[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro

  • 9 September 2022
  • 425 reacties
  • 58405 x bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

425 reacties

hee @Marciano van Tele2 

ik had ooit reactie achter gelaten maar kan hem ni meer vinden hahaha kan je me een indicatie geven

ordernummer: 77467601

mvg, Ashley 

Je kan je oude topic vinden door op je naam te klikken.

Hoi weten jullie miss wnr mijn iPhone Pro 14 binnen komt 77199806

Hey @CherelleDeGroot natuurlijk! Ik verwacht dat AMP tussen vandaag en de 30e contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. Laat je het me weten als je hem hebt ontvangen? 😊

Hi @Marciano van Tele2 het is inmiddels de 30e en ik heb nog steeds geen bericht ontvangen van AMP. De aangegeven levertijd is nu ook verstreken. Kun je kijken waarom er vertraging is en wanneer ik mijn nieuwe telefoon krijg? 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @ashleyxtjex heb je je vorige reactie met de hulp van @WhTurner gevonden? Zo niet, geen probleem. Hier was mijn antwoord op je indicatie: ouw toestel wordt bezorgd door AMP en ik verwacht dat ze tussen 10 en 24 december contact met je opnemen om de bezorgafspraak in te plannen. 😄

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Maarten-tele ik verwacht dat AMP tussen 7 en 14 december contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen.

Hoi @Mourad jouw toestel wordt ook bezorgd door AMP en ik verwacht dat ze tussen vandaag en 14 december contact met je opnemen over de bezorging.

Laten jullie het me weten als het zover is? Ik hoor het graag! 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @CherelleDeGroot ik zie voor nu geen vertraging. Houd dit topic even goed in de gaten, hier bovenaan in de groene markering zie je wanneer ik de levertijden voor het laatst heb bijgewerkt. Dit doe ik dagelijks. Op dit moment staat jouw toestel op 1-2 weken, dus houd goed in de gaten of dit veranderd. Het blijft uiteraard een indicatie en kan altijd wat langer duren, maar ik gok dat ze je elk moment kunnen mailen! 😄

Hi @Marciano van Tele2, de levertijden zijn nu plotseling verandert en ik snap niet helemaal wat dat betekent/of het iets betekent voor mijn bestelling. Zou je kunnen kijken wat de huidige status is? Het bestelnummer is 77780444 🤗 

Alvast bedankt!

Hi! Zouden jullie mij een indicatie kunnen geven wanneer ik mijn toestel kan verwachten? Mijn bestelnummer is 77862689. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Katarzyna Kania

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Puckleenen Ik zie het inderdaad. Jouw gekozen model heeft nu een langere levertijd… Met deze nieuwe levertijd zou jouw toestel tussen 18 jan en 1 februari beschikbaar zijn. Ik snap volkomen dat dit niet fijn is en komt voor mij ook heel onverwacht, maar ik hoop dat je nieuwe toestel geen haast heeft en dat je nog even kunt wachten. 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @KatarzynaKania het door jou gekozen model is aardig vertraagd. De levertijd voor dit toestel is van 1-2 naar 8-10 weken gegaan. Ik gok dat je tussen 20 jan en 3 februari de T&T van PostNL ontvangt. Mijn excuses voor het ongemak!

Hi @CherelleDeGroot ik zie voor nu geen vertraging. Houd dit topic even goed in de gaten, hier bovenaan in de groene markering zie je wanneer ik de levertijden voor het laatst heb bijgewerkt. Dit doe ik dagelijks. Op dit moment staat jouw toestel op 1-2 weken, dus houd goed in de gaten of dit veranderd. Het blijft uiteraard een indicatie en kan altijd wat langer duren, maar ik gok dat ze je elk moment kunnen mailen! 😄

Yes ik bekijk de actuele levertijden elke dag. De levertijd staat nog steeds op 1-2 weken, maar het is inmiddels langer dan 2 weken geleden, dus de actuele levertijd klopt dan niet. Helaas is mijn telefoon gestolen, dus heb ik snel een nieuwe nodig, daarom heb ik degene besteld met de minst lange levertijd 😅 Maar helaas heb ik nog steeds geen mail gekregen. Ik wacht het af...

