[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro

  • 9 September 2022
  • 425 reacties
  • 58406 x bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

425 reacties

Hey ik ook iets meer informatie, mijn ordernummer is: 75855767 @Marciano van Tele2

 

Alvast bedankt!

@Marciano van Tele2 ik had ook naar de levertijd van mijn foon gevraagd, voor en na mij heb je beantwoord maar mij helaas over het hoofd gezien. Zou je nog even willen kijken voor mij aub?

Ordernummer 75802669

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys,

Ik kijk graag met jullie mee! 😄

@Barno420 AMP zal jouw toestel leveren. Ik verwacht dat je tussen 13 en 20 oktober bericht van ze krijgt om de bezorgafspraak in te plannen. 

Hey @Keyvan voor jou verwacht ik dat je tussen 29 oktober en 5 november bericht krijgt van AMP met de leverdatum. Ga uit van enkele dagen na 5 november, vanwege het weekend.

@eldrick Jouw toestel zal door PostNL geleverd worden. Ik verwacht dat je tussen 16 en 23 oktober een specifieke bezorgdatum van ze krijgt. Let op: 23 oktober valt ook in het weekend, dus dit kan iets later zijn.

Hi @Murlyn, jouw bezorging gaat ook via PostNL. Ik verwacht dat ze tussen 21 en 28 oktober een specifieke datum laten weten.

Hey @Yassi80 goed dat je me een reminder stuurt, je was er inderdaad even tussenuit geglipt! Dat wordt spannend, ik hoop van harte dat je je nieuwe toestel met je verjaardag binnen hebt. Als ik kijk naar de levertijden, verwacht ik dat je tussen 20 en 27 oktober bericht krijgt van PostNL. Ik zou wel uitgaan van 27 oktober om teleurstelling te voorkomen, maar dit blijft natuurlijk een indicatie. Het kan altijd eerder, maar dat is echt even afwachten. Ik duim in ieder geval voor je! 

Ik hoop dat jullie zo iets meer duidelijkheid hebben over wat jullie kunnen verwachten! Laat het me absoluut weten als AMP of PostNL contact met jullie hebben opgenomen over jullie bezorgingen. Ik hoor het graag en voor nu een hele fijne avond! 😄

Hallo, ik heb op 16/9 een 14 pro diep paars 256gb besteld. En ik heb zojuist een melding gekregen van postnl dat hij morgen geleverd wordt.

@Marciano van Tele2 zou je ook de status van mijn bestelling kunnen nakijken?

Bestelnummer: 75501806

Thanks!

@Marciano van Tele2  Zou je mijn order ook na kunnen kijken. Ik ga eind oktober op vakantie dus zou handig zijn als ik hem dan heb.

Ordernummer: 75724156

@Marciano van Tele2 zou je ook de status van mijn bestelling kunnen nakijken?

Bestelnummer: 75540832

Thanks!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Allie02, tof!! Als het goed is, is 'ie vanochtend bezorgd?! 😎 Geniet ervan!

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys,

Ik kijk direct even met jullie mee voor een indicatie! Ga uit van de uiterste datum, maar let op: het kan altijd eerder of later.

@Rene Ver Ik verwacht dat AMP tussen 11 en 18 oktober contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. 

Hey @danieldh dat klinkt goed! Waar gaat de reis heen? Ik verwacht dat je tussen 18 en 25 oktober een specifieke datum van PostNL ontvangt. Ik duim voor je dat 'ie op tijd komt voor je vakantie! 

Hey @hisham.k, jouw toestel is vanochtend geleverd, klopt dat? Top!! 😎

Fijn weekend, guys!

Super @Marciano van Tele2 dat je zo actief helpt met het inschatten van de leveringen. Op basis van jouw berichten, klopt het dat er binnen enkele dagen contact met mij zal worden opgenomen?

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Laurens987,

Thanks voor je bericht. Heel fijn om te horen! 🙌🏻 Gaat het om je bestelling van 19-09? Zo ja, dan verwacht ik dat je tussen 17 en 24 oktober een specifieke datum van PostNL ontvangt. Nog heel even geduld dus!

