De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
ik denk dat het om deze factuur gaat, dan is het jammer en sluiten jullie mij maar af want ik ga dat nu niet redden, en ik ga voor een mobiel abonnement niet mijn eet geld aan uitgeven.
Sinds de nieuwe app heb ik geen overzicht meer in het datagebruik en afzonderlijke abonnementen van de 3 telefoonnummers. Ik zie alleen nog de gegevens van mijn dochter maar niet die van mijzelf of van mijn zoon. Ook op de website mijnTele2 zijn deze gegevens niet beschikbaar. De factuur is wel in orde . Daarop zijn alle 3 de telefoonnummers terug te vinden. Wat gaat hier niet goed?
Beste Tele2, Allereerst even mijn onvrede. Waarom besluiten jullie mij op een donderdag / vrijdag over te zetten naar het T-Mobile netwerk? Vrijdag ochtend ineens niet meer bereikbaar. Vrijdag bericht dat er een nieuwe simkaart nodig is en opgestuurd gaat worden. Zaterdag niks binnen gehad...op maandag bezorgd POSTNL niet natuurlijk, waardoor ik dus pas vandaag een nieuwe simkaart heb ontvangen. Hierdoor 4+ dagen onbereikbaar geweest. Ook geen alternatief in huis… Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden door dit soort dingen in het begin van de week uit te voeren. Waardoor ik misschien 1 dag zonder mobiele telefonie had gezeten. Mja nu dus een nieuwe simkaart ontvangen… echter kan je deze niet zelf activeren als de oude simkaart niet meer werkzaam is. Wat dus de hele reden is waarvoor ik een nieuwe simkaart krijg…. Zou iemand mijn simkaart alsjeblieft willen activeren? Met vriendelijke groet,Mike
Ik krijg vandaag mijn nieuwe simkaart binnen, nu wil ik hem activeren maar dat lukt niet. Dit omdat ik geen sms kan krijgen omdat hij niet geactiveerd is. Ik kan ook de klanten service niet bellen want ik heb geen werkende simkaart. Wat nu?
Ik heb 2x in korte tijd een SMS gehad dat ik een achterstand zal hebben alles van 2020 is betaald staat in mijn facturen ik krijg normaal altijd van een ander nummer en een mail van tele 2 dat me nieuwe factuur klaar staat deze heb ik nu niet gehad als ik inlogg op mijn tele2 staat dat facturen betaald zijn tot december 2020 maar van januari zie ik niks ook niks openstaand maar krijg wel steeds de melding achterstand hoe zit dat
Dag, Sinds gisteren is er iets vreemds gebeurd in de volgorde van verbruik van bundels. Ik maak gebruik van Data Unlimited en activeer dagelijks de Bundelbooster van 1GB via de Mijn Tele2 App. Normaal gesproken gebruik je eerst de GB van de Bundelbooster, wanneer deze ‘op’ is, wordt de Dagbundel van 5GB aangesproken. Echter, na gisteren, is deze volgorde omgedraaid. Hierdoor kan ik pas gebruik maken van de Bundelbooster wanneer de DAgbundel van 5GB op is. Dit betekent dus als ik door alle bundels heen ben, ik mijn telefoon op Vliegtuigmodes moet zetten en terug om vervolgens weer een Bundelbooster van 1GB te kunnen gebruiken.Erg frustrerend. Kan deze volgende weer terug gezet worden naar oude standaard en hebben anderen hier ook sinds gisteren last van?Gr Marc
Ik weet het niet maar ik krijg een vage melding over een ideal betaling van een factuur terwijl ik niet eens een factuur open heb ik weet niet wat voor misselijkmakend iets dit is, maar ik denk dat ik nadat het contract aan het einde is ik weg ga bij Tele2 met veel bombarie en toeters
Hoi,Ik heb 80% van mijn onbeperkt internet abonnement verbruikt maar kan geen bundel toevoegen via de app of site.Voorheen kon dit via sms maar dat kan nu ook niet meer?Zijn er nog andere manieren om op te waarderen?Aangezien ik vaak onderweg ben, ben ik erg afhankelijk van mijn internet. Ik zou het fijn vinden om ook de opties te weten om op te waarderen, stel dat ik onderweg ben en mijn internet is onverwachts op. Ik hoop dat dan de optie om op te waarderen via sms wel weer beschikbaar is of blijft deze weg?Maar voor nu zou ik graag zo snel mogelijk weer willen opwaarderen. Mvg,
