De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
zo ik heb vorig week maandag een abonnement aangeschaft waar bij ik mij nummer behoud zo tele2 heeft me en simkaart gestuurd maar mij oude simkaart(van Vodafone ) werk nog en die nieuwe is nog steeds niet geactiveerd kan iemand me help hier
Hallo!Over 3 dagen gaat mijn nieuwe abonnement in bij Tele2. Mijn huidige abo is ook van Tele2, dat was een abo met een toestel. Mijn nieuwe abo is een Sim only abonnement, maandelijks opzegbaar. Nu vroeg ik mij af of ik daarvoor dus een nieuwe simkaart nodig heb en of ik die zelf moet bestellen of dat die morgen nog in de bus ligt?alvast bedankt ! Merel
Goedemiddag,sinds jullie de webpagina hebben vernieuwd, heb ik problemen met inloggen.ik kan mijn data bundel niet meer in zien.Als ik dan wil inloggen krijg ik steeds te zien; account migratie mislukt. Ik denk dat hier vast meer klachten over zullen plaats vinden bij jullie. ik had geprobeerd te bellen naar de klantenservice maar had toen maar liefst 51 wachtenden voor me. Daar was natuurlijk niet op af te wachten. heel graag hoor ik zo spoedig mogelijk van u. vriendelijke groeten, Elvira Bosman
Na wekenlang gedoe in het recente verleden is inloggen bij Mijn Tele2 opnieuw onmogelijk.De pagina “MijnTele2 krijgt een update” bevat een foutieve link.Klik je op de link “MijnTele2”, dan kom je bij “Sorry! Wij kunnen de pagina niet vinden ”. Graag hulp bij het inloggen.
Dag allen, We hebben een enorm vervelend probleem dat mijn vrouw (met exact hetzelfde abonnement als mij) Geen Service heeft buiten Nederland. Dit viel al op toen ik elke keer smsjes kreeg met welkom in Belgie en welkom in Frankrijk, maar mijn vrouw niet.Wie kan mij vlot helpen met dit probleem? Dat zou fantastisch zijn. Specificaties:Unlimited bundel Tele2 (27/maand), onbeperkt bellen/sms/internet iPhone SE (niet de 2020 versie, de versie ervoor, de gewone SE zeg maar) Reeds uitgevoerde stappen:Telefoon juist ingesteld onder >Mobiel Netwerk<:Mobiele Data: aan Opties mobiele data: Roaming aan (gesprekken en data: vinkje bij 4G en VoLTE schuifje aan) Netwerkselectie: Automatisch (handmatig geprobeerd, dan krijg ik wel een lijst met Franse netwerkaanbieders, maar als ik dan bijv. Orange selecteer (waar ik dan bereik mee heb op dat moment op mijn eigen telefoon), dan blijft hij desondanks op Geen Service staan en pakt hij dit netwerk dus niet). Mobiele data: APN: internet.tele2.nl
Ik kan niet in mijn tele 2. Wachtwoord of gebruikersnaam opvragen lukt niet omdat ik geen email ontvang. (ook niet in spambox) als ik opnieuw wil registreren geeft hij aan dat het emailadres bestaat. Ik snap niet hoe dit kan HELP!
Hi allemaal, Tele2 is recent begonnen met het verkopen van Xiaomi toestellen, en dit is goed nieuws! Want met een Xiaomi toestel krijg je écht waar voor je geld! Zelf ben ik begonnen met een Xiaomi Mi8, ben door gegaan naar een Xiaomi Mi9t Pto, Xiaomi Mi Note 10 pro, Xiaomi Mi 10 en nu heb ik de Xiaomi Mi 11. Ik ben iemand die echt een tech freak is en graag nieuwe snufjes uitprobeert van verschillende merken, maar ik merk dat ik altijd weer terug kom bij Xiaomi. Mijn ervaringen met Xiaomi zijn altijd super positief, heb nooit problemen met mijn toestellen gehad. En wanneer je vragen hebt kan je deze gemakkelijk vragen via de Xiaomi Community. Ik begrijp dat heel veel mensen sceptisch zijn omdat het een "nieuw” merk is, maar niets is minder waar. Xiaomi is al meer dan 10 jaar actief in China en wordt ook in Europa steeds groter! Ze halen de bekende merken langzamerhand in. Xiaomi is eigenlijk het nieuwe Huawei, alleen dan met Google diensten. Dit is absoluut geen review, maar mijn pe
Mijn huidige abonnement is afgelopen en ik wil nu verlengen met sim only omdat mijn toestel nog bevalt. Wanneer ik echter wil verlengen ben ik duurder uit dan dat ik het laat doorlopen? Ook staan er administratie kosten? Voor vaste klanten?BelSimpel heeft nu een mooie aanbieding.Heeft Tele2 geen aanbiedingen voor trouwe klanten?
