De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Hallo,Al bijna 2 jaar heb ik een unlimited sim-only abonnement bij Tele2 met dezelfde simkaart zonder enige issues. Kort geleden heeft Tele2 aangegeven dat ik overgezet zou worden op het betere 4G-netwerk. Zelf moest ik ervoor zorgen dat de telefoon ‘s nachts en overdag gewoon aan zou staan, zodat de overgang naar het nieuwe netwerk voltooid kon worden.Volgens mij is in de nacht van 7 op 8 januari 2021 de overgang gestart, maar helaas niet gelukt ondanks dat de telefoon ten alle tijden heeft aangestaan, omdat ik op 8 januari wakker werdt zonder mobiel netwerk en internet connectie. Nog dezelfde dag had ik een nieuwe simkaart aangevraagd welke ik vandaag (10 januari) in de brievenbus heb aangetroffen. Jammer genoeg werkt deze ook niet, waarschijnlijk omdat deze nog geactiveerd moet worden.Bij de aangegeven stappen voor het activeren wordt er echter geen SMS verzonden naar de oude simkaart (wat opzich logisch is, want deze is niet aangesloten op het nieuwe netwerk) dus lukt het activeren
gisteravond contact gehad met klantenservice tele2.- sim geblokkeerd- puk-code werkt niet, heb waarschijnlijk de onjuiste of volgens de medewerker is er een ander onverklaarbaar probleem- conclusie volgens hem: nieuwe simkaart nodig. Deze zou hij aanvragen met nummerbehoud. Ik zou een mail krijgen om een bezorgafspraak te plannen voor de volgende dag. de medewerker beloofde dat ik de volgende dag weer kan bellen en de simkaart heb.wat blijkt? De eerste bezorgoptie is pas 19 januari ! een groot probleem. Ben vanwege mijn gezondheid zeer afhankelijk van mijn tel en moet snel bereikbaar zijn.help! wie heeft tips om vandaag een werkende simkaart met nummerbehoud te krijgen? hartelijk bedankt voor het meedenken.
Goedendag,Ik moet mijn simkaart activeren maar heb een icc van 20 cijfers en ik kan er maar 19 invullen. Hoe kan ik dit oplossen want heb nu geen bereik met bellen en internet… Alvast bedankt
Mijn simkaart is recentelijk beschadigt geraakt samen met mijn volledige telefoon en doet het niet meer. Ik heb een nieuwe simkaart binnen gekregen maar die moet geactiveerd worden. Op tele2.nl vul ik in dat ik de oude simkaart dus niet kan gebruiken. Dit verwijst mij naar de klantenservice, waar ik weer kan invullen dat ik de oude simkaart niet kan gebruiken. Waar ik weer word verwezen naar de klantenservice. Vervolgens zie ik dat ik niet kan mailen naar de klantenservice. Ik kan alleen bellen. Wat weer niet kan, want om te bellen heb ik een werkende simkaart nodig. Wat is precies de bedoeling?
Hallo, Ik heb een unlimited abonnement en zit te denken om bij mijn Huawei P30 Pro een Smartwatch te kopen, nu zit ik rond te kijken en sommige smartwatches kan je een simkaart in doen, nou voel je de vraag al: is het mogelijk om mijn sim kaart te laten kopieren zodat ik 1tje in mijn telefoon heb en 1tje in mijn smartwatch zonder dat ik een nieuw abbonement moet afsluiten? Mvgr,Rik
Om mijn SIM te kunnen activeren heb ik een Tele2 Account nodig, om dat Account aan te kunnen maken heb ik een werkende telefoon nodig.. Wie heeft deze loophole bedacht? Nu is het dus ook nog kerst en kan ik de klantenservice zelfs niet met iemand anders zijn telefoon bellen… Heeft iemand toevallig een oplossing hiervoor?
Ik heb sinds 3 december een simkaart die ik zelf online, of de klantenservice via de telefoon niet geactiveerd krijgen. Het kan toch niet zo zijn dat jullie al dagen geen nieuwe klanten meer aan kunnen nemen? Is er iemand hier die mogelijk wat dieper in het systeem kan kijken wat er aan de hand is?
Hallo allemaal, Ik heb een abonnement lopen bij tele2 waarbij ik mijn oude telefoonnummer heb meegenomen. Dit heb ik gedaan omdat er een aantal apps zijn waar ik gebruik van maak waarin ik mijn telefoonnummer NIET kan wijzigen. In de tussentijd word ik regelmatig privé gebeld ect, zo heb ik besloten dat het hoogtijd is om een nieuw nummer te nemen. Mijn vraag is dus is het mogelijk om een nieuw nummer via tele2 te nemen en het oude nummer op een andere simkaart mee te krijgen?
Hoi, ik ga een half jaar naar het buitenland en zal daar een simkaart kopen met een Amerikaans nummer. Ik wil als ik over 6 maanden terug kom wel weer een abonnement nemen met mobiel, maar dan graag met het nummer wat ik nu in nederland heb. Hoe zorg ik hiervoor?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.