beantwoord

De juiste pincode werkt niet?

  • 6 February 2019
  • 9 reacties
  • 13727 x bekeken

Hallo,

Op mijn Samsung Galaxy 8+ werkt de juiste pincode ineens niet meer? Why!
Het is 100% de juiste pincode want ik gebruik deze al 1 jaar, nooit gewijzigd of iets. Wel was ik bezig met aanmaken van een nieuwe gmail account om dat account aan te melden moest ik een pincode invoeren (maar die werden niet geverifieerd, dus het klopte niet). Kan het daarmee te maken hebben?

Ik heb de simkaart in een andere telefoon gestopt en ik krijg het daarmee wel open, het ligt aan de code van de telefoon zelf. Super raar!

Ik ga het absoluut niet resetten. Het is de juiste pincode, kom op. Pffff. Plssss help! 😞
icon

Beste antwoord door Rena Chan 6 February 2019, 23:06

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Als je gevraagd wordt voor een pincode voor het toevoegen van een nieuwe Google account, dat is je mobiel pincode (vergrendel scherm pincode) en niet je simkaart pincode.
Als je gevraagd wordt voor een pincode voor het toevoegen van een nieuwe Google account, dat is je mobiel pincode (vergrendel scherm pincode) en niet je simkaart pincode.

Ja, die had ik toen ook ingevoerd maar het klopt niet. Dus daarna sloot ik gmail gewoon af en ging ik wat anders doen. Ik vergrendelde het na een tijdje en nu is mijn hele telefoon verkloot. 0000 werkt niet en mijn eigen pincode werkt ook niet! Ik moet steeds 30 seconden wachten.

Wat
Reputatie 7
Badge +8
Dat zijn 5 cijfers.
Dat zijn 5 cijfers.

Na, de 4e blokkeert ie automatisch.
Reputatie 7
Badge +8
Sorry dan heb ik het mis. Ik heb sim pin met 4 en Android schermpin 5 cijfers. Maar dat is geen Samsung maar huawei. Niet wanhopig worden, er is wel iemand die je helpt.
Reputatie 7


Ja, die had ik toen ook ingevoerd maar het klopt niet. Dus daarna sloot ik gmail gewoon af en ging ik wat anders doen. Ik vergrendelde het na een tijdje en nu is mijn hele telefoon verkloot. 0000 werkt niet en mijn eigen pincode werkt ook niet! Ik moet steeds 30 seconden wachten.

Wat

 


Ehm, je hebt dan je vergrendel pincode te vaak fout getipt,

Als je telefoon 4g of wifi verbinding heeft, kun je naar https://findmymobile.samsung.com/ gaan en je vergrendel code veranderen, daarvoor moet je wel je samsung account email en wachtwoord weten.

*** Moderator edit: Meer informatie over dit onderwerp vind je in de Wiki ***

Bijvoorbeeld in dit artikel:

 

 

Reputatie 7
Badge +8
Gelukt?
Jaaa gelukt!

Dmv van findmymobile heb ik alles gewijzigd. Joeehoee.

Thank you!
Reputatie 7
Badge +8
Geweldig!