De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Onlangs mijn abonnement telefonisch verlengd waarbij ik 5gb extra zou krijgen bovenop de 10gb uit het abonnement (heb geen meerdere abonnementen). Echter staat er nu in de app maar 10gb. Al gebeld met de klantenservice maar die gooit het op miscommunicatie?!
Als ik wifi wil gebruiken, krijg ik een melding dat Tele2 dat blokkeert vanwege een openstaande rekening.Ik heb geen openstaande rekening. Gisteren klantenservice gebeld maar ze geven aan niks te gaan doen. Ze hebben wel bevestigd dat ik geen openstaande rekening heb. Ik kan de melding ook niet mailen. Ik kan nergens terecht. Zelfs geen klacht indienen. Echt gekmakend en behoorlijk asociaal.
Ik word 9 keer achter elkaar gebeld door een anoniem nummer, deze persoon bedreigt mij of maakt een zieke grap en gezien mijn verleden (ik ben 3 jaar lang gestalkt) vroeg ik mij af of tele 2 kan achterhalen wie de persoon in kwestie is die mij continu belt.
En krijg een foutmelding vul mailadres in dat is toch een mailadres via de website ook dezelfde foutmelding waarom kom ik er niet in
I am not receiving verification sms from the polish government website. I complained with them and was told that messages are send correctly and that the issue is with my carrier rejecting or blocking sms.The verification sms are send from these 2 numbers:Orange: +48 789 449 600T-Mobile: +48 664 079 766
Vanaf vandaag 1 september zou ik mijn nieuwe abonnement bij Tele2 moeten kunnen gaan gebruiken maar dit is niet het geval, nummerbehoud was goedgekeurd alleen eindigde mijn vorige abonnement op 31 augustus waardoor ik geen server netwerk meer heb en dus niks van sms of iets dergelijks binnen kan krijgen. Nu zit ik dus zonder abonnement, hoe kunnen we dit oplossen? met vriendelijke groet,Stan Voets
Ik heb een nieuwe abonnement met nummer behoud aangevraagd bij tele2. Mijn bestelling ontvang ik dit weekend, nou heeft mijn vorige provider mijn simkaart zojuist geblokkeerd. Ik kan niet bellen of gebeld worden. Ben ik nu mijn nummer kwijt?
Heb een nieuw sim only mobiel abonnement, sim geactiveerd, internet lukt niet.. geen idee hoe verder
Ik krijg viel spam calls in Chinese . +31628424012 +31656693676
Hoi ik heb gisteren donderdag 26 augustus op een link gedrukt die over mijn voicemail zou gaan maar blijkbaar is er daardoor een soort van virus in mijn telefoon gestopt hele telefoon doet kut en jullie hebben mijn abbonement gestopt en geblokt omdat door die virus ik onkosten heb gedaan of niet ik maar die virus nu heb ik mijn telefoon weer tot fabrieksinstellinge gereset en hoop ik weer aangesloten te mogen worden alvast bedankt voor jullie begrip dat ik zonder internet zit !
I’m an expat living in NL for 10 months and for some reason Tele2 is refusing my subscription request. I tried to register with my passport (German). I’m not having any debts or loans, not even a single contract in NL (except my rental contract) and my salary is decent. I went to KPN store today with and same story… Slowly I’m getting a bit nervous and like to know what the problem is. Even more important, I need a simcard ASAP. I really hope someone can help me or faced the same problem and found a solution. A ahousand thanks in advance! Best,Hagen
Ik wil een abonnement afsluiten maar ik ben helaas nog minderjarig. Mijn moeder is klant van tmobile maar ik wil van tele2 het abonnement. Moet ik alsnog haar gegevens overal invoeren? Of moet ik mijn nummer en naam gebruiken maar haar iban etc? De goeie deals zijn momenteel bezig en wilde echt super graag een abonnement maar als k dit mislool oofoof! Ik weet eig dus niet wat k moet invullen want ik ben bang dat haar abbonement opeens word stopgezet bij t-mobile.
Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd, maar ik hoor een sms te ontvangen om mijn simkaart te activeren. Alleen kan ik geen sms ontvangen omdat mijn sms niet geactiveerd is. Ik zit dus in een cirkel waar ik niks kan doen. Hoop hiermee snel geholpen te worden
Mobiel abonnement bij Tele2. Ik probeer al een uur te bellen, maar krijg direct "Kan niet verbinden" te zien. Gebeld worden is ook niet mogelijk. Bereik zou in orde moeten zijn. Is er een storing bij Tele2? Op de eigen site zie ik daar niets van terug, maar op allestoringen.nl lijkt het er wel op.
