uur

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Ik heb een vraagje ik 02 november iphone 14 pro besteld wnr kan ik hem verwachten 1.20721415

Reputatie 7
Badge +12

Hey @lucasisdenaam ik verwacht dat PostNL tussen 28 nov en 12 december de T&T naar je opstuurt voor de exacte bezorgdatum.

Hey @Mourad ik verwacht dat AMP tussen 30 nov en 14 december contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen.

Heey, kunt u mij misschien een indicatie geven over wanneer Ik mijn toestel kan ontvangen?

 

Ordernummer: 76798530

 

Ik hoor het graag en alvast een fijne avond!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Dvee PostNL zal jouw toestel bezorgen en ik gok dat ze tussen 18 nov en 2 december de T&T naar je opsturen met de exacte bezorgdatum. Laat je het me weten als het zover is? Ik hoor het graag van je en jij ook een hele fijne avond! 😄

Hoii @Marciano van Tele2

Zou je mij kunnen vertellen wanneer ik mijn telefoon kan verwachten? Ordernummer 76537969

Alvast bedankt!

Hey, ik heb een iphone 14 pro besteld. Kan je toevallig kijken wanneer ik die kan verwachten? Mijn ordernummer is 76974798.

Alvast bedankt!