[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro

  • 9 September 2022
  • 425 reacties
  • 58406 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

425 reacties

He @Marciano van Tele2 heb net een bericht gekregen hij wordt morgen 25/10 bezorgt 2 tot 4 weken was iets te hoog ingeschat😀

heeft iemand al zijn iphone 14 pro 256GB Zwart?  zelf heb ik besteld 11-09

Ik heb nog niks gehoord, zelf besteld op 09-09 

erg jammer verheug me er echt op….. en jij hebt em al gelijk op de eerste bestel datum besteld………..

Hey @Marciano van Tele2 zou je voor mij ook even kunnen kijken?

Hi,

Zouden jullie een indicatie kunnen geven wanneer ik mijn toestel kan verwachten?

Mijn bestelnummer is: 77750805.

Met vriendelijke groet,

Jasmijn

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Anasssss wow, dat is lekker snel! Zo zie je maar, het kan altijd eerder! Veel plezier ermee! 🙌🏻

Hey @Norane Trabelsi ik verwacht dat je tussen 19 november en 3 december bericht ontvangt van PostNL met de exacte leverdatum. Het kan altijd wat langer duren, maar zoals je ziet kan het ook eerder zijn. Laat je het me weten als PostNL contact met je heeft opgenomen? 😊

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys,

Thanks voor het doorgeven dat jullie je toestel hebben ontvangen. Super fijn om te horen! Wat extra info: PostNL maakt inderdaad geen bezorgafspraken. Zij laten je weten wanneer ze jouw toestel komen bezorgen. Gaat jouw bezorging via AMP, dan nemen zij contact met je op om een bezorgafspraak in te plannen. 😄

Hi @Anasssss wow, dat is lekker snel! Zo zie je maar, het kan altijd eerder! Veel plezier ermee! 🙌🏻

Hey @Norane Trabelsi ik verwacht dat je tussen 19 november en 3 december bericht ontvangt van PostNL met de exacte leverdatum. Het kan altijd wat langer duren, maar zoals je ziet kan het ook eerder zijn. Laat je het me weten als PostNL contact met je heeft opgenomen? 😊

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Jasmijn_v ik verwacht dat PostNL tussen 17 en 31 januari januari de Track & Trace naar je opstuurt met de exacte bezorgdatum!

Goedemorgen ik wouw vragen dat je kan kijken hoelang het duur ook voor mij bestelnummer : 75922880

Hi goedemorgen,

Zou ik een indicatie kunnen krijgen wanneer ik mijn toestel kan verwachten?

Mijn bestelnummer is: 77131266

 

Met vriendelijke groet,

Juliette

Hoi @Marciano van Tele2 zou je voor mijn vriend kunnen kijken wanneer hij zijn telefoon kan verwachten? Hij heeft hem besteld op 30 september, zijn ordernummer is 76113792 het zou heel fijn zijn als je even wilt kijken.

 

Met vriendelijke groet,

Danique Freriks

Hi @Marciano van Tele2 ,

 

Can you check our order if you see it will come before XMAS (I know just 10 days has passed since the order).

77854717

Respect,

 

Hoi @Marciano van Tele2 

ik heb 16 sept de iphone 14 pro 128gb zwart besteld zou jij een indicatie kunnen geven wanneer ik ongeveer een bericht kan verwachten?

mijn ordernummer is 75615052.

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Danique2004 ik verwacht dat PostNL tussen 28 oktober en 11 november een exacte bezorgdatum zullen laten weten. Laat je het me weten als hij de T&T heeft ontvangen? 😊

Reputatie 7
Badge +12

Hi allemaal, vanaf vandaag zullen we geen updates meer in de specifieke iPhone-topics delen. Als je nog een vraag hebt over jouw bestelling dan kun je die natuurlijk altijd in een eigen topic aan ons stellen of onder de iPhone 14 FAQ.

Ik wens jullie nog een fijne dag!

Dit topic gaat op slot.

Hallo @Marciano van Tele2,

is het eventueel ook mogelijk om te kijken wat de levertijd voor mijn bestelling met ordernummer 75802669 is? Ik ben 22 oktober namelijk jarig en hoop dat ik hem net daarvoor mag ontvangen zodat ik hem dan voor mijn verjaardag weekendje weg kan gebruiken. Alvast bedankt voor de moeite 

Beste Marciano, 

Zou ik een indicatie kunnen krijgen wanneer ik mijn toestel kan verwachten?

Mijn bestelnummer is: 77662208

 

Met vriendelijke groet,

Vadzim

 

Beste @Marciano van Tele2

 

Ik heb de 14 pro 256GB telefonisch besteld, na het gesprek ook een bevestigingsmail gekregen.

Nu moet ik nog een X bedrag betalen, maar als ik op de link klik staat er dat dit alleen bij ontvangst betaald kan worden. Kan dit aangepast worden zodat deze ook in het weekend bezorgd kan worden via PostNL? Ik hoor het graag!

Hi @Marciano van Tele2 , zou je naar mijn bestelling willen kijken? Ordernummer is 76404064. Besteld op 9-10. 

Ik abonneer me op Apple iPhone 14 Pro 256 GB Paar op 13 september. Bestelnummer 75512948 Wanneer er geen nieuws is, wanneer wordt er een melding?

Hi @Marciano van Tele2 , zou je ook naar mijn bestelling kunnen kijken? Ordernummer is 76767295.

Hallo Marciano,

 

Ik was benieuwd of ook je iets meer weet over de levertijd van mijn bestelling met nummer 77337897.

Alvast bedankt!

 

Groeten,

 

Andrejs

Hi Marciano

 

Can you let me know when I expect my device? Order # 78166114.

 

thank you,

Praveen

Hoi @Marciano van Tele2 ,

 

Vraagje wanneer denk je dat mijn Iphone Pro binnenkomt? Goud 256gb. Ordernummer is: 77961160

 

Raak een beetje zenuwachtig nu de 128gb goud naar 8-10 weken is gegaan. Ik ga op reis mid januari en neem dan het liefst mijn nieuwe telefoon mee…

 

Thanks voor het checken alvast! 

 

Groetjes, Nadeche

Hi, zou je voor mij ook even willen kijken? 

order no: 76893007