beantwoord

simkaart inactief en snel een nieuwe lukt niet

  • 8 January 2021
  • 3 reacties
  • 154 x bekeken

gisteravond contact gehad met klantenservice tele2.

- sim geblokkeerd

- puk-code werkt niet,  heb waarschijnlijk de onjuiste of volgens de medewerker is er een ander onverklaarbaar probleem

- conclusie volgens hem: nieuwe simkaart nodig. Deze zou hij aanvragen met nummerbehoud. Ik zou een mail krijgen om een bezorgafspraak te plannen voor de volgende dag. de medewerker beloofde dat ik de volgende dag weer kan bellen en de simkaart heb.

wat blijkt? De eerste bezorgoptie is pas 19 januari ! een groot probleem. Ben vanwege mijn gezondheid zeer afhankelijk van mijn tel en moet snel bereikbaar zijn.

help! wie heeft tips om vandaag een werkende simkaart met nummerbehoud te krijgen? hartelijk bedankt voor het meedenken. 

icon

Beste antwoord door theocoppes 8 January 2021, 10:01

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Simkaart komt toch gewoon met de post! Normaal is die er de volgende dag als je niet te laat op de dag bent vanwege verzending. 

Bel nu meteen, dat moet vandaag geregeld kunnen zijn, dan zou hij normaalgezien morgen in de bus liggen! 

Alleen een telefoon moet bezorgd worden! 

goeie grutte. ik wacht ook al dagen met volle ergenis om mijn nieuwe simkaart van account 1.20608298 om te zetten alleen de laatste cijfers 4241(4) . maar het nieuwe systeem kan de 89314 reeks niet aan. gelul! klantenservice kan en mag alles.

Reputatie 7

goeie grutte. ik wacht ook al dagen met volle ergenis om mijn nieuwe simkaart van account 1.20608298 om te zetten alleen de laatste cijfers 4241(4) . maar het nieuwe systeem kan de 89314 reeks niet aan. gelul! klantenservice kan en mag alles.

Een nieuwe simkaart toesturen is wat anders dan een migratie naar het nieuwe systeem. Dat is niet geregeld met alleen een nieuwe simkaart.