De Tele2 community stopt op dit domein
Toestel reviews en informatie over je mobiele telefoon
Recent actief
Ik heb op 17 januari een IPhone 13 128 GB besteld en de levertijd hiervan is 1-2 weken. Alleen zie ik veel andere mensen die erg lang moeten wachten op hun IPhone 13. Kan iemand mij een schattig geven van wanneer ik die van mij kan verwachten? want als ik een maand moet wachten annuleer ik mijn bestelling liever.
Hoi,Kan iemand mij vertellen of je met de Xiaomi 10 ook kan bellen over wifi met Tele2?Hiervoor bij Hollandse Nieuwe kon het wel met het zelfde toestel.Hoor graag of iemand een oplossing heeft, bedankt alvast!
Goede avond ik had nog een vraag over het overzetten van data en gegevens.Is het mogelijk dat ik van me Android telefoon. Gegevens en berichten, contacten en apps kan overzetten naar een IOS telefoon of is er daar een app voor nodig? Groetjes.
Ik heb een bestelling geplaatst maar ik heb geen bevestiging via de mail ontvangen?
Ik vroeg mij af wanneer de iPhone 13 pro max ongeveer weer op voorraad is. Dan weet ik ongeveer wanneer ik mijn telefoon kan verwachten omdat mijn telefoon kapot is.
Ik vroeg mij af wanneer de iPhone 13 ongeveer weer op voorraad is. Dan heb ik ook ongeveer een inschatting wanneer ik mijn telefoon kan verwachten. Ivm dat mijn telefoon kapot is.
Ik ben net benaderd door het telefoonnummer 00316173349934. Toen ik opnam kreeg ik meteen in het Engels te horen dat het om de nationale politie ging. Ik heb toen meteen opgehangen. Heb nu geprobeerd anoniem terug te bellen. Maar het hele nummer zou niet bestaan. Heeft iemand dit ook mee gemaakt?
Ik heb geen netwerkverbinding op mijn telefoon, kan alleen maar op de wifi. Heb alles geprobeerd, sim in en uit, aan en uit, toestelhulp stappen volgen maar het doet allemaal niks.
Als ik wil bellen hoor ik dat het netwerk niet bereikbaar is, dit terwijl ik wel bereik heb volgens de telefoon. Als iemand mij belt wordt deze persoon automatisch naar mijn voicemail gestuurd.Ik heb niet storen niet aanstaan.
Hallo,Ik wil graag een Samsung S21 PLUS met 256GB bestellen, maar die staat er nu niet meer bij.Komt die nog weer of is die eruit gehaald?Blijkbaar ben ik steeds te laat, want had eerst oog op de OnePlus 9 pro 256Gb en die wordt ook al niet meer geleverd .Dus komt de 256Gb versie nog op voorraad weer en zo ja, wanneer?En geldt de actie met korting dan nog wel? Want die liep op dit toestel nog, maar kan verlopen zijn op moment dat ze (eventueel) op voorraad komen?Dank voor reactie!
Hoi MarcianoHier de gegevens: [verborgen door moderator]Toestel: Samsung Galaxy A52s 128GB Mint
Wanneer is de iphone 13 pro max goud weer op voorraad bij Tele2
Hallo ik had een vraag wanneer is de iphone 13 pro max in het goud weer op voorraad want ik had hem vandaag besteld en betaalt en er stond dat er geen voorraad meer was en dat het nog een tijdje gaat duren.