Sinds de nieuwe Tele2 app werkt de BundelBooster niet meer zoals voorheen. Ik kan pas 1 gb extra data toevoegen als de bundel helemaal OP is. En die is snel op als je bv via NLZIET televisie streamt over Apple TV. Eerst moet de mobiele data verbinding helemaal uitvallen voordat je weer doch slechts 1 gb kunt toevoegen. Televisie kijken met je Unlimited Data bundel is geen plezier meer als je weet dat de verbinding elk moment kan worden verbroken. Daarnaast werkt ook de sms dienst ‘nog 1GB’ (toevoegen) door naar 1280 te sms’en niet meer. Sinds de introductie van de nieuwe Tele2 app is deze dienst door Tele2 zomaar ineens out of the blue geschrapt. Mijn man, ook unlimited data kan de nieuwe app nog niet installeren. Hij valt op dit moment nog onder het oude systeem. Bij hem werkt de sms service nu nog wel. Belachelijk dat dit nu lijkt te zijn geschrapt door Tele2. Op deze manier is Unlimited Data niet klantvriendelijk meer. En het is nog maar de vraag of je nog wel echt van Unlimited D
Hey, zou iemand me kunnen helpen ik krijg de klantenservice maar niet aan de lijn…. ik heb vandaag mn nieuwe telefoon ontvangen en mijn huidig abonnement loopt nog tot 20 januari bij tmobile, nou heb ik ook pas vandaag nummerbehoud kunnen aanvragen en dit wordt pas geactiveerd op de 12e van februari…. hoe werkt dat dan nu met me huidige abonnement bij tmobile? Kan ik überhaupt dadelijk wel smsen bellen en data gebruiken? Wanneer gaat mijn nieuwe abonnement in? Ik hoor het graag
Hallo, K heb afgelopen week mijn toestelkrediet afbetaald. Ook ontvang ik steeds mailtjes waarin staat dat ik een nieuw toestel kan kiezen. Echter loopt mijn abonnement nog 2 á 3 maanden. Is het mogelijk, gezien ik nu mijn toestel heb afbetaald, dat ik dus bijv. deze maand nog een nieuw toestel kies. En, zo ja, ontvang ik dan dit toestel nog voor mijn huidige abonnement (dus de mb's en belminuten) verlopen is, of pas daarna. Mvg,Daan
mijn telefoon werkt al sinds vorige week woensdag niet meer, contact gehad met tele2 . er is iets fout gegaan bij het overzetten naar ander 4g netwerk. vrijdag kreeg ik bericht dat mijn sim kaart verstuurd is , het is ondertussen dindag maar helaas nog geen simkaart
Ik wil graag mijn nieuwe simkaart activeren ,Help maar het lukt nietmvg Mukkie
Beste, Ik heb deze week een mail gekregen dat ik ergens deze week overgezet wordt, maar nog geen sms wanneer dit gaat gebeuren (dag).Ik wou vandaag in mijn Tele2 app kijken en kreeg de melding dat de app niet meer werkt en dat ik over een paar dagen de nieuwe app kan downloaden? Op de website krijg ik ook deze melding:MIJNTELE2 WERKT NIETOP DIT MOMENTDit komt door het onderhoud voor de nieuwe MijnTele2. We zijn nu bijna klaar met klussen, nog heel even geduld.Je krijgt een mail als je weer in kunt loggen. En sorry als je last hebt van de verbouwing.Tot snel! Heel vervelend als je even wat dingen moet checken namelijk, ik ben namelijk nog niet overgezet maar wordt wel ergens overgezet deze week volgens het tele2 mailtje. Of klopt dit ook niet meer @Cas van Tele2 @Rox van Tele2
Beste, Ik kon mijn simkaart niet actviren want mijn oude simkaart doet niet en ik kan geen sms met code te krijgen
Ik zou overgezet worden naar het nieuwe ‘betere 4G netwerk'. Toen kreeg ik een mail dat ze me niet konden overzetten en dat ik een nieuwe simkaart zou krijgen. Nou prima, maar vervolgens is mijn huidige netwerk dus opeens stopgezet (zonder aankondiging). Gister eind van de middag dan die nieuwe simkaart ontvangen, maar om de simkaart te kunnen activeren moet je een sms-code kunnen ontvangen, en dat kan dus niet want mijn huidige netwerk is afgesloten….Ik kan dus niet bellen naar de klantenservice en ik probeerde net via de chat een medewerker te spreken maar er is ‘niemand beschikbaar’. Wat is dit voor een bizarre gang van zaken? Is er iemand die nog een idee heeft wat ik kan doen?
Omdat de overstap naar het nieuwe netwerk niet lukte, heb ik een nieuwe simkaart gekregen. Het activeren hiervan kan alleen via de klantenservice en het lukt niet echt om daar contact mee te krijgen.
