[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro

  • 9 September 2022
  • 425 reacties
  • 58406 x bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

425 reacties

Registered only to reply to this post and let you know that I’ve received today (to my big surprise!) my 14 pro 128gb black.

Ordered 11.09 - received 28.09.

The weird part is that i have not received any email or call from Tele2 nor AMP Groep.

Also fun fact, on the box as Sender it says “Stay Connected” company and no mention on Tele2 or that the content is actually an iPhone (meaning delivery guy could have just tossed it in front of my door because I wasn’t home, thinking it is something of lower value).

Op 12/9 de iPhone 14 pro 128gb besteld, vandaag eindelijk een mailtje gekregen van AMP. Hoeft dus niet perse 4 to 5 weken te duren!

fijn! welke kleur had je besteld?

De zwarte

Dat is echt raar. Ik heb die van mij besteld op 11-09 (zelfde toestel/kleur/aantal GB) en nog niks ontvangen. First in first out is dus bullshit of er gaat echt iets mis.

zo zuur!! ik zou echt bellen als ik jou was. 

Geprobeerd, maar dan sta je lang in de wacht.. Wellicht morgen nog eens proberen. Communicatie vanuit Tele2 is echt bagger.

Vorige week had ik trouwens ook al gebeld, maar toen zei de mevrouw van de klantenservice dat ik maar moest afwachten wanneer ik een mailtje krijg. Ze konden niks voor me betekenen.

Dat is echt raar ja! Zou wachten tot Vrijdag, mocht je dan geen mailtje hebben gehad zou ik zeker weer bellen!

Wow oke...raar.. Heb vandaag mijn telefoon binnen gekregen zonder een mail te hebben gehad. Gelukkig was er iemand thuis anders had ik ‘m gemist.

Op 12/9 de iPhone 14 pro 128gb besteld, vandaag eindelijk een mailtje gekregen van AMP. Hoeft dus niet perse 4 to 5 weken te duren!

fijn! welke kleur had je besteld?

De zwarte

Dat is echt raar. Ik heb die van mij besteld op 11-09 (zelfde toestel/kleur/aantal GB) en nog niks ontvangen. First in first out is dus bullshit of er gaat echt iets mis.

zo zuur!! ik zou echt bellen als ik jou was. 

Geprobeerd, maar dan sta je lang in de wacht.. Wellicht morgen nog eens proberen. Communicatie vanuit Tele2 is echt bagger.

Vorige week had ik trouwens ook al gebeld, maar toen zei de mevrouw van de klantenservice dat ik maar moest afwachten wanneer ik een mailtje krijg. Ze konden niks voor me betekenen.

Dat is echt raar ja! Zou wachten tot Vrijdag, mocht je dan geen mailtje hebben gehad zou ik zeker weer bellen!

Wow oke...raar.. Heb vandaag mijn telefoon binnen gekregen zonder een mail te hebben gehad. Gelukkig was er iemand thuis anders had ik ‘m gemist.

neeee dit meen je niet!!! ben je serieus? 😱

Besteld op 9 september en ik heb hem afgelopen dinsdag ontvangen!

 

wel zonder een afspraak te maken, de bezorger stond op eens voor de deur. Maar dat maakt niet uit ik heb hem!

 

ik heb de witte besteld, dus inderdaad het is niet altijd 5/6 weken! 

Reputatie 3
Badge +1

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! Kijk snel of de wijzigingen invloed hebben op jouw toestel. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!

Als het goed is word mijn paarse, 128gb iPhone 14 pro a.s. zaterdag geleverd! Ik heb hem op 13/09 besteld!!

Op dinsdag 13 sept besteld, vandaag geleverd. Iphone 14 Pro 128gb Zilver. Kreeg gisteren een mailtje van PostNL dat hij geleverd zou worden. Verder geen afspraak gemaakt.

heeft iemand al zijn iphone 14 pro 256GB Zwart?  zelf heb ik besteld 11-09

Ik heb op 13 september besteld en nog steeds geen bericht ontvangen?

@Marciano van Tele2 

Hi Marciano, enig idee wanneer ik de iPhone 14 Pro 256GB Zwart kan verwachten? Besteld op 13/09

ordernummer: 75514240

alvast bedankt! :)

heeft iemand al zijn iphone 14 pro 256GB Zwart?  zelf heb ik besteld 11-09

Ik heb nog niks gehoord, zelf besteld op 09-09 

heeft iemand al zijn iphone 14 pro 256GB Zwart?  zelf heb ik besteld 11-09

Ik heb nog niks gehoord, zelf besteld op 09-09 

erg jammer verheug me er echt op….. en jij hebt em al gelijk op de eerste bestel datum besteld………..

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys,

Thanks voor het doorgeven dat jullie je toestel hebben ontvangen. Super fijn om te horen! Wat extra info: PostNL maakt inderdaad geen bezorgafspraken. Zij laten je weten wanneer ze jouw toestel komen bezorgen. Gaat jouw bezorging via AMP, dan nemen zij contact met je op om een bezorgafspraak in te plannen. 😄

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys, 

Ik geef jullie met alle plezier iets meer informatie. Let wel op dat dit een indicatie is. Het kan daarom altijd iets langer duren, maar daarentegen kan je toestel ook altijd eerder binnenkomen!