Hi,

Anderhalve week geleden mijn bestelling gedaan en vroeg mij af wanneer ik mijn toestel kan verwachten? Er staat nog een levertijd van 1-2 weken bij. Als ik dat aanhoudt, dan zou ik a.s. dinsdag mijn toestel binnen krijgen. Daar ben ik ook vanuit gegaan. Gaat dat lukken?

77766857

Pro 14 goud 256gb

 

Beste Marciano/Tele2, 

 

Ik ben inmiddels bijna op 4 weken en vraag me af wanneer ik mijn Iphone 14 Pro kan verwachten. Zou hem graag met kerst meenemen op wintersport 😇

 

bestelnr 77393274

 

Geoeten!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Sue85 de exacte bezorgdatum weet ik niet, maar ik verwacht dat je rond dinsdag wel bericht krijgt van AMP om de bezorgafspraak in te plannen. Het blijft een indicatie, dus het kan altijd wat eerder of later. 

Hey @Marckroon23 op wintersport met Kerst klinkt heerlijk! Ik hoop van harte dat je je nieuwe toestel op tijd ontvangt. Wanneer vertrek je? Ik verwacht namelijk dat PostNL tussen 7 en 21 december de exacte bezorgdatum laat weten. Ga voor de zekerheid uit van de 21e. 

Laten jullie het me weten als AMP en PostNL contact hebben opgenomen? Ik hoor het graag!

Hi,

Zouden jullie een indicatie kunnen geven wanneer ik mijn toestel kan verwachten?

Mijn bestelnummer is: 77750805.

Met vriendelijke groet,

Jasmijn

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Jasmijn_v ik verwacht dat PostNL tussen 17 en 31 januari januari de Track & Trace naar je opstuurt met de exacte bezorgdatum!

Hi goedemorgen,

Zou ik een indicatie kunnen krijgen wanneer ik mijn toestel kan verwachten?

Mijn bestelnummer is: 77131266

 

Met vriendelijke groet,

Juliette

Hi @Marciano van Tele2 ,

 

Can you check our order if you see it will come before XMAS (I know just 10 days has passed since the order).

77854717

Respect,

 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Jdleeuw ik verwacht dat PostNL tussen vandaag en 13 december de T&T naar je stuurt met de exacte bezorgdatum. Ik ontvang de laatste tijd een paar meldingen dat klanten al buiten hun indicatie zitten, dus houd er rekening mee dat het iets langer kan duren.

Hey @itayp no worries! I expect AMP to reach out to you between 23 December en January 6th to make a delivery appointment. I don't think you will have your phone before Christmas, I would assume around January 6th. However there is still a chance that they will contact you on the 23rd, though! 

Beste Marciano, 

Zou ik een indicatie kunnen krijgen wanneer ik mijn toestel kan verwachten?

Mijn bestelnummer is: 77662208

 

Met vriendelijke groet,

Vadzim

 

Hallo Marciano,

 

Ik was benieuwd of ook je iets meer weet over de levertijd van mijn bestelling met nummer 77337897.

Alvast bedankt!

 

Groeten,

 

Andrejs

Hi Marciano

 

Can you let me know when I expect my device? Order # 78166114.

 

thank you,

Praveen

Hoi @Marciano van Tele2 ,

 

Vraagje wanneer denk je dat mijn Iphone Pro binnenkomt? Goud 256gb. Ordernummer is: 77961160

 

Raak een beetje zenuwachtig nu de 128gb goud naar 8-10 weken is gegaan. Ik ga op reis mid januari en neem dan het liefst mijn nieuwe telefoon mee…

 

Thanks voor het checken alvast! 

 

Groetjes, Nadeche

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Vadzim ik verwacht dat AMP elk moment contact met je kan opnemen om de bezorgafspraak in te plannen!

Hey @Andrejs ik verwacht dat AMP tussen nu en 19 december contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen.

Laten jullie het me weten als het zover is?