beantwoord

Al 21e dag heb ik geen verbinding

  • 22 August 2021
  • 1 reactie
  • 29 x bekeken

Het is een nachtmerrie geworden. De klantenservice helpt nergens mee. Al twee simkaart gehad. Één in de winkel en tweede per post. De simkaarten worden niet geaccepteerd. Ik probeer via chat, via FB maar het slaat nergens op. Ik heb nog nooit zo’n ervaring gehad met een product.

Kan iemand me wel helpen of niet ? Jullie hoeven me niet helpen als jullie dat niet kunnen maar dan wil ik van jullie af!!!! Ik heb veel problemen gehad omdat mijn telefoonnummer niet meer werkte. En ik moest steeds uitgeven voor een tijdelijke abonnement.

 

 

icon

Beste antwoord door eric 22 August 2021, 17:01

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Mijn ervaring is dat chat of Facebook niet de beste klantenservice ervaring geeft. Als een issue problematisch is geworden is bellen de beste oplossing. Dan kun je het duidelijk uitleggen en kan de agent een goede omschrijving in een trouble ticket zetten voor de backoffice.