De Tele2 community stopt op dit domein
Toestel reviews en informatie over je mobiele telefoon
Recent actief
HalloIk heb een contract bij tele2 rechtstreeks afgesloten met een telefoon. De telefoon is vandaag geleverd. Volgens de bevestigingsmail zou ik na ontvangst van de telefoon het contract en toestel factuur via mail krijgen. Dit is nog niet gebeurd en ik wil graag gebruik maken van de cashback via Samsung. Zou ik deze stukken vandaag kunnen ontvangen zodat ik mijn garantiebewijs heb en natuurlijk mijn contract?Ik neem aan dat een bezorgbewijs en een bonnetje van de 1cent pin niet geldig zijn voor de cashbackGraag een reactie van een medewerker van tele2.Alvast bedankt Nadat je jouw bestelling in ontvangst hebt genomen, ontvang je per mail je contract en hardware factuur.
hoi, krijgen jullie de nieuwe A50 van Samsung.
Hallo,Ik heb al sinds een behoorlijke tijd ( geen vaste punt/datum ) dat mijn Samsung Galaxy S10 Lite erg slecht belt. Hij gaat gewoon over en neemt prima op alleen valt continu mijn microfoon geluid weg voor degene die aan de andere kant van de lijn. Dus dat maar de helft van een zin te verstaan is bijvoorbeeld. Locatie maakt geen verschil of dit buiten of binnen is.Is dit een bekend probleem of waar zou dit aan kunnen liggen? Mvg Gerrit
Ik krijg van Samsung de volgende boodschap nadat ik mijn telefoon heb aangemeld voor de cashback actie. "Er is geen winkel zichtbaar (of leesbaar) op de kopie van het aankoopbewijs. " Ik heb de telefoon online gekocht dus er staat ook geen winkel op de factuur. Hoe kan ik alsnog mee doen aan de actie? Mvg, Rien
Mijn zoon is zijn telefoon verloren. Niet localiseerbaar via find my iPhone en bellen krijg je meteen voicemail.is er een andere manier om de telefoon te tracen? Mobiele data staat altijd aan. Ik wil anders zijn Sim blokkeren en nieuwe aanvragen maar zijn nummer staat niet meer in mijn account. Alleen die van mijn andere zoon. Ik kan dus niets online doen. Niet blokkeren en niet nieuwe aanvragen want om een nummer toe te voegen wordt een code naar de telefoon gestuurd - en die zijn we dus kwijt. Iemand een idee hoe dat toe te voegen zonder dat er iets aan de telefoon wordt gestuurd?
Hallo, Ik wil graag mijn ingesproken naam verwijderen van mijn voicemail en via 1233 lukt dat maar niet. Ik kan me toch niet voorstellen dat het onmogelijk is om zoiets te verwijderen? Ik zie dat dit probleem al jaren speelt, waarom wordt er dan niet voor gezorgd dat het verwijderd kan worden?
Ik heb exact hetzelfde probleem als janjansen twee jaar geleden had: "Beste Tele2, Ik ben sinds vandaag in Amerika en heb voor vertrek een databundel voor de VS in de Tele2-aap aangezet. Die bundel staat ook netjes in de app. Gisteren was ik in Engeland en had ik een databundel voor daar aangezet, die databundel verscheen ook direct netjes. In Engeland kon ik gisteren ook zonder problemen gebruik maken van mobiel internet. Hier in Amerika weigert mijn telefoon echter verbinding te maken met internet. Ik heb wel mobiel bel/sms-bereik, het probleem zit hem dus puur in het internet. Ik heb (natuurlijk) al mijn telefoon gereboot, gecontroleerd of roaming wel echt aanstaat, handmatig een ander netwerk geselecteerd. Niks werkt echter. Ook heb ik via de toestelhulpinfopagina gekeken naar de manier om handmatig mobiel internet in te stellen, maar daar staat alleen gespecificeerd hoe dat moet voor in Nederland. Alle hulp is welkom, ik kan mijn mobiel internet hier lastig missen vanwege werk
Ik wil graag nummers die ik opgeslagen heb op mijn simkaart, via mijn oude telefoon, graag verwijderen. Waar kan ik dit doen? of heb ik dan een geheel nieuwe simkaart nodig?
Ik ben op vakantie in Oostenrijk en heb 2 voicemail ontvangen. Ik moest mijn pincode invullen maar werd meteen na 1x geblokkeerd. Kunnen jullie dit deblokkeren?