Hallo Tele2, Hoe lang kan het duren voordat het krediet van mijn toestel is verwerkt. Ben al een maand bezig met mailen maar krijg geen reactie dat ze het gaan verwerken. Blijkbaar was het niet goed gegaan en moet ik bewijs van de betaling aanleveren. Ze weten wel elke maand geld van het abonnement af te halen maar de extra betaling die ik gedaan heb zijn ze kwijt hoop snel op een reactie van Tele2 Marjolein
Ik zou mijn oude contract op willen vragen. Graag ontvang ik een volledig kopie van mijn dossier met betrekking tot mijn telefoonnummer (die ik liever niet hier deel) voor de gehele periode en/of perioden dat ik klant ben geweest bij Tele 2. Waar kan ik dat opvragen? Andere topics met dezelfde vraag stonden deze links vermeld: https://consumer.tele2.nl/applications/machform/view.php?id=166623&_ga=2.166331709.2089232258.1548054628-1756992999.1548054628&_gac=1.216321442.1548067795.EAIaIQobChMI4-zQ79n-3wIVAoGyCh2yVg0AEAAYASAAEgKKPvD_BwE en https://www.tele2.nl/media/pdf/formulieren/aanvraagformulier-inzage-persoonsgegevens.pdf Maar deze links zijn niet bruikbaar of kunnen de pagina niet vinden. Ik hoor graag hoe ik hiermee geholpen kan worden. Via de telefoon heb ik het al geprobeerd, maar daar vond ik de wachtrij wel erg lang. Alvast bedankt! Mvg, Myrthe
Sinds vanmorgen is met onze mobiele telefoons geen normaal gesprek meer te voeren.Zowel mijn vrouw als ik hebben daar last van.Beiden hebben tele2 als abbonement. Mijn vrouw gebruikt een samsung s7edge en ik een samsung s10.Tijdens het bellen is er telkens geen verbinding en valt deze even weg.Soms na een minuut soms na 30 sec dit is variabel, soms valt het dan1 minuut weg soms een paar seconde ook de tijd van verdwijning is variabel.Als ik kijk op mijn postcode bij storingen wordt aangegeven dat er geen storing is.Doordat zowel mijn vrouw als ik het probleem hebben denk ik dat er iets is met het mobiele netwerk. Als ik bel via Whatsapp gaat het prima.Als ik bel over wifi gaat het ook niet goed Ik kan dit nergens kwijt. Hoe kan ik een storing melden?Hebben meer mensen hier last van?
Goedeavond,ik probeer snapchat te openen maar telkens sluit het opnieuw af zodra het is geopend.telefoon opnieuw opstarten en de app controleren op updates heb ik al geprobeerd groetjes,Jay
Hoi, ik heb net de netwerk 5G gekoppeld aan mijn simkaart, maar na bijna een uur zie ik nog steeds geen verandering in snelheid en ook geen 5G status naast de accu symbool!Ik woon in Zoetermeer centrum en volgens de dekking kaartje is 5G beschikbaar wel!
Hi! Er staat dat mijn simkaart niet geprovisioneerd is. Ik heb enkele dagen gelden een nieuwe telefoon besteld met nummerbehoud. Ik gebruik nog mijn huidige telefoon, omdat de nieuwe nog niet binnen is. Ik zag online dat door het verlengen/omzetten van een abonnement dit soort problemen kunnen ontstaan. Aan/uit zetten en simkaart schoon maken al geprobeerd. Kan iemand mij helpen?
