Ik kan niet in mijn tele 2. Wachtwoord of gebruikersnaam opvragen lukt niet omdat ik geen email ontvang. (ook niet in spambox) als ik opnieuw wil registreren geeft hij aan dat het emailadres bestaat. Ik snap niet hoe dit kan HELP!
kan niet inloggen op mijn tele2
Beste antwoord door Cas van Tele2
Hallo
MijnTele2 krijgt een update. Voortaan heb je één login waarmee je al je abonnementen tegelijk kunt beheren. Ook kun je tweestapsverificatie (2FA) aanzetten. Zo log je nóg veiliger in. Waarschijnlijk heb je daardoor problemen met inloggen. Ik help je graag!
We vragen een minuutje van jou
Vanaf nu log je in met een e-mailadres. Het enige wat jij dus hoeft te doen is een nieuwe login met e-mailadres aanmaken. Dat doe je via MijnTele2 maar kan ook via je MijnTele2 app. Je wachtwoord blijft gewoon hetzelfde.
Kies je voor de app? Installeer dan wel eerst even de nieuwste versie voor iOS of Android.
Meerdere abonnementen
Heb je meer mobiele abonnementen bij ons? Je kunt ze voortaan in één omgeving zien en beheren. Als je inlogt met je e-mailadres, zie je een van je abonnementen al staan. Een ander abonnement toevoegen is heel eenvoudig.
Je kunt ook voor elk abonnement een eigen MijnTele2-omgeving houden. Dan kies je per abonnement voor een ander e-mailadres als gebruikersnaam.
Je leest alles terug op onze website: https://www.tele2.nl/klantenservice/mijntele2-is-vernieuwd.
Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.