Alle Samsung fans verzamelen! Heb jij onlangs een mooie Samsung gekocht? Dan is het je geluksdag. Naast het toffe toestel kun je namelijk misschien ook nog in aanmerking komen voor de volgende extra’s. De acties komen geheel vanuit Samsung zelf, vandaar dat je ze ook registreert op hun website. Dat doe je binnen enkele stappen hier: Galaxy S20 FE met Google Nest Audio:https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=25MBE9Z5MSZ4F Galaxy Z Flip3 met Samsung Care en extra inruilwaarde:https://www.samsung.com/nl/promo/pre-order/Vervolgens ontvang je een bevestiging en zal Samsung het cadeau opsturen. Hoelang dat ongeveer gaat duren? Dat verschilt wel eens. Neem vooral een kijkje bij de actievoorwaarden. Daar vind je alle informatie van de gehele actie. Zeker de moeite waard om door te nemen! FAQWaar kan ik mij registreren voor de actie?Goede vraag! De actie is geheel afkomstig van Samsung zelf. Je kan daarom je cadeau registreren op de website van Samsung via onderstaande link:Galaxy S20 FE me
Hier zijn ze dan, de OPPO Reno8 | OPPO Reno8 Pro Welkom in deze FAQ over de OPPO Reno8 en OPPO Reno8 Pro. In dit topic vind je alle info over de toestellen, je bestelling en wanneer je jouw prachtige OPPO in handen kunt krijgen! Koop één van de gloednieuwe OPPO Reno8 series en je doet tot en met 2 oktober 2022 mee met een waanzinnige actie, namelijk:Tijdelijke OPPO actieActie OPPO RENO8: Ontvang de Enco Free2 oordopjes t.w.v. € 99 en Special Case t.w.v. € 29. Totale waarde € 128!Actie OPPO RENO8 Pro: Ontvang de OPPO enco X2 t.w.v. € 199, een OPPO Watch Free t.w.v. € 99 en een Special Case t.w.v. € 29. Waar kan ik mij registreren voor de OPPO actie?De actie is geheel afkomstig van OPPO zelf. Registreer jouw cadeau op de website van OPPO! Wat heb je nodig om te registreren? Je hebt een kopie van je aankoopbewijs nodig om je gratis cadeau te registreren op de website van OPPO. Op je aankoopbewijs staat om welk toestel het gaat en de kosten, inclusief thuiskopieheffing over het toestel.
Hier zijn ze dan: de Xiaomi 11T 5G |Xiaomi 11T Pro 5G Welkom in deze FAQ over de Xiaomi 11T | Xiaomi 11T Pro. In dit topic kun je alle informatie vinden over de toestellen en het bestellen van jouw geweldige Xiaomi! De Xiaomi 11T en Xiaomi 11T Pro zijn direct leverbaar! Koop één van de Xiaomi 11T Pro Series en doe mee met een mooie actie! Je doet van 15 oktober t/m 31 oktober 2021 mee met een actie, namelijk:Tijdelijke Xiaomi actie:Actie Xiaomi 11T Pro: Ontvang 32 inch Xiaomi TV t.w.v € 299 cadeau bij aankoop van Xiaomi 11T Pro. Waar kan ik mij registreren voor de Xiaomi actie?De actie is geheel afkomstig van Xiaomi zelf. Je kan daarom je cadeau registreren op de website van Xiaomi! Waarom heb ik mijn cadeau nog niet?Op de website van Xiaomi kun je de actievoorwaarden lezen. Daar staat dat het een tijdje kan duren voordat de cadeaus worden verzonden. Als je een bevestiging hebt ontvangen dat je registratie goed is ontvangen, dan komt het cadeau eraan! Tot wanneer kan ik mij aanmeld
Daar is ‘ie, de gloednieuwe OPPO A57s Welkom in deze FAQ over de OPPO A57s. In dit topic vind je alle info over dit toestel, je bestelling en wanneer je jouw prachtige OPPO in handen kunt krijgen! Goed nieuws - jouw nieuwe OPPO A57s is vanaf 3 oktober te bestellen. Lees hieronder de veel gestelde vragen en bereid je optimaal voor op jouw bestelling en nieuwe abonnement! Informatie over OPPO A57sDe OPPO A57 is direct leverbaar! Hoe kan ik mijn OPPO A57s bestellen?Vanaf 3 oktober kun je jouw OPPO A57s heel eenvoudig en snel bestellen! ► Verlenging: Ga snel naar MijnTele2 (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! ► Nieuw abonnement: Ga direct naar onze webshop om jouw nieuwe Google Pixel te bestellen!Bestelling en leveringZodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnafspraak.nl kies je vervolgens zelf een bezorgdag. We informeren je hier zowel vóór als na je bestelling over. We delen de actuele levertijde
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.