Sinds 3 dagen kunnen we onmogelijk bellen of gebeld worden, de beller hoort mij wel maar ik de beller niet. Bij telefoon winkel geweest en alle opties geprobeerd maar niets helpt. Blijkt dat er voorwerk is voor het onderhoud 1 en 2 juli.Zijn veel klachten hierover in de regio Bergen nh en Alkmaar.Hopelijk is dit snel verholpen🥺
Kunt u mij vertellen waarom ik dubbel betaal.In jullie app zie ik 1 klantnummer 1.20680396 voor €44 per maand.Maar ik krijg nu al 4 maanden ook een rekening van €31 voor klantnummer Klant 1.20687399 F. Vorige maand met een collega contakt gehad via de chat en zei o ja is de laatste betaling maar ik weet niet waarvan en nu gaat het weer afgeschreven worden.Dus i.p.v. €44 wordt er nu dus steeds totaal €75 afgeschreven met 2 verschillende klantnummers dus.
Hoi! Ik ben op zoek naar mijn contract met Tele2. Echter staat er bij mijn account het volgende:‘Ben jij op zoek naar je contract, ga dan naar de Tele2 partner waar jij je abonnement hebt afgesloten.’Nu heb ik een contract afgesloten bij Tele2, ongeveer 1,5 jaar geleden en ik weet niet bij welke partner ik nu zit. Hoe kan ik mijn contract nou vinden? Groetjes,Marieke
Beste Tele 2Ik heb onlangs een Tele2 abonnement aangeschaft voor mijn moeder. De simkaart is geleverd met het Tele 2 contract. Ook kregen we bericht dat maandag 21 juni het nummer zou worden overgezet naar tele2. Echter krijgen we constant de melding 'Simkaart niet geregisteerd', en kunnen mobiele netwerken niet gebruikt worden en kan er niet worden gebeld. Ook zag ik dat het mobiele nummer en het simkaartnummer in het contract niet overeenkomen met het huidige nummer en het nummer op de ontvangen simkaart. Misschien dat het hier fout loopt. Ik hoor graag wat we hieraan kunnen doen.
Goedeavond Tele2 Ik heb sinds vandaag 5G abboment en wilde dit ook aanpassen, echter heb ik bij mijn instellingen niet de optie om het om te schakelen naar 5G. Hoe kan dit en hoe kan ik dit veranderen? Met vriendelijke groet, Christel Ubachs
Tijdens het bellen valt mijn mobiele data telkens weg. Op het moment dat ik iemand bel of gebeld wordt zie ik de internet weg gaan en op het moment dat ik ophang is deze direct terug. Ik heb de OnePlus 6. Is dit op te lossen of een tele2/OnePlus probleem?
Hoi!Ik heb twee dagen geleden de extra (betaalde) optie 5G aangevraagd, welke daarna direct bevestigd.De optie zou ik direct kunnen gebruiken, maar ik begrijp dat daar in praktijk wat tijd overheen gaat.Nu is dit de derde dag, en ik heb nog steeds geen verbinding kunnen maken met het 5G-netwerk.Ik heb een iPhone 12 Pro Max waarop ik in de instelling ‘5G On’ en ‘Sta meer … op 5G’ al heb geactiveerd.Waarom krijg ik geen verbinding? Ik bevind mij trouwens in het dekkingsgebied: Breda.Alvast bedankt voor de hulp!Groeten, Koen
Kan ik een verzekering aansluiten op mijn abonnement?
I have 3 subscriptions to Tele2. Same name, same email. Since some months I receive 3 separate invoices by email for them and I can access only the data for one of them via Mijn Tele2. Any idea how I can access all of them via the app or Mijn Tele2?
Goedenavond Ik wil misschien de Oneplus 9 pro kopen, welke freqenties/banden heeft Tele2 allemaal?. Mijn vraag is kan de Oneplus 9 pro onderweg met alle banden van Tele2 en ook in europa?. is ook 4g bellen en wifi bellen mogelijk ermee?. Dank voor het meedenken.
Probeer al 3 dagen in te loggen op tele2.nlKlopt het dat er een storing is?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.