Ik ben de houder van m'n simkaart voor m'n galaxy s21 ultra kwijt. Wat kan ik nu het beste doen?Simkaart zelf heb ik nog wel
Ben wel bereikbaar voor andere nummers
Hallo,Ik zie op de pagina https://www.tele2.nl/mobiel/telefoons/oneplus iets naar beneden het volgende staan:Nu met 5G bij Tele2 Standaard 256GB opslag Android 11 besturingssysteemShop de 9 Pro Als ik echter op shop klik, zie ik alleen de 128Gb.Hoe kan ik de 256Gb bestellen? Dank,Casper
Hallo, Ik had 2 vragen. 1. Ik zag dat je €100 retour kreeg bij aankoop van een Samsung S21. Ik neem aan dat die je die zelf bij Samsung regelt toch. En dat er dus van de prijs op jullie site achteraf nog €100 vanaf gaat. 2. Stel ik neem een abonnement met die S21 die maandelijks opzegbaar is, zodat ik op ieder moment kan opzeggen omdat ik misschien iets anders beters heb gezien, kan ik die dan kosteloos opzeggen. Want ik zou dan van plan zijn die telefoon eenmalig helemaal af te betalen, zodat ik dan rest met enkel de kosten voor het bellen en internet. Of moet ik dan nog rest bedragen of boetes betalen? Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden! Groet,Melle
Hi,Ik heb gisteren een Iphone 13 ontvangen, maar ik heb na bekijken van de telefoon liever een Iphone 13 Pro. Ik begrijp dat ik mijn bestelling kan annuleren en de telefoon kan terugsturen en dan een nieuwe bestelling kan plaatsen.De levertijden voor de 13Pro zijn best lang. Dat zou betekenen dat ik een paar weken zonder telefoon zit, klopt dat? Of kan ik mijn 13 houden tot de 13Pro geleverd wordt? Dank alvast!
Ik heb gisteren de Samsung Galaxy S21 Ultra 5G 256GB Zwart besteld, maar helaas blijkt nu in de bestelstatus dat ik moet wachten tot er nieuwe voorraad is, of dat het toestel nog niet toegewezen is aan mijn bestelling. Hoe lang kan het duren voordat ik duidelijkheid krijg over wanneer ik het toestel kan verwachten? En wanneer zou er nieuwe voorraad zijn? Dit aangezien mijn oude toestel kapot is gevallen. Ik hoor graag van jullie,
Hallo, sinds enige tijd heb ik problemen met mijn hotspot! Deze kan ik namelijk niet verbinden met mijn SmartTv, hij wordt wel gevonden maar er kan geen verbinding tot stand komen! Nu heb ik eerst gekeken of het aan de tv lag maar dat kan ik inmiddels uitsluiten want de hotspot werkt op meerdere tv’s niet. Ik heb al van alles geprobeerd om het voor elkaar te krijgen zoals; het opnieuw aan en uitzetten van het toestel, het opnieuw instellen van netwerk, heel het toestel opnieuw ingesteld, simkaart erin en eruit, even op vliegtuigmodus en daarna weer aan, hotspot wachtwoord en naam veranderd! Maar niks blijkt te helpen😭 wie o wie heeft de gouden tip?? alvast bedankt
Er is geen duidelijk antwoord uitgekomen ofwel een concrete oplossing voor mijn vraag die ik had in
Beste,Ik ben mij PUK code vergeten. Ik zou graag hebben dat een moderator mij hierbij helpt.Bij voorbaat dank!
Wanneer kan ik een afspraak maken voor mijn bestelling? Wanneer wordt de iPhone bezorgd???
Mijn telefoon is vanavond gestolen in de metro in Parijs rond 21:20 van Anvers naar Blanche. De telefoon en abbonoment die ik hierbij had liep via belsimpel. Hierdoor had ik nooit een Tele 2 account aangemaakt.Het betreft een Samsung Galaxy S20+ met:06-nummer: [verborgen door moderator]Simkaartnummer: [verborgen door moderator]De enige manier hoe ik nu mijn simkaart kan laten blokkeren is via mijn GESTOLEN telefoon die een 4 cijferige code verkrijgt. Mijn vraag is of anderen dit ook hebben meegemaakt en zo ja, hoe de ervaringen was met de Tele2 klantenservice.
Goedendag,Ik heb een telefoon + abonnement, echter komen de bankrekening nummers komen niet overeen en zou ik een mail krijgen om een bezorg afspraak te maken. inmiddels is het al 24+ uur later en heb ik nog steeds geen mail gekregen. Ik vroeg me af hoelang het zou duren voordat ik een mail krijg van Amp. Alvast bedankt!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.