beantwoord

Wat verstaat Tele2 onder 1 maand?

  • 22 August 2021
  • 4 reacties
  • 283 x bekeken

Stel: ik wil een 1 maands sim only abonnement afsluiten met een databundel van 20Gb per 22 augustus. Er staat dat deze bundel dan 1maand geldig is.

Is deze bundel dan 1 kalendermaand geldig of tot 22 september?

icon

Beste antwoord door eric 23 August 2021, 08:30

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

De bundels lopen van de 1e tot de laatste van de maand. Als de bundel eerder dan de eerste wordt geactiveerd krijg je de toch de gehele bundel maar je betaald alleen pro rato de laatste dagen van die maand. 

Dank Eric voor je reactie. Dus als ik een bundel bestel en ik activeer die bundel op 27 augustus, moet ik dan toch het volledige bedrag betalen?  En is die bundel nog geldig in september en krijg ik een rekening voor de periode 27-31 augustus?

Reputatie 7
Badge +8

Ik kan me vergissen, maar volgens mij betaal je dus die dagen tot de eerste en daarna een hele maand.

Vermoedelijk heb je een maand opzegtermijn. 

Reputatie 7
Badge +12

Je haalt een paar zaken door elkaar. Als je bij een bestaand abonnement een extra databundel koopt, dan betaal je het hele bedrag en is de data tot het einde van die maand geldig. Op de 1e van de maand vervallen extra bundels en krijg je weer de standaard bundels voor spraak en data toegekend.

Bij een nieuw abonnement afsluiten op de 27e krijg je de volledige bundels, die tot het einde van die maand geldig zijn maar je betaald pro rato het aantal dagen. Dus maandbedrag/30 x nog aantal dagen in die maand.