beantwoord

Huawei Mate 20 Pro besteld 31 december, wanneer levering?

  • 10 January 2019
  • 2 reacties
  • 241 x bekeken

Ik heb een Mate Pro besteld op 31 december, zou op voorraad zijn (maar blijkt een Tele2 truckje te zijn lees ik op het internet), vanaf 4 januari besteld was er 1 week levertijd, ik heb besteld op 31 december, dus 1 week is dan 7/8 januari, maar als ik moet uitgaan van de 4e zou het de 11 worden...... maar, ik heb ook over de 11e niets gehoord van levering. En nu staat er "vanaf de 9e besteld 1 week levertijd.

In welke groep val ik?

En.... wordt het aan het lijntje houden en "wij weten / kunnen niets zien" wat ik onder bijna alle berichten hier lees... of is er misschien toch iets onderweg???

Ben heel benieuwd...met vr. gr.
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 14 January 2019, 15:16

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Hi MG1968, welkom op ons forum!

We delen klanten niet in "groepen" in bij onvoorradige toestellen. De langstwachtende krijgt hem als eerste. Verder is het een kwestie van hoe lang het duurt voor we (voldoende) toestellen geleverd krijgen. Dat blijkt bij de Mate Pro op dit moment moeilijk, daarom blijft de verwachte levertijd nu elke keer staan op een week.

Ik kan bevestigen wat je al weet: dat je toestel momenteel nog niet leverbaar is. Zodra die wel weer leverbaar is ben jij de eerste die het te horen krijgt.
Reputatie 7
Badge +12
Er zijn ernstige problemen met dit toestel vastgesteld. Huawei moet een deel van de productie gebruiken om bestaande klanten hun toestel te vervangen. https://forums.androidcentral.com/huawei-mate-20-huawei-mate-20-pro/925061-huawei-mate-20-pro-green-screen-issue.html