@Ouahibyk Ik verwacht dat AMP tussen 12 en 19 oktober contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen! (Ga uit van 19 oktober)

Hey @Tinus123 Voor jou verwacht ik dat AMP tussen 8 en 15 oktober contact met je opneemt voor de bezorgafspraak. Klopt het dat je de betaling nog niet hebt afgerond? Houd hier rekening mee! Ga hierbij uit van 15-17 oktober, aangezien dit in het weekend valt.

Hey @Sean T stuur me even je ordernummer (of zet je 06-nummer even in je profiel), dan kijk ik ook graag mee naar jouw bestelling! 😄

Hey guys, 

Ik geef jullie met alle plezier iets meer informatie. Let wel op dat dit een indicatie is. Het kan daarom altijd iets langer duren, maar daarentegen kan je toestel ook altijd eerder binnenkomen!

@Ouahibyk Ik verwacht dat AMP tussen 12 en 19 oktober contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen! (Ga uit van 19 oktober)

Hey @Tinus123 Voor jou verwacht ik dat AMP tussen 8 en 15 oktober contact met je opneemt voor de bezorgafspraak. Klopt het dat je de betaling nog niet hebt afgerond? Houd hier rekening mee! Ga hierbij uit van 15-17 oktober, aangezien dit in het weekend valt.

Hey @Sean T stuur me even je ordernummer (of zet je 06-nummer even in je profiel), dan kijk ik ook graag mee naar jouw bestelling! 😄

Thanks voor de update! Betaling is 12-09 al afgerond 😉

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Tinus123,

Ah dat zag ik niet in de bestelling, maar super goed om te horen! Laat die bankpas maar in je portemonnee dan als je straks de deur opendoet voor de bezorger. 😆

Hoi @Marciano van Tele2 

ik heb 16 sept de iphone 14 pro 128gb zwart besteld zou jij een indicatie kunnen geven wanneer ik ongeveer een bericht kan verwachten?

mijn ordernummer is 75615052.

Hallo @Marciano van Tele2,

is het eventueel ook mogelijk om te kijken wat de levertijd voor mijn bestelling met ordernummer 75802669 is? Ik ben 22 oktober namelijk jarig en hoop dat ik hem net daarvoor mag ontvangen zodat ik hem dan voor mijn verjaardag weekendje weg kan gebruiken. Alvast bedankt voor de moeite 

Beste @Marciano van Tele2

 

Ik heb de 14 pro 256GB telefonisch besteld, na het gesprek ook een bevestigingsmail gekregen.

Nu moet ik nog een X bedrag betalen, maar als ik op de link klik staat er dat dit alleen bij ontvangst betaald kan worden. Kan dit aangepast worden zodat deze ook in het weekend bezorgd kan worden via PostNL? Ik hoor het graag!

Ik abonneer me op Apple iPhone 14 Pro 256 GB Paar op 13 september. Bestelnummer 75512948 Wanneer er geen nieuws is, wanneer wordt er een melding?

Reputatie 7
Badge +12

Hey @JorgM, tuurlijk, ik kijk graag met je mee! Jouw toestel wordt bezorgd door AMP en ik verwacht dat je tussen 14 en 21 oktober bericht van ze krijgt. Ik zou uitgaan van 21 oktober. Let op, het kan natuurlijk altijd later of eerder zijn. Ik hoop uiteraard dat laatste! 

Hi @Calvinho ik verwacht dat jij tussen 11 en 18 oktober bericht krijgt van AMP over de specifieke bezorgdatum! 

@Ronald1799 Heb je de betaling inmiddels gedaan? Ik zie dat jouw toestel geleverd zal worden door AMP. Dit kan ik niet meer voor je wijzigen naar PostNL. Ik verwacht dat je tussen 10 en 17 oktober bericht van ze krijgt om de bezorgdatum in te plannen. Je kunt dan kijken wanneer dit voor jou het beste uitkomt.

Laten jullie het me weten als AMP en PostNL contact met jullie hebben opgenomen? Ik hoor het graag! 😄

@Marciano van Tele2 zou je ook voor mij kunnen kijken? Bestelnummer 75570434.

Hoi @Marciano van Tele2 

Bedankt voor het uitzoeken, ik kan de betaling niet online doen, als ik op de link klik staat er het volgende;

'’Je betaalt bij ontvangst van je bestelling. Zodra je bestelling op voorraad is, krijg je een mail van onze koerier AMP om een bezorgafspraak te maken.'’ 

Aangezien de koerier toch niet meer veranderd kan worden zal ik het gewoon aan de deur betalen. 

 

Bedankt!

@Marciano van Tele2 zou je ook voor mij kunnen kijken? Bestelnummer: 76132246.

Alvast bedankt!

Hi @Marciano van Tele2. Zou je ook voor mij kunnen kijken. Op 18 sept besteld. Ordernummer: 75675386