Hii, 

 

ben al een tijdje niet op de hoogte gebracht van mijn bestelling. Heeft iemand van jullie misschien wat meer informatie? Order: 75958660

 

Joshua Maughan

@Marciano van Tele2 zou je voor mijn bestelling ook eens willen kijken hoelang de levertijd nog is 

 

order nummer: 75853206

@Marciano van Tele2 zou er ook naar mijn bestelling gekeken kunnen worden? Alvast bedankt!

 

Bestelnummer: 75868086

zou je voor mij kunnen kijken wanneer die geleverd word ? bestelnummer : 76225322

thank youu 

@Marciano van Tele2 zou je ook de status van mijn bestelling kunnen nakijken?

Bestelnummer: 76055201

Thanks!

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys,

Allereerst thanks dat jullie je ordernummer direct meesturen. 🙌🏻

Hierbij jullie indicaties - ik ga uit van de uiterste datum, maar ik hoop natuurlijk dat jullie je toestel eerder ontvangen!

@joshuamebius en @yusufzaka07  voor jullie verwacht ik dat PostNL tussen 27 oktober en 3 november een specifieke datum laat weten.

@Tom421 en @Nannotje jullie bezorging loopt ook via PostNL, ik denk dat jullie tussen 21 en 28 oktober meer van ze horen.

Hey @s3nzzi, ik verwacht dat je tussen 1 en 8 november bericht van PostNL ontvangt met de exacte bezorgdatum.

 

@Marciano van Tele2 zou er ook naar de status van mijn bestelling gekeken kunnen worden? Alvast bedankt! 

Bestelnummer: 75849988

@Marciano van Tele2 

hey marciano zou je misschien ook mijn bestelling kunne checken.

bestelnummer: 75685650

dankjwel

@Marciano van Tele2 goedeavond ik heb op 16/9 de iphone 14 pro 128gb zwart besteld met een nieuwe abonnement van tele2, wanneer kan ik de telefoon en sim ongeveer verwachten? bestelnummer 75592461

mvg en alvast bedankt.

@Marciano van Tele2

Hi Marciano! Zou je mij ook een indicatie kunnen geven?

bestelnummer: 75559943

Bedankt! :)

(Iphone 14 Pro 256gb Space Black besteld op 15/09)

@Marciano van Tele2 zou je ook de status van mijn bestelling kunnen nakijken?

Bestelnummer: 75616060

Thanks

Hey @Marciano van Tele2,

 

Tof dat je iedereen zo helpt! Zou je ook voor mij kunnen kijken?

Mijn ordernummer is: 75766694

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys, ik geef jullie met alle plezier wat meer duidelijkheid. Let op, het blijft een indicatie en je kunt het beste uitgaan van de uiterste datum. Eerder of later kan altijd! 

@Selenz & @hamza_2002  jullie toestel wordt bezorgd door PostNL en ik verwacht dat ze jullie tussen 21 en 28 oktober een exacte datum laten weten.

@L.K AMP zal jouw toestel bezorgen, ik verwacht dat ze tussen 15 en 22 oktober contact met je opnemen om de bezorgafspraak in te plannen. Houd er rekening mee dat de 22e in het weekend valt.

@frekem Ik verwacht dat je tussen 13 en 20 oktober bericht ontvangt van PostNL met de exacte leverdatum. Bijna dus!

@Wuwu95 jouw bezorging gaat ook via PostNL en ik verwacht dat je tussen 16 en 23 oktober bericht krijgt. De 23e valt op een zondag, dus ga voor de zekerheid uit van enkele dagen later!

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @wesleah thanks voor je bericht! Heel fijn om te horen. Ik zie in het systeem dat jouw bestelling op 28-09 is geannuleerd, omdat er niet binnen 7 dagen betaald is. Wil je dit eens voor me controleren? Op 22-09 heb je een payment reminder gehad via de mail. Ik hoor het graag van je!