Hallo,
Ik ben de afgelopen dagen opzoek naar een nieuwe telefoon en ben uiteindelijk op de OnePlus 6t uitgekomen. Ik ben vervolgens op Belsimpel gaan kijken waar ik die het goedkoopst kon krijgen en die bevolen het mij aan om mijn Tele2 abonnement te verlengen en dan ook bij Tele2 de Oneplus 6t te kopen. Vervolgens ben ik op de website van Tele2 zelf gaan kijken maar blijkt dat ze die helemaal niet verkopen. Ook heb ik gehoord dat er problemen waren met het 4G gebruik van deze telefoon. Ik heb al een aantal topics langsgegaan op deze website maar het is mij nog niet helemaal duidelijk. Kan iemand mij misschien wat meer informatie geven?
beantwoord
OnePlus 6t 4G
Beste antwoord door Rena Chan
Je kunt op een OnePlus 4G internet gebruiken, als je gaat bellen (normaal bellen, niet Whatsapp, duo of skype) dan schakelt je telefoon terug naar 3G voor zolang je aan het bellen bent. Klaar met bellen dan schakelt je telefoon bij de eerste mogelijkheid terug naar 4G.
Bekijk origineel berichtDit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.