Skip to main content
Antwoord

factuur

  • January 13, 2021
  • 2 reacties
  • 157 x bekeken

Ik heb 2x in korte tijd een SMS gehad dat ik een achterstand zal hebben alles van 2020 is betaald staat in mijn facturen ik krijg normaal altijd van een ander nummer en een mail van tele 2 dat me nieuwe factuur klaar staat deze heb ik nu niet gehad als ik inlogg op mijn tele2 staat dat facturen betaald zijn tot december 2020 maar van januari zie ik niks ook niks openstaand maar krijg wel steeds de melding achterstand hoe zit dat

Beste antwoord door eric

Let op dat dit SPAM/Fishing kan zijn. Stuur eens die printscreen van de SMS? Dan kunnen we naar de URL kijken. Of bel de klantenservice. Die kunnen in de systemen kijken naar jouw betaalstatus.

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • Antwoord
  • January 13, 2021

Let op dat dit SPAM/Fishing kan zijn. Stuur eens die printscreen van de SMS? Dan kunnen we naar de URL kijken. Of bel de klantenservice. Die kunnen in de systemen kijken naar jouw betaalstatus.


  • Auteur
  • Durft te posten
  • January 13, 2021