De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
I need to cancel my sim only subscription. How do I do it. I have 0 month contract. I tried calling the customer care but it speaks in dutch and I do not know it. Please can someone help.
Hallo, ik heb sinds een aantal dagen geen service meer.ik heb ook nieuwe simkaart maar helaas werkt niet.kunt u me helpen?
hoi,ik ben een contractovername aan het regelen. tijdens het invullen stuit ik op een probleem, namelijk als ik de vervaldatum van mijn bankpas in moet vullen. ik moet hier een datum invullen, op mijn pas staat 06/22. als ik dit invul komt er te staan ‘vul een geldige datum in’. ook als ik andere mogelijkheden probeer zoals bv. 06/20/22 lukt het niet. en ook niet als ik 01/06/22 probeer lukt het niet. wat moet ik hier invullen?
Ik ben overgezet naar het nieuwe netwerk,en ik was niet meer bereikbaar en had geen internet meer.heb een nieuwe simkaart gekregen…Als mijn 5gb op was kon ik altijd een sms sturen...met de tekst NOG 1GB naar 1280 ONBEPERKT !! Moet nu eerst alles opmaken voor dat ik weer 1gb kan krijgen 1 flut gb wat is dat anno 2021Nu werkt dit niet meer zoals het was...begin ik me groen en geel te ergeren aan tele2 ik hoop dat dit snel veranderd!!???Mijn contract loopt tot eind februari en na 12 jaar klant te zijn geweest heb ik er steeds meer zin in om over te stappen!!! Unlimited data met zon beperking is het zelfde als iemand die geen ledematen heeft claimt dat die geen invalide is De groeten
Hallo, ik zie dat er al veel gerelateerde topics zijn over het feit dat verificatie smsjes niet worden ontvangen. Echter dateren de meeste vam 1 a 2 maanden geleden. Deze week ben ik zelf overgezet naar het nieuwe netwerk en ondervind het zelfde probleem. Is hier inmiddels als een passende oplossing voor? Zoals de meeste is de 2 staps verificatie voor het werk nodig en kan op afstand niet zomaar worden aangepast. Ik hoop op snel antwoord.
Hoi, Ik heb een digitale kopie nodig van mijn aankoopbewijs. Hij is niet beschikbaar in mijn “facturen”. kan ik die online krijgen?
Hello,I ordered a phone with my Dutch drivers licence. I saw some comments that AMP Group refused to hand the phone over to people who didn’t have a Dutch ID.My question is, if I ordered online using my Dutch drivers licence, but I’m not a Dutch citizen, will AMP Group refuse to give me my order if I only show them m Dutch drivers licence?Thanks in advance!
Ik heb vaandag me nieuwe simkaart gekregen maar kan die nier activeren omdat ik geen verbinding heb met tele2 ik heb de 19 cijferige code verstuurd maar dan moet ik wachten oo en 5 cijfigere bevestiging code
Ik heb sinds vandaag geen netwerk meer. Ik heb simkaart uit gehad en telefoon meerdere keer opnieuw gestart. Maar helaas, ik kan niet meer bellen.Kan iemand mij helpen met dit aub? Alvast bedankt Richard
Ik kan wel bellen mobiel via Tele2 vanuit een land binnen de EU, maar niet gebeld worden. Ook niet na uit- en weer inschakelen telefoin. Hebben anderen dit probleem ook?
Hallo, Ik ben een aantal dagen geleden mn simkaart kwijt geraakt. Toen heb ik een nieuwe aangevraagd, zonder de oude te blokkeren. Nu heb ik de nieuwe binnen gekregen maar lukt het niet om hem te activeren. Ik kan ook geen smsjes ontvangen of bellen naar de klantenservice. Ik heb op mijntele2 de oude nu geblokkeerd en heb begrepen dat er weer een nieuwe kaart onder weg is. Dit is niet nodig. Ik wil gewoon dat ik deze simkaart kan activeren. Hoe kan ik dit doen?
