[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro

  • 9 September 2022
  • 425 reacties
  • 58406 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

425 reacties

Reputatie 2
Badge

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist geüpdatet. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

@HajarK Hi, wat betekent dit voor mij? Ik heb mijn telefoon de 15e van november al besteld. Maar de vanaf datum is nu ook opeens veranderd. Order nummer is 77555911

mvg. 

Hey @Thijs Lunenborg voor Kerst zou natuurlijk geweldig zijn! Echter met de huidige levertijden voor jouw toestel verwacht ik dat je tussen 1 en 15 januari de Track & Trace van PostNL ontvangt. Het kan altijd eerder of later, maar ik zou uitgaan van 15 januari. 

Hi @danatokm I expect AMP to contact you between 22 en 29 december to make a delivery appointment!

Beste,

Nu de levertijden twee weken zijn opgeschoven, betekend dan dat deze data sowieso niet meer klopt? Of is dat voor klanten die nu een nieuwe telefoon willen bestellen?

Met vriendelijke groet,

 

Thijs Lunenborg

 

Weten jullie wanneer mijn order geleverd gaat worden? 77849992

 

er is zoveel veranderd aan de levertijden  ik zou graag een indictie willen ontvangen

 

alvast bedankt!

Reputatie 3
Badge +1

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Ik heb gisteren de email van Amp gehad en vandaag mijn nieuwe toestel in ontvangst genomen. In totaal heb ik precies 3 weken gewacht op mijn toestel. Groetjes en succes voor de wachtenden.

Welk model heb je besteld?

Goedemiddag, 

ik heb 22-11-2022 de iphone 14 pro 128 gb besteld bestel nummer :  77728336  en ik heb er verder niks meer van gehoord geen bevestiging mail of iets kunt u mij helpen met wat de status van de bestelling is?

 

met vriendelijke groet,

denzel

Reputatie 7
Badge +12

Hi @DemiHelena goed dat je het aangeeft! De levertijd voor dit toestel is inmiddels bijgewerkt. Ik zie dat je jouw toestel inmiddels hebt ontvangen, fijn! Heel veel plezier ermee en excuses voor de vertraging zonder communicatie.

Hoi @BDurm niet leuk die langere levertijd, maar ik verwacht dat je tussen 21 jan en 4 februari de bezorgafspraak met AMP kunt inplannen.

Hey @AR123 PostNL kan elk moment de T&T naar je sturen met de exacte bezorgdatum. Ik verwacht hem tussen vandaag en de 24e! Laat je het me weten als het zover is?

Hey @Louisael ik kan je geen exacte leverdatum geven, maar uit ervaring weet ik dat de indicatie 9/10 keer klopt. Ik verwacht dat PostNL tussen 30 dec en 13 januari de T&T naar je stuurt met de exacte bezorgdatum. Het kan altijd eerder of later, maar ik zou uitgaan van 13 januari.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @CherelleDeGroot gelukkig had je niet geannuleerd. Ik zie dat je hem inmiddels hebt ontvangen? Veel plezier ermee!

Hi @Sue85 bedankt voor de terugkoppeling. Fijn om te horen dat je hem hebt ontvangen!

Reputatie 7
Badge +12

Hi @larissawagemaker als ‘t goed is heb je hem inmiddels ontvangen, klopt dat? 😎

Hey @KiranONAiR ik verwacht dat je tussen 22 dec en 5 januari de exacte bezorgdatum van PostNL ontvangt d.m.v. de T&T!

Hoi @Tchoufoer voor jou verwacht ik dat PostNL tussen 1 en 15 januari de T&T opstuurt.

Hey @Jesse van de Beek Ik zie dat je hem inmiddels hebt ontvangen, top! Veel plezier ermee! 😄

Hi Marciano,

Een paar weken geleden heb ik voor mijn vriendin een Telefoon met Abbonement besteld.
Op ordernr :77938514

Kunnen jullie kijken hoe lang dit nog duurt?

De levertijden worden continue aangepast.
Maar wij krijgen maar geen gehoor.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @youness0030 dat snap ik helemaal! Ik verwacht dat je tussen 14 en 28 de bezorgafspraak met AMP kunt inplannen. Ik hoop dat je huidige toestel het nog even overleefd! 

