Skip to main content
Antwoord

Geen 5G verbinding

  • June 26, 2021
  • 3 reacties
  • 471 x bekeken

Jalal.nl

Hoi, ik heb net de netwerk 5G gekoppeld aan mijn simkaart, maar na bijna een uur zie ik nog steeds geen verandering in snelheid en ook geen 5G status naast de accu symbool!

Ik woon in Zoetermeer centrum en volgens de dekking kaartje is 5G beschikbaar wel!

Beste antwoord door Jacco

Je moet even kijken of je toestel 5G ondersteund. Niet alle toestellen ondersteunen 5G. Je kan 5G altijd weer opzeggen via MijnTele2.

 

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • June 26, 2021

Welk type toestel gebruik je?


Jalal.nl
  • Auteur
  • Rijzende ster
  • June 27, 2021

Oké bedankt voor je aandacht 👍


Jacco
Goldmember
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 28, 2021

Je moet even kijken of je toestel 5G ondersteund. Niet alle toestellen ondersteunen 5G. Je kan 5G altijd weer opzeggen via MijnTele2.