Sinds vanochtend is mijn telefoon niet meer in staat om verbinding te maken met het Tele2 netwerk. Na met verschillende klantenservice medewerkers gesproken te hebben blijkt dit aan de overzetting van mijn aansluiting op het nieuwe 4G netwerk te liggen.Mij werd verteld dat ik de nieuwe simkaart tussen 9 tot 22 januari kan verwachten, wat betekent dat ik al die tijd niet bereikbaar ben en bijvoorbeeld niet kan inloggen op MFA systemen waar mijn nummer aan gekoppeld is. Deze vertraging zou te maken hebben met drukte bij PostNL en voor meerdere klanten gelden, maar is blijkbaar niet belangrijk genoeg om een andere oplossing voor te verzinnen die niet uitmondt in een halve maand zonder telefoon aansluiting. Meerdere malen werd de suggestie gegeven om met de klantenservice te bellen, maar op de vraag hoe ik met de klantenservice kan bellen zonder werkende aansluiting kon men geen antwoord geven.Daarnaast heb ik 20 minuten geleden een mail ontvangen waarin werd aangegeven dat de nieuwe simka
Op 30/12 heb ik een abonnement met toestel order 56279616 geplaatst, zelfde dag heb ik het geannuleerd door de lange aflevering duur bij AMP (tot 12/1/2021) en direct heb ik de annulering bevestigd door hen ontvangen maar volgens hen binnen 5 werkdagen een annulering bevestiging van Tele2 zou ontvangen!Binnen deze 10 dagen heb ik 100 keer gebeld, via sociale media probeerde om deze bevestiging te ontvangen en later het bedrag voor de toestel (€533,69) terug krijgen maar vergeefs!Alleen maar beloften, geduld en afwachten maar niets gebeurd!
Hallo,Ik zit voor een langere tijd in het buitenland en moet mijn voicemail afluisteren.Mijn voicemail staat aan maar ik moet een wachtwoord instellen in NL, voorlopig zal ik niet in Nederland zijn. Is er een andere manier om dit via Tele2 te doen?Groet,Melissa
waarom er geen bonus is bij het verlengen van het contract
hoi, kan ik terug naar het oude systeem van tele2? (al zal het nog maar eenmalig zijn)misschien is er 's weekends nog een moderator die dit kan doen?
Hallo,Al bijna 2 jaar heb ik een unlimited sim-only abonnement bij Tele2 met dezelfde simkaart zonder enige issues. Kort geleden heeft Tele2 aangegeven dat ik overgezet zou worden op het betere 4G-netwerk. Zelf moest ik ervoor zorgen dat de telefoon ‘s nachts en overdag gewoon aan zou staan, zodat de overgang naar het nieuwe netwerk voltooid kon worden.Volgens mij is in de nacht van 7 op 8 januari 2021 de overgang gestart, maar helaas niet gelukt ondanks dat de telefoon ten alle tijden heeft aangestaan, omdat ik op 8 januari wakker werdt zonder mobiel netwerk en internet connectie. Nog dezelfde dag had ik een nieuwe simkaart aangevraagd welke ik vandaag (10 januari) in de brievenbus heb aangetroffen. Jammer genoeg werkt deze ook niet, waarschijnlijk omdat deze nog geactiveerd moet worden.Bij de aangegeven stappen voor het activeren wordt er echter geen SMS verzonden naar de oude simkaart (wat opzich logisch is, want deze is niet aangesloten op het nieuwe netwerk) dus lukt het activeren
Hallo!Ik probeer al een tijdje mijzelf in te loggen op uber eats hiervoor moet ik mijn telefoon nummer door geven en dan zou ik een SMS krijgen met een verificatie nummer krijgen maar deze komt dus niet binnen. Ik heb gekeken naar blokkades in mij instellingen en mijn telefoon meerdere keren opnieuw opgestart maar dit blijkt niet te werken. Ik heb een beetje op dit forum rond gekeken en blijkbaar zijn er andere mensen geweest met het zelfde probleem. Hebben jullie hier een oplossing voor?