Hoi @Denzel tiesinga heb je helemaal geen bevestigingsmail ontvangen na je bestelling? Op 22 november is er om 2:31 uur wel een gestuurd. Controleer ook even je spamfolder. Mocht je niks hebben, stuur me dan even een privébericht met het juiste e-mailadres, dan controleer ik het voor je. Verder verwacht ik dat je tussen 20 dec en 3 januari de Track & Trace krijgt van PostNL. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Thijs Lunenborg dat is een goede vraag! De nieuwe levertijden staan met een besteldatum vanaf 5 november. Aangezien die van jou voor deze datum is besteld, ga ik er vanuit dat jouw toestel nog steeds tussen 1 en 15 januari wordt bezorgd. Pin me er niet op vast, het kan namelijk altijd langer duren, maar ik heb goede hoop voor 15 januari! Laat je het me rond die tijd weten?

Hi @Gordonvm bestelling met dit ordernummer is op 3 december geannuleerd omdat er niet binnen 7 dagen is betaald. Heb je heel toevallig een andere bestelling geplaatst?

Hi Marciano,

Excuus het is dit ordernr

:77938713

Hai @Marciano van Tele2 

u zei “ tussen 14 en 28”. Is het in Januari of December nog? 

Ordernummer is 78175647.

Mvg, 
Younes

Hi Marciano, wat betekent dit voor mij? Ik heb mijn telefoon de 15e van november al besteld. Maar de vanaf datum is nu ook opeens veranderd. Order nummer is 77555911

mvg. 

Hi,

 

Zou je mij een indicatie kunnen geven van wanneer ik mijn telefoon kan verwachten? Aangezien de leveringstijd onlags van 1-2 weken naar 4-6 weken is gegaan. Ik ga namelijk in januari voor langere tijd weg en daarvoor moet ik wel hebben. Order nummer is 78203531

alvast bedankt

Goedendag! 

Is er misschien al iets bekend over de leverdatum van mijn bestelling?

Het gaat om de iPhone 14 pro 128gb space black besteld op 28-11-2022 met bestelnummer: 78014112

 

hee @Marciano van Tele2 

zou je mij een indicatie kunnen geven of mijn telefoon de aankomende week nog wordt geleverd?

bestelnummer : 77467601

mvg,

Ashley

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Gordonvm deze bestelling is vrijdagmiddag geannuleerd. What’s going on? 😄

Reputatie 7
Badge +12

Hey @youness0030 oops ik zie het nu! Tussen 14 en 28 januari. 

Hoi @Fbesse volgens mij had ik in een ander topic op je gereageerd maar hier nog een keer; ik verwacht dat AMP tussen 27 januari en 9 februari de bezorgafspraak met je maakt.

Hi @Melissa0817 @ThijsGdhrt  ik verwacht dat PostNL tussen 2 en 16 januari de T&T naar jullie stuurt met de exacte bezorgdatum.

​​Hey @ashleyxtjex als het goed is kan AMP elk moment contact met je opnemen. Ik zou uitgaan van 24 december, maar het kan natuurlijk altijd iets eerder (of later)

Fijne zondag allemaal!

Hey @Marciano van Tele2 ,

zou jij mij ook een update kunnen doen?

mijn ordernummer is 78303283. 
 

Alvast bedankt!

Hi Marciano,

 

Zou je mij een indicatie kunnen geven wanneer ik mijn nieuwe Iphone kan verwachten?

Bestelnr: 77846084

Iphone 14 pro 128 GB paars, besteld op 24 november.

 

Alvast bedankt!

Mvg, Yoëlle

@Marciano van Tele2  I ordered a pro 128gb black on 15th of Nov - .
I am wondering whether I will be waiting more? Initially it was communicated as 4-6 weeks and I was expecting to have the phone in the last week of December at latest.

Order number: 77544435

Hey @Thijs Lunenborg dat is een goede vraag! De nieuwe levertijden staan met een besteldatum vanaf 5 december. Aangezien die van jou voor deze datum is besteld, ga ik er vanuit dat jouw toestel nog steeds tussen 1 en 15 januari wordt bezorgd. Pin me er niet op vast, het kan namelijk altijd langer duren, maar ik heb goede hoop voor 15 januari! Laat je het me rond die tijd weten?

Hi @Gordonvm bestelling met dit ordernummer is op 3 december geannuleerd omdat er niet binnen 7 dagen is betaald. Heb je heel toevallig een andere bestelling geplaatst?

Hoi,

Ik zie zelf dat besteldatum vanaf 5 november is ipv december. Dan kan ik er van uit gaan dat het toch later wordt? Ik heb de iPhone namelijk besteld op 4 december.