[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro

  • 9 September 2022
  • 425 reacties
  • 58406 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

425 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @flaviopimentell ik verwacht dat PostNL tussen vandaag en de 18e de Track & Trace naar je stuurt met de exacte bezorgdatum. Dat kan dus elk moment zijn! Laat je het me weten als je hem hebt ontvangen?😄

Hoi @Leonie358 dat kan ik zeker! PostNL zal jouw toestel bezorgen en ik verwacht dat ze je tussen 10 en 24 februari de Track & Trace sturen met de exacte bezorgdatum.

 

Heb hem vandaag al ontvangen! 😱 thnx voor de update!

Hey @CherelleDeGroot natuurlijk! Ik verwacht dat AMP tussen vandaag en de 30e contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. Laat je het me weten als je hem hebt ontvangen? 😊

Hi @Marciano van Tele2 het is inmiddels de 30e en ik heb nog steeds geen bericht ontvangen van AMP. De aangegeven levertijd is nu ook verstreken. Kun je kijken waarom er vertraging is en wanneer ik mijn nieuwe telefoon krijg? 

Reputatie 7
Badge +12

Wow, geweldig! @Leonie358 😁

@Marciano van Tele2 29-09 iPhone 14 pro besteld tot op heden niks gehoord, weet u wanneer hij binnen komt?

 

bestel nummer 76049127

Op dinsdag 13 sept besteld, vandaag geleverd. Iphone 14 Pro 128gb Zilver. Kreeg gisteren een mailtje van PostNL dat hij geleverd zou worden. Verder geen afspraak gemaakt.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @ashleyxtjex heb je je vorige reactie met de hulp van @WhTurner gevonden? Zo niet, geen probleem. Hier was mijn antwoord op je indicatie: ouw toestel wordt bezorgd door AMP en ik verwacht dat ze tussen 10 en 24 december contact met je opnemen om de bezorgafspraak in te plannen. 😄

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Maarten-tele ik verwacht dat AMP tussen 7 en 14 december contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen.

Hoi @Mourad jouw toestel wordt ook bezorgd door AMP en ik verwacht dat ze tussen vandaag en 14 december contact met je opnemen over de bezorging.

Laten jullie het me weten als het zover is? Ik hoor het graag! 

Ik heb op 13 september besteld en nog steeds geen bericht ontvangen?

23-09 telefoon besteld iphone 14 pro 128gb space black vandaag 21-10 geleverd gekregen via post nl

 

alvast bedankt voor de hulp bij mijn aanvraag over de levertijd en het nakomen van de afgesproken datum @Marciano van Tele2 @Manouk van Tele2 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @CherelleDeGroot ik zie voor nu geen vertraging. Houd dit topic even goed in de gaten, hier bovenaan in de groene markering zie je wanneer ik de levertijden voor het laatst heb bijgewerkt. Dit doe ik dagelijks. Op dit moment staat jouw toestel op 1-2 weken, dus houd goed in de gaten of dit veranderd. Het blijft uiteraard een indicatie en kan altijd wat langer duren, maar ik gok dat ze je elk moment kunnen mailen! 😄

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Jeffreyy1998 ik kan niet met 100% zekerheid zeggen wanneer die komt, maar ik verwacht dat PostNL je dit tussen 27 oktober en 10 november laat weten! Houd je mij op de hoogte als je de T&T van PostNL hebt ontvangen? 😊

Hi @Marciano van Tele2, de levertijden zijn nu plotseling verandert en ik snap niet helemaal wat dat betekent/of het iets betekent voor mijn bestelling. Zou je kunnen kijken wat de huidige status is? Het bestelnummer is 77780444 🤗 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @wesleah Héél nice! Goed om te horen dat je hem hebt ontvangen! Ik denk dat je te snel was voor het systeem. Je abonnement is gestart nadat je je toestel hebt ontvangen. In je Tele2-omgeving zie ik nu ook Unlimited Data. Zie je het nu ook? Met Unlimited Data krijg je 10GB per dag, maar kun je wanneer deze op zijn, onbeperkt extra data aanvragen. In dit artikel lees je er alles over! 

Hey @Tom421 Fijn dat ook jouw toestel net is bezorgd! Met alle plezier gedaan en jij ook bedankt voor de terugkoppeling!

Fijn weekend mannen! 😄

Hi, zou je voor mij ook even willen kijken? 
gr. Anass 

toestel: 14 pro goud 128gb

bestelnr.: 76717226

Hi! Zouden jullie mij een indicatie kunnen geven wanneer ik mijn toestel kan verwachten? Mijn bestelnummer is 77862689. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Katarzyna Kania

Reputatie 7
Badge +12

Hi @KatarzynaKania het door jou gekozen model is aardig vertraagd. De levertijd voor dit toestel is van 1-2 naar 8-10 weken gegaan. Ik gok dat je tussen 20 jan en 3 februari de T&T van PostNL ontvangt. Mijn excuses voor het ongemak!

Ik heb op 16 januari iPhone 14 pro paars besteld  bestelnummer: 79330990 wanneer kan ik deze verwachten?

Reputatie 7
Badge +12

Hey @R.Gonzales, tof dat je voor de iPhone 14 Pro hebt gekozen! Ik heb even wat navraag moeten doen bij mijn collega's over de status van jouw bestelling. Vanwege een wijziging in het adres bij de bestelling, was er vermoeden van fraude, waardoor de bestelling werd geannuleerd. Mijn excuses voor het ongemak, ik hoop dat je begrijpt dat we dit hebben gedaan voor je eigen veiligheid. Zou je de verlenging opnieuw willen plaatsen? Dan komt het helemaal goed en dan heb je binnen no time je nieuwe toestel in handen!

Groetjes,

Marciano

Ow wat vervelend! hoe ziet het dan met het bedrag dat ik al had betaald want dat heb ik ook niet ontvangen?

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Anasssss tuurlijk, ik kijk met alle plezier voor je! Jouw toestel wordt bezorgd door AMP en ik verwacht dat zij tussen 2 en 16 november contact met je opnemen om de bezorgafspraak in te plannen. Laat je het me weten als dit is gebeurd? Ik hoor het graag van je! 😎

Hi,

Anderhalve week geleden mijn bestelling gedaan en vroeg mij af wanneer ik mijn toestel kan verwachten? Er staat nog een levertijd van 1-2 weken bij. Als ik dat aanhoudt, dan zou ik a.s. dinsdag mijn toestel binnen krijgen. Daar ben ik ook vanuit gegaan. Gaat dat lukken?

77766857

Pro 14 goud 256gb

 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @R.Gonzales, de aanbetaling die je hebt gedaan ontvang je binnen 14 werkdagen terug op je rekening. Ik kan niet zien wanneer de bestelling precies is geannuleerd, dus ik kan je geen concrete datum geven, maar ik gok dat het rond 17-18 januari was, net na de bestelling. Laat je het me weten als je het geld terug hebt? Ik hoor het graag en hoop dat je het snel hebt!

heeft iemand al zijn iphone 14 pro 256GB Zwart?  zelf heb ik besteld 11-09

Ik heb nog niks gehoord, zelf besteld op 09-09 

Beste Marciano/Tele2, 

 

Ik ben inmiddels bijna op 4 weken en vraag me af wanneer ik mijn Iphone 14 Pro kan verwachten. Zou hem graag met kerst meenemen op wintersport 😇

 

bestelnr 77393274

 

Geoeten!