Hallo, Ik heb onlangs via mediamarkt mijn abonnement proberen te verlengen. (tele2 heeft het toestel wat ik wil niet op voorraad). Vervolgens kreeg ik een e-mail dat dat niet mogelijk zou zijn vanwege het feit dat mijn nummer op een andere provider geplaatst zou worden? (ik heb geen overstap aangevraagd naar een andere provider) Verder, heb ik contact gehad via de chat met diverse medewerkers die aangeven dat zij mij niet kunnen helpen omdat ik op een nieuw systeem zit. Vervolgens ben ik doorverwezen naar een nieuwe chatbot van Tele2 maar die verbind me niet door met de medewerkers. Enig idee? Is het misschien zo dat ik ipv verlengen bij tele2 moet kiezen voor verlengen met tmobile door de fusie? een medewerker gaf al aan dat dit gescheiden zou blijven.
Mijn huidige contract loopt nog door tot eind 2022,Stel ik zou nu bij de MediaMarkt op verlengen drukken met 24 maanden, loopt mijn huidige contract dan door tot 2022 plus die verlenging van 24 maanden?
Whaaaat? Mijn factuur is hoger! Ik hoor het je denken en de vragen die bij je opkomen zijn begrijpelijk. Nee, je hebt niet buiten je bundel gebeld of geïnternet! En geen zorgen, je hebt ook niet ongemerkt een abonnementsdienst afgesloten. Jouw factuur is vanaf nu iets hoger door de inflatiecorrectie. Benieuwd naar wat dit inhoudt en welke gevolgen dit heeft voor jou? Dan ben je hier aan het juiste adres. We hebben hierde meest voorkomende vragen voor je beantwoord.Waarom een inflatiecorrectie?Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Met deze prijsinflatie stijgen ook onze kosten. Daarom passen wij een inflatiecorrectie toe op onze abonnementstarieven. In 2020 voert Tele2 een inflatiecorrectie door op de vaste kosten van je mobiele abonnement. Dit geldt voor je bel/SMS-bundel en je databundel. De inflatiecorrectie wordt jaarlijks bepaald door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en is voor dit jaar vastgesteld op 2,6%. De correctie gaat in op 1 juli 2020. Op de factuur die j
gisteravond contact gehad met klantenservice tele2.- sim geblokkeerd- puk-code werkt niet, heb waarschijnlijk de onjuiste of volgens de medewerker is er een ander onverklaarbaar probleem- conclusie volgens hem: nieuwe simkaart nodig. Deze zou hij aanvragen met nummerbehoud. Ik zou een mail krijgen om een bezorgafspraak te plannen voor de volgende dag. de medewerker beloofde dat ik de volgende dag weer kan bellen en de simkaart heb.wat blijkt? De eerste bezorgoptie is pas 19 januari ! een groot probleem. Ben vanwege mijn gezondheid zeer afhankelijk van mijn tel en moet snel bereikbaar zijn.help! wie heeft tips om vandaag een werkende simkaart met nummerbehoud te krijgen? hartelijk bedankt voor het meedenken.
Hallo ik heb afgelopen jaar in september mijn telefoon afbetaald en zo zou mijn krediet worden verwijderd uit de bkr registratie! Ik ga aankomende dinsdag een hypotheek aanvraag indienen dus de registratie moet zsm verwijderd worden! Ik vind dit geen service
Goedendag,Ik moet mijn simkaart activeren maar heb een icc van 20 cijfers en ik kan er maar 19 invullen. Hoe kan ik dit oplossen want heb nu geen bereik met bellen en internet… Alvast bedankt
Hallo, voorheen kon ik wisselen tussen mijn 3 iphone-nummers binnen de app, bijv om instellingen te wijzigen en dit gaat nu niet meer. Die Tara zegt dat het wel kan maar het kan dus echt niet. Simpele oplossing alsjeblieft!?thanks!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.