De Tele2 community stopt op dit domein
Toestel reviews en informatie over je mobiele telefoon
Recent actief
Hallo, Ik ben de afgelopen dagen opzoek naar een nieuwe telefoon en ben uiteindelijk op de OnePlus 6t uitgekomen. Ik ben vervolgens op Belsimpel gaan kijken waar ik die het goedkoopst kon krijgen en die bevolen het mij aan om mijn Tele2 abonnement te verlengen en dan ook bij Tele2 de Oneplus 6t te kopen. Vervolgens ben ik op de website van Tele2 zelf gaan kijken maar blijkt dat ze die helemaal niet verkopen. Ook heb ik gehoord dat er problemen waren met het 4G gebruik van deze telefoon. Ik heb al een aantal topics langsgegaan op deze website maar het is mij nog niet helemaal duidelijk. Kan iemand mij misschien wat meer informatie geven?
Hallo! Ik ga binnenkort een week naar New York en wil daarvoor de Groen Groot bundel activeren. Nu lees ik op dit forum allemaal berichten van mensen die dit ook gedaan hebben maar waarbij internet alsnog niet werkte. Hoe kan ik ervoor zorgen dat het bij mij zeker weten wel werkt? Ik ben niet heel technisch dus een simpele uitleg zou heel welkom zijn! (ik heb een Samsung Galaxy S8) Alvast hartelijk dank!
Hi! Heeft iemand een idee waarom mijn S8 vaak "vergeet" dat er over de wifi gebeld moet worden? Als ik de telefoon opnieuw opstart zie ik het tekentje staan. Als ik dan buiten bereik ben geweest van de wifi gaat deze niet automatisch weer naar wifi bellen. In mijn instellingen staat deze wel aan, maar het icoontje zie ik niet staan. Ik mis veel telefoonverkeer (ik woon in een buitengebied zonder dekking). Ik had dit met mijn S7 (andere provider) ook regelmatig. Wie o wie heeft de gouden tip?
hoi, krijgen jullie de nieuwe A50 van Samsung.
ik wil graag weten hoe ik mijn voicemail kan terug zetten in het standaard bericht (bandje ) van : dit is de voicemail van 06...…. spreek iets in na de toon. ik heb nu een eigen voicemail maar ik kreeg deze er niet uit. iemand enig idee hoe ik dit kan doen.
Hallo, Ik kan op mijn mobiel opeens geen SMS'en meer ontvangen of sturen. Bij sturen krijg ik dat hij niet afgeleverd is en als ik bijvoorbeeld via PayPal een SMS wil ontvangen krijg ik niks. Hoe kan ik dit oplossen? Groeten, Nigel
Ik zit nu bij Vodafone en die hebben geen SMS-ondersteuning bij "WiFi Bellen" (VoWifi): kan alleen bellen, maar ontvang geen SMS. Ik heb totaal geen dekking in huis en ben dus volledig afhankelijk van VoWiFi binnen. Werkt SMS bij Tele2 wel als je op VoWiFi zit?
Hallo, Op mijn Samsung Galaxy 8+ werkt de juiste pincode ineens niet meer? Why! Het is 100% de juiste pincode want ik gebruik deze al 1 jaar, nooit gewijzigd of iets. Wel was ik bezig met aanmaken van een nieuwe gmail account om dat account aan te melden moest ik een pincode invoeren (maar die werden niet geverifieerd, dus het klopte niet). Kan het daarmee te maken hebben? Ik heb de simkaart in een andere telefoon gestopt en ik krijg het daarmee wel open, het ligt aan de code van de telefoon zelf. Super raar! Ik ga het absoluut niet resetten. Het is de juiste pincode, kom op. Pffff. Plssss help! 😞
Wanneer ik 's avonds mijn toestel gebruik met laag helderheid dan zie ik een erg storende groene waas rondom mijn scherm. Valt dit binnen de garantie? zo ja? wordt hij dan ingeruild of gerepareerd? Ik heb online gelezen dat veel mensen last hebben van dit probleem en dat zelfs na vervanging het probleem voordoet, daarom begin ik te betwijfelen of ik dit toestel nog wel wil.
Ik kan mij internet niet activeren op mijn galaxy tab a6 wie kan mij helpen?
Ik heb een Mate Pro besteld op 31 december, zou op voorraad zijn (maar blijkt een Tele2 truckje te zijn lees ik op het internet), vanaf 4 januari besteld was er 1 week levertijd, ik heb besteld op 31 december, dus 1 week is dan 7/8 januari, maar als ik moet uitgaan van de 4e zou het de 11 worden...... maar, ik heb ook over de 11e niets gehoord van levering. En nu staat er "vanaf de 9e besteld 1 week levertijd. In welke groep val ik? En.... wordt het aan het lijntje houden en "wij weten / kunnen niets zien" wat ik onder bijna alle berichten hier lees... of is er misschien toch iets onderweg??? Ben heel benieuwd...met vr. gr.
Mijn telefoon is gestolen en ik wil graag de imei blokkeren. Kan dat ?
Ik merk dat ik heel slecht bereikbaar ben als ik mijn huis ben. Wat kan ik hieraan doen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.