Hi, Ik heb momenteel een maandelijks opzegbaar abonnement bij Tele2. Valt dit onder prepaid? Ik wil namelijk een nieuw abonnement met telefoon aanschaffen en ben aan het uitzoeken of ik dan naar een andere provider ga of een nieuw abonnement bij Tele2 afsluit. Als ik voor Tele2 kies moet ik dan kiezen voor nieuw abonnement of verlengen? (Websites geven soms aan dat als je prepaid hebt voor een nieuw abonnement moet kiezen, dus erg verwarrend) Ik wil uiteraard met nummerbehoud. Vrgr,Pris
Goedenavond,Ik kan mijn reeds ontvangen simkaart niet activeren.Ik had een nieuwe simkaart gekregen omdat tele2 overging op een ander systeem... ik kreeg deze nieuwe simkaart vlak voor de feestdagen en heb hem weggelegd, daarna ben ik hem simpelweg vergeten... totdat afgelopen donderdag mijn huidige simkaart het niet meer deed, ik denk nieuwe erin activeren en door, dit was echter niet het geval... na contact te hebben gehad met de klantenservice die mij vertelde dat mijn nieuwe simkaart ook geblokkeerd is vanwege de 2 weken termijn hebben ze een nieuwe opgestuurd. Deze heb ik net ontvangen 9-1-2021. Nou wil ik deze activeren maar daar heb ik de oude simkaart voor nodig maar die werkt niet dus ik kan geen activatie code ontvangen... de klantenservice is ook niet bereikbaar meer.kan ik nu nog wat doen?Ik ben een alleenstaande vader en als ik even weg ben wil ik graag wel bereikbaar zijn voor mijn kind.
18 dagen terug heb ik mijn bestelling bij Tele2 geannuleerd. Heb deze week veel contact gehad met de klantenservice en die vertelden mij dat het geld zo snel mogelijk teruggestort zou worden. Ondertussen is het weer 4 dagen later en is het geld nog steeds niet teruggestort.
Twee weken geleden heb ik een nieuw toestel besteld maar vervolgens geannuleerd omdat belsimpel hem een stuk sneller kon leveren. Al snel (28/12) kreeg ik van Tele2 te horen dat de annulering was verwerkt, dus ik had eigenlijk gehoopt dat ik mijn geld snel weer terug zou krijgen. Maar nu, bijna 2 hele weken verder, heb ik het nog steeds niet terug. Het gaat hier om een paar honderd euro die ik als student niet zomaar kan missen. Kan hier misschien wat vaart achter gezet worden?
Hallo nu inmiddels 2weken dat ik mijn toestel niet kan gebruiken door onderhoud kan ik niet bellen of gebeld worden ook internet werkt niet ben al Jaren tevrede klant maar nu maken jullie alles kapot heb afspraken staan en moet bereikbaar zijn vanwege mijn gezondheid ik ga deze maand dan ook niks betalen ben er klaar mee voor mij geen tele2 meer na deze contract nemen wij afscheid stelletjes amateurs
Goedeavond,Ik heb mijn vorige telefoon verloren waardoor ik mijn toestel en sim kaart ben kwijt geraakt nu heb ik een nieuwe sim kaart met als goed is hetzelfde nummer en een nieuw toestel alleen mijn telefoon pakt het nummer niet bij WhatsApp hij geeft de melding simkaart 2 niet geregistreerd.Wat te doen?
Beste,Vrijdagmiddag om 16.28 krijg ik een mail van tele 2 dat ze geprobeerd hebben mijn telefoon op een ander systeem te krijgen een paar keer dit helaas niet is gelukt en dat ik vanaf het moment van de mail geen verbinding meer heb met het netwerk. Nu krijg ik ineens een nieuwe simkaart die via de post wordt verstuurd op een vrijdagmiddag na 16.30. Dus logisch nadenken die heb ik niet gekregen dit weekend. En nu maar wachten??????Dat dit gebeurt kan ik me indenken maar, alleen laten weten via mail?? Tele 2 kan toch ook bellen of een berichtje sturen?En nu maandag 13.30 nog steeds geen nieuwe simkaart. En o ja niet alleen ik maar ook mijn partner precies hetzelfde probleem. HELP!!! hoelang gaat dit duren en klantenservice denk dat dit zo wie zo niet netjes is. Veel mensen MOETEN bereikbaar zijn voor werk of gezondheid en dat wordt nu door een mail en beslissing van Tele2 erg moeilijk. MVGStephanie
Sinds ik overgezet ben op het netwerk van T-Mobile kan ik geen verificatie sms meer ontvangen. Bij meerdere partijen heb ik geprobeerd om de verificatie te doen per sms maar dit komt niet binnen. Een persoonlijke sms ontvang ik wel van mijn contacten. De overstap is op 18 december al gebeurd maar blijkbaar is dit probleem nog niet opgelost. Herstart van het toestel heeft geen effect. Ik lees ook verhalen van anderen dat het ligt aan de servers die geüpdate moeten worden om de sms naar het juiste nummer te sturen. Of een nieuwe simkaart.Ik hoor graag een oplossing hiervoor.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.