beantwoord

Week Amerika, internetbundel

  • 26 February 2019
  • 5 reacties
  • 1894 x bekeken

Hallo!

Ik ga binnenkort een week naar New York en wil daarvoor de Groen Groot bundel activeren.
Nu lees ik op dit forum allemaal berichten van mensen die dit ook gedaan hebben maar waarbij internet alsnog niet werkte.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat het bij mij zeker weten wel werkt? Ik ben niet heel technisch dus een simpele uitleg zou heel welkom zijn!
(ik heb een Samsung Galaxy S8)

Alvast hartelijk dank!
icon

Beste antwoord door Bernadet van Tele2 27 February 2019, 13:57

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 3
Hi Nienke, wow New York! Ik ben totaal niet jaloers hoor :P

Het zou jammer zijn wanneer je je toestel daar niet zou kunnen gebruiken, dat moeten we niet hebben. Bij het aanvragen van een databundel is het nog niet gezegd dat de (internet) instellingen goed staan. Een van de belangrijkste dingen is dat je roaming aan hebt staan.
Je kunt even kijken op https://www.tele2.nl/mobiel/bellen-in-het-buitenland/#faq-wat-moet-ik-doen-om-in-het-buitenland-te-kunnen-internetten-bellen-en-smsen

Heel veel plezier al vast in the Big Apple.

Groeten, Bernadet
Hi Nienke, wow New York! Ik ben totaal niet jaloers hoor :P

Het zou jammer zijn wanneer je je toestel daar niet zou kunnen gebruiken, dat moeten we niet hebben. Bij het aanvragen van een databundel is het nog niet gezegd dat de (internet) instellingen goed staan. Een van de belangrijkste dingen is dat je roaming aan hebt staan.
Je kunt even kijken op https://www.tele2.nl/mobiel/bellen-in-het-buitenland/#faq-wat-moet-ik-doen-om-in-het-buitenland-te-kunnen-internetten-bellen-en-smsen

Heel veel plezier al vast in the Big Apple.

Groeten, Bernadet


Thanks Bernadet! Dan ga ik dat even goed bestuderen voordat ik vertrek. Fijne dag nog!🌞
Reputatie 2
Ik was vorige week in Turkije en daar ging het internetten prima met een "extra Bundel in de Groen Zone" van 1Gb. Dat is maximaal 1Gb internetten voor 18 euro! Wel erg duur zoiets, maar goed ... Let wel: maximaal 3G bij Tele2, ook als er plaatselijk 4G beschikbaar is.

Pas wel op met bellen en SMS, zowel met ontvangen als met zelf bellen/SMSsen: dat kost je zo een paar tientjes voor een paar minuten !!! Schreeuwend duur dus ... Valt niet onder je extra internetbundel.

En -zoals @Bernadet van Tele2 al schreef: lees even de webpagina's in die link door: goeie informatie is daar te vinden.
Hi Nienke, wow New Amsterdam! Ik ben totaal niet jaloers hoor 😛

@Bernadet van Tele2 dat moest even (chauvinisme) 😉
Reputatie 3
@ Cypher ??