Ik lees elder dat dit bij anderen is opgelost, maar ik kan nog steeds niet bellen sinds de namiddag. Dit is erg vervelend.
Hello , Dear Tele 2 Two days ago , I left my bag in the bus and I had a lot stress, when I decided to call to connexxion bus ( 0900 ... ) I couldn't, and secretory over the phone told me you have Tele 2 and you couldn't call that number and you must had T mobile Why ? If Tele 2 can't support those issues,
Mijn man en ik hadden klantvoordeel Maat toen we onze abonnement hebben verlengd is het klantvoordeel weg en kan je je niet meer opnieuw aanmelden. Dus een voordeel heb je niet meer. Klopt dit
Goede dag, Mijn telefoon is gestolen met mijn simkaart erin. Nu heb ik een nieuwe kunnen aanvragen via de app, alleen kan het niet zelf activeren net de app en moet dus gebeld worden naar de klantenservice die ik dus niet kan bellen zonder een simkaart. Nu ga ik vast reacties krijgen met "leen een telefoon van iemand", maar ik heb dit graag zelf geregeld en is het dus niet fijn dat Tele2 mij afhankelijk maakt van anderen.
Goedemiddag!Deze week heb ik een nieuwe simkaart gekregen en deze wil ik activeren. Helaas heb ik de oude simkaart niet meer.Hoe te activeren?
Klopt het dat je geen melding krijgt als je belminuten (bijna) op zijn?
Ik kan mijn simkaart niet activeren. Deze is helaas kapot, nu heb ik een vervangende kaart gekregen, deze moet ik activeren door te bellen want ik kan geen sms via mijn oude sim krijgen. Helaas kan ik niet bellen, want mijn simkaart is kapot. Hoe krijg ik dit nu dan geregeld? Ik kan geen telefoon van iemand lenen, door mijn werk zit ik 24/7 in quarantaine en ik woon alleen. Edit: Net contact gehad via de chat, omdat ik net mijn adres heb gewijzigd kan ik mijn sim voorlopig niet activeren. Ik heb mijn abonnement verlengd en ben nu aan het overwegen deze maar te annuleren. Ik kan de komende 2 weken geen gebruik maken van mijn nieuwe telefoon maar dit wordt alsnog wel in rekening gebracht.Als ik een klacht in wil dienen moet ik hiervoor bellen. Dit kan niet, want mijn oude sim kaart is kapot.
Stel: ik wil een 1 maands sim only abonnement afsluiten met een databundel van 20Gb per 22 augustus. Er staat dat deze bundel dan 1maand geldig is.Is deze bundel dan 1 kalendermaand geldig of tot 22 september?
Het is een nachtmerrie geworden. De klantenservice helpt nergens mee. Al twee simkaart gehad. Één in de winkel en tweede per post. De simkaarten worden niet geaccepteerd. Ik probeer via chat, via FB maar het slaat nergens op. Ik heb nog nooit zo’n ervaring gehad met een product.Kan iemand me wel helpen of niet ? Jullie hoeven me niet helpen als jullie dat niet kunnen maar dan wil ik van jullie af!!!! Ik heb veel problemen gehad omdat mijn telefoonnummer niet meer werkte. En ik moest steeds uitgeven voor een tijdelijke abonnement.
Helaas is mijn telefoon twee weken geleden gestolen op vakantie. Ik heb nu in het buitenland een nieuwe telefoon gekocht, met een tijdelijke prepaid simkaart en een Spaans nummer. Vervolgens heb ik Tele2 gebeld om een nieuwe simkaart aan te vragen, zodat ik in Nederland weer gewoon mijn oude nummer kan gebruiken. Nu ben ik weer in Nederland, en wil ik zojuist mijn nieuwe simkaart activeren. Echter lukt dit niet. Als ik mijn simkaartnummer invoer, ontvang ik de benodigde sms niet. Als tweede optie dien ik contact op te nemen met de klantenservice. Dit is echter niet mogelijk omdat ik met mijn Spaanse simkaart niet in Nederland kan bellen.Oftewel: ik kan mijn simkaart niet activeren tenzij ik in contact kan komen met iemand (dus geen chatbot) van Tele2 die mij verder kan helpen. Ik zit op dit moment in quarantaine dus kan ook geen telefoon van iemand lenen om mee te bellen.
Werd vandaag tweemaal gebeld door een 06-nummer van Tele2. Eerste keer miste ik de oproep (0636171775) en tweede keer nam ik op (0636174117). Kreeg vervolgens een “computer-stem” die in Engels zei: “This is a message from the policedepartment….” of iets in de trant. Zelf direct opgehangen. Kon op internet niet direct soortgelijke meldingen van “scam” vinden, waarbij gebeld werd door een Tele2-06-nummer.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.